~Κεφ.15~

234 15 1
                                    

Αφου επέστρεψα απο τα ψώνια...κλείδωσα την πόρτα και ξάπλωσα στον αναπαυτικο καναπέ μου....χεχεχ ακομη να το πιστέψω πως αυτό εδω το διαμέρισμα είναι...ΟΟΟΛΟΟΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.... επίσης ακομη να πιστέψω πως ο εχθρός μου (ο τζεισον δλδ) είναι γείτονας μου ...γιατι τον λέω εχθρό;
Πίστευα πως  είμαστε εντάξει...αλλα απο τι μου ειπε η κοπελα...ακομα πιστεύει αυτα για μένα...ετσι και γω θα του αποδείξω οτι κάνει μεγάλο λάθος...η μαλλον οχι....το καλύτερο που εχω να κανω..ειναι να ειμαι η κακια.....ετσι οπως αυτος πιστεύει....για να δούμε αν θα του αρέσει αυτη η συμπεριφορά....
Όταν προσπάθησα να γίνω η καλή...τίποτα δεν άλλαξε έτσι και αλλιώς...
Το κινητό μου χτυπάει..ετσι και σηκώνομαι απο τον καναπέ και απαντάω

-Ναι;
-Μωωρηηη γιατι δεν μου ειπες πως μετακομισες;;;;;;
-Ωωω Μελανή πως τα έμαθες;;;
-Πηγα στο σπίτι σου..αλλα οι γονείς σου μου έχουν πει πως τωρα πια θα μένεις σε διαμέρισμα και μάλιστα...ΟΛΟΜΌΝΑΧΗ...
-Ναιιι...το πιστεύεις;;;;.....θα περάσεις απο δω;..
-Ναι..Φυσικά....τωρα εκεί έρχομαι....οι γονείς σου μου έχουν δώσει την διεύθυνση...
-Ωραια...σε περιμένω...

Το κλείνω..και βάζω γρήγορα τα ψώνια...στο ψυγείο...

Μέσα σε 10 λεπτα Η Μελανή έφτασε

-Πωπω...δεν το πιστεύω ..καλε αυτο ειναι ..απίστευτο...κοίτα και την θέα...πωπωπω...
-Ναι...το ξέρω
-Τέλος πάντων...δεν μου λες...γιατι έφυγες τοσο νευριασμένη πριν; είχε συμβεί κατι;....Με τον Μπραντον;...
-Ααα ναι σωστά...δεν σου ειπα...ελα πρωτα να καθίσουμε
-Καλα...
Αφου καθίσαμε....τις εξήγησα...οτι είχε γίνει με την Τερέζα και τι μου εχει πει..
-Αυτη..η κοπέλα..πραγματικά...ααα...Θα παω να τις μιλήσω  εγω μην ανησ...
-ΟΧΙΙ...Μελανη...ελεος...ασε...δεν θέλω να ασχοληθώ με τα χαλιά της...
-Πφφφ και πιστεύεις πως Ο Μπραντον ;
-Ακου..Μελανη..απλως πιστεύω πως...δεν με συμπαθεί και τοσο..και ίσως...έχει μιλήσει για μενα με τον Τζεισον...
-Ιρινα...Ο Μπραντον...ξερει οτι θα νευριαζα αν έλεγε κατι κακο ...τελος πάντων... για σενα..και ισως..
-Ναιι..ακριβώς...γι'αυτό σε σενα δεν σου τα λεει...τα λεει ομως στον Τζεισον...Ο Οποιος μάντεψε...
-Τι;;.
-Μένει εδώ
-ΤΙΙΙΙΙΙΙ;;;ΕΔΩΩΩ;;
-Ναι...και μαλιστα είμαστε γείτονες...
-Οκ..αυτο παραείναι παραξενο..Ίσως η μοίρα σας θέλει μαζι..ισως ειναι κάποιο σημάδι
-Μελανή..τι βλακείες λες τωρα; ..σταματά να παρακολουθείς τέτοιες ταινίες..σου κάνουν κακο...
-Μμμ..ποτε δεν ξέρεις...
-ΑΑΑΑΣΕ ΜΑΣ ΜΩΡΕ...τστστστσ
-Γιατι;;;
-Εγω..και Ο Τζεισον.....Ποτε...και δεν..θελω να ξανακούσω αυτο το ονομα...η μαλλον..καλύτερα να μην τον ξαναδώ μπροστά μου...γιατι ισως του σπάσω τα μούτρα

"ΝΤΡΙΙΝΝΝ...ΝΤΡΙΙΙΝΝ"

-Περιμένεις κανέναν Ιρινα;
-Οχι...μαλλον θα ναι οι γονείς μου...τι να θέλουν;...
Κατευθύνομαι στην πορτα και μολις την ανοίγω...Δυστυχώς δεν είναι οι γονείς...
-Τζεισον...τι θες εσυ εδω;;;
-Εξηγήσεις
-Ορίστε μου;

-Εεε..εεγω..να φεύγω...Τα λεμε μετα Ιρινα..
-Μελανη στάσου μην φύγεις...
Λεω και τις κανω νόημα..αλλα αυτη φεύγει..λέγοντας μου μονο πως και καλα εχει δουλειές....Μελανη ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΜΕ ΠΡΟΔΩΝΕΙΣ ;;;;;;

-Τζεισον..φύγε...πραγματικά...δεν εχω καμια όρεξη να σου μιλήσω....Είσαι το ίδιο κοπανος ..απο την αρχή...
Του λεω καθως παω να κλείσω την πόρτα αλλα αυτος την σταματάει και μπαίνει μεσα

-Εεειιι..με...με ποιο δικαίωμα μπαίνεις στο σπίτι μου;;; ...σου ειπα να φύγεις...
-Πρώτων γιατι με είπες κοπανο;
-Γιατι είσαι...
-Γιατι..ειμαι;;; σου εχω κάνει κατι;;; μεχρι τωρα ολα καλα ηταν μεταξύ μας..νόμιζα πως δεν θα υπήρχαν αλλα προβλήματα...αλλα ναι Φυσικά εσύ είσαι Η Ιρινα..το κακο κοριτσάκι του σχολείου....
-Ναι..αυτη ειμαι εγω...ανώριμη...κακομαθημένη...
Ακριβώς...αυτο είμαι...και τώρα φύγε...ανάθεμα σε....ΦΥΥΥΓΕΕΕ...

Του φώναξα...και αυτός βλέποντας με με μια έκφραση θυμού έφυγε...
Πριν όμως φύγει...

-Αα και Ιρινα...
-....
-Αυτα ειναι δικα σου...
Λεει και πέτα τα σκουλαρίκια στο πάτωμα...
Κλείνω με δύναμη την πόρτα...μαζευω τα σκουλαρίκια...και τα πετώ στον κάλαθο....πραγματικά αν μπορούσα θα άλλαζα διαμέρισμα...
Ένιωσα ενα σφίξιμο στο στήθος...και τα πρώτα δάκρυα εκανα..την εμφάνιση τους...
Έπεσα κατω και άρχισα να κλαίω....δεν αξίζει..εγω δεν ήμουν έτσι...ποτε δεν έκλαψα για κανέναν...τι έπαθα;;;;....

[...]

Ετοίμασα φαγητό...και κάθησα να φαω και να δω τηλεόραση...Ακομη σκέφτομαι τι έγινε πριν κατι ώρες εδω με τον Τζεισον...τσακωθηκαμε..πολυ άσχημα...
Μα καλα..γιατι ειπε πως μεχρι τωρα ολα καλα ηταν μεταξύ μας;....ναι... μα  φυσικα και με κορόιδευε στην πολυαγαπημένη του Τερέζα...πισω απο την πλάτη μου ενώ μου έπαιζε τον καλο....ηταν σίγουρα ενα σχέδιο της Τερεζας..για να με πληγώσει...

Αφου τελείωσα με το βραδινό μου...πηγα να κοιμηθώ...ενω έβλεπα απο το παράθυρο τα αστέρια..ηταν...πανέμορφα..

______________________________________

Heeyyy😁😁 τι κάνετε; κατ'αρχάς...ξεκίνησα μια δεύτερη ιστορία η οποία τελικα την αναιρεσα..γιατί προτιμώ να τελειώσω πρώτα με αυτήν...που δεν φαίνετε να την τελειώνω ποτε γιατι αργό να ανεβάζω κεφάλαια..και να γράφω...
Το ξερω...απλώς εχω τοσα πολλα στο μυαλό μου...ελπίζω να καταλαβαίνετε😊😊😙
Τέλος πάντων ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο..
Ψηφίστε ☆ και σχολιαστε ...😚😚
Τα λέμε  στο επόμενο💜💋

BAD GIRL Where stories live. Discover now