~Κεφ.13~

228 12 0
                                    

Το ξυπνητήρι άρχισε να χτυπα σαν υστερικό έτσι αμέσως το έκλεισα με το χέρι μου και σηκώθηκα...Όπως παντα κανω τα συνηθισμένα παω στο μπάνιο και μετα φοράω τα ρούχα του σχολείου...αρπάζω την τσάντα και κατεβαίνω κάτω...πρόσεξα πως δεν είναι κανεις εδώ...

-Μαμααα;;; Μπαμπααα;;;;

Είχε ενα σημείωμα στο τραπέζι....το άρπαξα και το διάβασα ελεγε...

"Καλημέρα μικρή μου...Εμείς πήγαμε  για δουλειά νωρίς...Έτσι θα πρέπει να πας με το λεωφορείο σήμερα...αντεε μην αργησειςςς...θα το χασεις...
Σαγαπαμε..."

Ααα ωραια...πολυ νωρίς φύγανε ή μου φαίνετε;;; Για μισο Ο Μπαμπας...βρήκε δουλειά εδω;; δηλαδή θα μείνει μαζι μας;;; ΑΧΧ ΤΟ ΕΛΠΙΖΩ...μακάρι να τα βρούνε μεταξύ τους...

ΤΊΙΙΙΙ;;;;;ΘΑ ΠΑΩ ΜΕ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΊΟ;;;
ΤΡΕΧΩΩΩΩ...ΝΑ ΠΡΟΛΆΒΩ

Με την μια αφήνω κάτω το χαρτί και τρέχω εξω για να προλάβω το λεωφορείο...κλειδωνω βιαστικά την πόρτα του σπιτιού μου ...βαζω το κλειδί στο χαλάκι και φεύγω με προορισμό την στάση....

....

Παειιιι το εχασααα....και τι θα κάνω τωρα;;; Ε δεν υπάρχει άλλη επιλογή θα πάω με τα πόδια...Έτσι ξεκίνησα το γρήγορο περπάτημα για να φτάσω στο σχολείο...

Καθώς περπατούσα ενας με μηχανή σταματούσε δίπλα μου...δεν μπορούσα να διακρίνω το πρόσωπο του γιατί φορούσε κρανος...αλλα η Αληθεια ειναι οτι με ενοχλούσε ...μα καλα τι ήθελε

-Θα με ακολουθείς για πολυ ακομα ;;; καταντάει σπαστικό αυτο που κάνεις..

Δεν απάντησε απλώς γέλασε σταμάτησε την μηχανή και τοτε έβγαλε το κράνος του...

ΕΕΕ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ....ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΕΊΔΑΝΕ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ.(ΌΠΩΣ ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΏΝΕ ΤΗΝ ΠΙΤΣΑ ΜΕ ΜΑΧΑΙΡΟΠΙΡΟΥΝΑ)...ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΜΑΡΚΟ ΜΕ ΜΗΧΑΝΉ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΌΝΕΙΡΆ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ...

-Μαρκοο;; εσυ;;

-Ναι Ιρινα..εγω..σου φαίνετε παράξενο ε;..αχαχαχ

-Ναι..αχαχ ..πως και...;

-..Το αυτοκίνητο μου υπέστη μια μικρή  βλάβη και ετσι παω με την μηχανή....θες να παμε μαζι ή προτιμάς το περπάτημα;

-Και το Ρώτας;;; αν παω με τα πόδια στο σχολειο...θα εχω αποκτήσει εγγόνια και δεν θα το ξέρω (😂)

-Χαχααχ ανέβα λοιπον..

Ανεβαίνω στη μηχανή του και Ο Μακρο μου δίνει ενα κράνος...το φοράω και αφου ετοιμάζεται και αυτος φορώντας το κράνος του με ρωτάει

BAD GIRL Where stories live. Discover now