Okul bitene kadar çıkmadığım, ağlamaktan derbeder olduğum o günün sonunda, okul bitmeden hemen önce Jungkook'un sınıfını bulup onu dövmüştüm. Gözünde kocaman bir morluk oluşturmuş.
O da boş durmamıştı. Belki de yumak yumak saçlarımı yolmuştu, bilmiyorum.
En sonunda şiddet kullanmaktan okuldan atılduğımda kendimi başja bir okulda bulmuştum.
Şimdi ise yine aynı okula, eski anılarımın cirit attığı bu okula gelmiştim.
Önümde dikilen Jungkook'u geçip ilerşediğim sırada önümde bir başkasının olduğunu fark etmemiştim.
Çarptığım kişiden daha çok yaramın durumunu merak ediyordum.
Jungkook ise kolumdan tutup beni durdurdu.
"Özür dile ondan. "
Bunu diyene kadar çarptığım kişinin yüzüne bile bakmamıştım.
Kafamı kaldırıp baktığımda kaslarının altından bana bakan bir adet Taehyung bulmam bir olmuştu.
Şaşkınlıkla geçirdiğim birkaç saniye sonra konuştum.
"Şerefsiz insanlardan özür dilemiyorum, prensip olarak. "
Dedim ve yaramı tutarak koştum. Sanırım dikişkerine bir şeyler olmuştu.
Hay şansımı sikeyim!
Arkamdan koşarak gelen Jungkook'u es geçerek spor odasına ilerledim. Üstümdeki gömleği çıkartıp yarama baktığımda kanadığını fark ettim.
Basit bir çarpmadan bu kadar kanamaması gerekiyordu, bir şeyler ters gidiyordu.
"S-sana ne oldu?! "
Duyduğum ses Jungkook'a ait değildi.
Bu ses Taehyung'un sesiydi.
Hızla gömleği üstüme tuttum. Kabinlerin birine girmeye çalıştığım sırada beni durdurdu.
"Sana ne oldu dedim! "
"Bana dokunma! Dokunduğunda o gün aklıma geliyor. Yapma! "
Bunu dememle ellerini çekti.
Ben de fırsattan istifade kabine girdim.
Aslında çoktan sindirip tozlu raflara kaldırdığım bir olaydı fakat onun ne kadar duygusal olduğunu bildiğimden bu yönünü kullanıyordum.Bu arada okuldaki kimse yaralandığımı bilmiyordu.
Bu yüzden bu sırrı saklamam gerekiyordu.
Kabinden çıktığımda telefonumdan Chansoo'ya mesaj attım.
BEN: Sanırım dikişlerim patladı, beni okuldan alabilir misin?
(08.47)CHANSOO OPPA: Birazdan çıkarım, 20 dakikaya oradayım.
(08.47)BEN: Oppa, jjangggg!
*jjang: en iyisisin anlamında kullanılır
(08.48)"Chansoo oppa kim? "
Meaajlarımı okuyan Taehyung'a hızla döndüm.
"Seni aldattığım çocukla 1,5 yıldır çıkıyoruz! "
.
.
.
.
.
.
5 vote 6 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLOOD OF JUNGKOOK¹ • JJK
FanficBir kız görmemesi gereken bir manzarayla karşı karşıyaydı. Gördüğü yüz, hafızasına kazınmıştı. Bu yüzü asla unutmayacaktı. Fakat bir hata yaptı, katili karıştırdı. O katil ise, kendi azrail'i olacaktı. *Tüm hakları Jungkook'un sonsuzunda saklı...