A treia persoană P.O.V
"În sfârșit!"a zis Iris.
"Școala sa terminat astăzi!"
"Sunt așa de obosit ..." Jungkook murmură.
"Ei bine,Ne vedem mâine!"a zis Iris, dar înainte de a putea termina , Jungkook i-a prins mâna. Ochii lui Aya erau larg deschisi.
"Ti-am spus că aș fi ... vrut..să merg și să-ți iau ceva ... îți amintești? ...", a spus el destul de repede, în timp ce atingea ușor palma ei. "O-Oh, ce zici daca inn loc sa cumperi,imi faci ceva de mancare?", A spus ea timid si Jungkook zambeste. Apoi ea i-a o sticla de apa si incepe sa bea.
"De fapt ... V-voi împărți un apartament cu o persoană. Nu știu dacă este o fată sau un baiat ..." A spus destul de incet.
Iris scuipă apa prin nas. (Ciudat, dar mi s-a întâmplat xD)
" Esti bine?" a zis Jungkook îngrijorat. "Da ... Dar, cred că am gasit persoana cu care vei imparti camera ...", a spus ea, încă puțin șocată.
"H-huh?" Spuse Jungkook. Se uită la ea cu ochi mari. -"N-nu..nu se poate"A mormăit. " "Tu esti,nu-i așa ?!"
"Da-Da ... Părinții mei au făcut asta chiar daca nu am accepta un străin în casa mea.Imagineaza-ți că este un baia-...... Adică nu mă înțelege greșit ... dar unii băieți sunt dezgustători, ca și cei din clasa mea ..... și, probabil, foarte obraznici ar încerca să facă lucruri perverse ... Cred că iti poti imagina ... "A spus cât de liniștită a putut.
"Eu nu sunt unul nu? ...", a spus el, tonul lui fiind unul trist.
"De fapt, esti tipul de baiat dragut.Drăguț cu fetele, dulce ...", a spus ea și a zâmbit. Rozul obrajilor lui Jungkook putea fi văzut chiar și pe lună. El a zâmbit timid și a ras.
"Mulțumesc! ~"
"Cred că este frumos să împart un apartament NU cu o persoană periculoasă!", A spus ea cu fericire.
"Nu sunt un pervers, așa că nu vă faceți griji!", A spus el într-un ton de bucurie.
"De asemenea, mă bucur că nu am venit peste un fata nebuna... haha ....." El a spus. "Deci .... înseamnă că ... vei găti?", A spus Iris, pe când obrajii ei s-au rosit. A evitat contactul vizual, ca Jungkook sa nu ii vada obrajii după această întrebare.
"Mi-ar plăcea să gatesc!", A spus el
. Iris sa uitat la el și a văzut zâmbetul său de iepure, așa că și ea a zâmbit.
~ In apartament~Jungkook punea niște sare în mâncarea pe care o făcea. Iris se îndreptă spre bucătărie. "Miroase grozav!", A spus ea cu fericire. "Sper că gustul este la fel de bun ca mirosul", spune el,si pune mâncarea pe masă. Iris gusta și are o expresie ciudată.
"E rău? ..." Jungkook a spus îngrijorat.
Se uită la el fara vreo expresie și apoi vorbește.
"Îmi place!", a spus Iris și a arătat cel mai dulce zâmbet pe care l-ar fi putut face. Jungkook arătă și el un zâmbet vesel: "Mulțumesc lui Dumnezeu!" A mormăit el."Daaar, vreau să te răsplătesc", a spus ea și a ras. Jungkook A început să se gândească. Nimic nu i-a venit în minte...pana cand...."Ce zici de ... un film?" Jungkook zâmbește.
"Ok, dar eu nu pot vedea un film fara popcorn. Sper doar ca nu voi manca totul si nu iti voi lasa nimic"a zis si a ras. Jungkook P.O.V
Aya a pus filmul.
Eu: La ce ne uitam?
Aya: Pentru ca esti un fanboy, am pus noul film cu Iron man.
Eu: Se pare ca unul frumos.
Filmul a fost dragut, am încercat să o fac să mă hrănească, ceea ce a făcut-o supărată. Cel puțin m-am simțit fericit că a făcut-o. Eu: Acum o să- Aya aruncă o pernă la mine. Me: HEY!
Aya: Ați intrerupt filmul !!!!
Am aruncat perne la ea și ea le aruncă înapoi. Am ajuns chiar la o luptă cu perne. Când filmul s-a terminat, era timpul să dormim.
Eu: Voi dormi pe canap-
Aya: NUP, dormi pe celălalt pat! Ai auzit? Me: Dar-
Aya: Nici-un dar!
M-a condus intr-o camera si s-a asigurat ca am tot ce imi trebuie.
CITEȘTI
Vulnerabil{Jungkook}Varianta in romana
FanfictionVarianta in romana a volumului Vulnerable.