E)duyuru(O

100 5 0
                                    

Gay smut yazmakta iyi olduğumu düşünmüyorum. Bu yüzden yazmaktan kaçınıyorum.

Bir önceki bölümde bulunan smut ile StarPool hikayesinin smut'u aynıydı. Kopyala yapıştır yapmıştım. Bilin istedim.

Ayrıca çok uzun soluklu bir hikaye olacak diyemem. Ama ben uzun tutmaya çalışacağım.

Sizleri seviyorum. Ship yazmakta o kadar iyi olmadığımı biliyorum ama yazmak -her konuda- benim en sevdiğim şey.

Kendimi tutamıyorum. Yazıp yazıp yarım bırakmadığım bir hikaye olacağı için çok mutluyum.

Ve bu hikayeyi yazarken yanımda olup okuyan sizlere teşekkürü borç bilirim.

Teşekkürler.

Birkaç bölüm geçiş bölümğ olacak.

Rica etsem diğer ilginizi çeken kitaplarıma da bakar mısınız ?

Bakanlara şimdiden teşekkür ediyorum.

Bakmayanların da canı sağolsun. Ne diyim ?

(StarPool diyip kapağı koymazsam olmazdı ama.)

–Ölüm Çiçeği

Bir başka Duyurum ise Yarım Kalan Aşk'ı tamamlıyoruz. Sezon finalinin ardından başka bir kitap yayınlayacağım.

Devam kitabı niteliğinde olacak. Final bölümünde kapağı paylaşacağım. İsmi ise Diğer Yarım olacak.

Neden bilmiyorum ama ikinci sezonu ayrı bir kitap olarak yayınlamak istedim. Deli dolu çatlak yazarınız olarak. Toplamda 24 bölüm olacak en az.

–Ölüm Çiçeği

Yarım Kalan Aşk ||	KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin