6

376 23 0
                                    

A treia persoană P.O.V

Jungkook se afla în spatele scenei pregătindu-se pentru ultimul concert pentru această săptămână. Își ia telefonul și își verifică mesajele.
Nici-un mesaj nou
"Când o să-mi scrie ...", își spuse el în liniște. S-a plimbat în jurul camerei așteptând ca artistul său de machiat și coafura să-i termine pe ceilalți. Era cam fricos deoarece era ziua lui, iar băieții planuiesc întotdeauna ceva pentru această zi.
Au fost "ocupați" în ultima vreme, ascunzând chestii de el probabil. Artistul de machiaj a terminat și a venit să-i pună machiajul.
"Aici ești", a spus ea.
"Probabil Aya ar fi fost geloasa acum"Si-a zis.
A început să-i facă machiajul în timp ce Jungkook se uita doar la oglinda. Și-a amintit când Iris a încercat să-i fie pemtru singură zi artistul de machiaj și coafura. A râs în timp ce isi amintea.
Ea ar pune întotdeauna ceva amuzant care să-l facă să râdă și să vrea să glumească mai mult.
De data aceasta nu era acolo și știa că trebuie să facă ceva în curând ..... fără să știe ce ceilalți băieți plănuiesc ceva pentru el.
În cealaltă cameră Namjoon se uită la ea.
" Ești sigur că poți să te descurci?"Spuse el. "Da, pentru el, bineînțeles."
"Bine, dar nu te temi de mulțime?" Spuse Namjoon îngrijorat.
"Un pic, dar am cantat multor oameni inainte ...", a spus ea.
"Așteaptă, cânți?"
Se întoarse încercând să se calmeze, în timp ce se gândea la toti ARMY-s fiind acolo, văzându-i fiecare mișcare.
Trebuia să fie atentă, conștientă de acțiunile ei și că acestea au consecințe. Jungkook terminase cu machiajul și era gata să cânte ultimul cântec pentru seara asta.
"Poate că este o șansă să se uite", a spus Namjoon, punându-și mâna peste umărul lui Jungkook.
"Da ... Probabil mă urăște chiar acum ...", a spus el pe un ton trist.
"Ei bine, cine știe?" Spuse Namjoon din nou, înainte de a merge la ceilalți membri. Jungkook a făcut același lucru și au ajuns pe scenă. S-au straduit să cânte bine și după ce au terminat cu ultima melodie, era timpul ca ei să-și ia rămas bun și să meargă la fanmeet. "Mulțumesc!"
A spus BTS în timp ce mergeau de pe scenă astandu-le cu sărutări pe ARMY.

Vulnerabil{Jungkook}Varianta in romanaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum