Και ναιι πέρασε μια βδομάδα απο την τελευταία φορα που μιλήσαμε εγω και Ο Τζεισον...
Τα σχολεία άνοιξαν δυστυχώς...και νιώθω πιο μονη απο ποτε..Ισως ειναι το πιο δύσκολο στο να μην του μιλάω γιατι ειναι στο στεκι μας μαζι με τον Μπραντον και το μονο που φαντάζομαι οταν τον βλέπω ειναι εγω απο πανω του να τον φιλάω....Και ναι χώρισε με την Τερεζα..και απλα συνεχίζουμε της ζωες μας κανονικα..Πριν 2 μερες βγήκα βολτα με τον Τομ..δεν ηταν κατι ιδιαίτερο..μαλιστα..μου μιλούσε συνεχως για πολυ άσχετα πράγματα και εγω απλως του απαντούσα με ενα
"Ενδιαφέρον"...ενω δεν ηταν καν...Πωωω εκει που εγω και Ο Τζεισον είμασταν καλα...ολα άλλαξαν.
Τωρα ειμαι σπίτι μου...τρώγοντας οτι βρω μπροστά μου...
(ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟ ΣΎΜΠΤΩΜΑ ΚΑΤΆΘΛΙΨΗΣ)
Και..παρακολουθώ την Ταινια "Me before you" την εχω δει 2 φορές και ακομη να την βαρεθώ..
.....
Ωωπαα κουδούνι...
Λες να ειναι Ο Τζεισον;;Τρέχω να κρύψω ολα τα πατατάκια...καθαρίζω λιγο το σπιτι ..και πηγαίνω να ανοίξω
Οοοχι δεν ειναι Ο Τζεισον....ειναι οι γονείς μου..
"Μαμα..μπαμπα...τι κάνετε εδω;"
"Ιρινα..γλυκιά μου...Θέλουμε να σου πουμε κατι"
Λεει ο μπαμπας μου καθώς περνουν μεσα και κάθονται στο καναπέ"Ελα κάθησε.."
Παω διπλα τους καθομαι και τους κοιτάω
"Συμβαίνει κατι;"
"Ναι...σου εχουμε μια έκπληξη"
"Ωω τελεια τι έκπληξη;"
"Εγω και Ο Μπαμπάς σου παντρευόμαστε"
"ΑΑΑΑΑ...δεν το πιστευωωωω......ειμαι πολυ χαρούμενη για σας"
Λεω και δίνω μια μεγάλη αγκαλιά και στους δυο
"Το ξεραμε οτι θα χαιροσουν"
"Λοιπον..ποτε με το καλο;"
"Το καλοκαίρι...μαλλον Ιούλιο...δεν είμαστε σίγουροι"
"Ποσο χαίρομαι...πραγματικά..εύχομαι οτι καλύτερο""Λοιπον..τι λετε να το γιορτάσουμε;"
"Ναιι καλη ιδεα...εγω και Η Ιρινα θα ετοιμάσουμε το γευμα"
"Και γω θα παω να παρω την σαμπάνια...αα και Ιρινα πες και στον Τζεισον αν θελει να έρθει."
Λεει ο μπαμπας μου καθως φεύγει.
ΕΛΑ ΜΟΥ..ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΕΕΙ;;; οχι οχι δεν γίνετε"Ιρινα εισαι ενταξει;"
"Ναι...μια χαρα.."
"Ωραια ..τοτε πήγαινε να καλέσεις τον Τζεισον"
"Μπαα..οχι..αφου ειναι οικογενειακό το θεμα"
"Ναι όμως Ο Τζεισον μας καλεσε σε δειπνο τα Χριστούγεννα..θυμάσαι; ειναι αγένεια τωρα να μη του πουμε να ερθει..μαλιστα..θα χαρω πολυ να ερθει και στον γάμο"
"Μαμα..πολλα θες"
"Ωπα..μηπως Συμβαίνει κατι με εσας τους δυο;"
"....."
"Ιριναα..πες μουυυ"
"Ναι..συμβαίνει.."
"Ελα σε ακουω"
"Μεγαλη Ιστορία"
"Εχουμε χρονο"
"Ωραία λοιπον...εγω και Ο Τζεισον φιλιθηκαμε την πρωτοχρονιά..οταν ο χρονος αλλαξε"
"Ωωωω τι ρομαντικό"
"Ναι..και ο τζεισον ειπε κατι που με πόνεσε...και δεν του μιλουσα..και μάλιστα κανονισα με τον Τομ να βγούμε...και μετα ηρθε ο Τζεισον και μου ειπε πως ειπε ψεμματα και πως του αρέσω....με καλεσε σε δειπνο ημουν χαρούμενη και ξεχασα πως θα έβγαινα με τον Τομ..και τσακωθηκαμε..αυτα...αα και του ειπα πως πρέπει να μείνουμε χωρια...και εδω και μια βδομαδα δεν μιλαμε...Τελος Ιστορίας.."
"Ααα πολλα έγιναν...και εξήγησε μου λίγο γιατι του ειπες να μείνετε χωρία"
"Γιατι ξερω πως Ο Τζεισον καταβαθος πιστεύει ακομα πως είμαι η ίδια Ιρινα που ήμουν"
"Δεν ειναι λογος αυτος"
"Ασε μαμα δεν καταλαβαίνεις"
"Ιρινα...ξερεις ποιο ηταν το ελάττωμα σου απο μικρή;"
"Ποιο;"
"Παντα..έβγαζες συμπεράσματα μονη σου χωρις να ξέρεις καν τι πραγματικά σκέφτονται οι άλλοι...πως εισαι τοσο σίγουρη πως αυτό πιστεύει ο Τζεισον;"
"Μαμαα..ελεος ειμαι 100% σίγουρη για αυτο..."
"Ναι..καλα..και τωρα πήγαινε να του πεις να ερθει"
"Αφου σου ειπα οτι δεν μιλαμε"
"Ευκαιρία να μιλήσετε τοτε"
"Οχι δε παω"
"Πήγαινε "
"Σου λέω..οχι δεν πάω με τιποτα...οχιιι Τελος συζήτησης...ΔΕΝ ΠΑΩ".....
Άγχος... πολυ άγχος
"Ιρινα...τι θες εσυ εδω;"
"Ακου Τζεισον πριν λιγο ηρθαν οι γονείς μου..και μου ανακοίνωσαν πως παντρεύονται...ετσι θα το γιορτάσουμε και αν θες μπορείς να έρθεις και εσυ"
"..Πες τους συγχαρητήρια απο μενα πραγματικά ότι καλύτερο..αλλα λυπάμαι ..ειμαι απασχολημένος αυτη την στιγμή.."Και ετσι μου κλείνει την πορτα στα μούτρα..Το ξερα εγω οτι δεν θα ηθελε να έρθει!!
...
"Αγαπη μου..τι εγινε;; Ο Τζεισον;"
"Μπα..δεν θα έρθει..ειναι απασχολημένος...αλλα σας συγχαίρει και λεει οτι λυπάται που δεν θα έρθει"
"Καλα δεν πειράζει..θα το γιορτάσουμε οικογενειακός"
"Τελεια"Λεω ψεύτικα ενθουσιασμένη
"Ιρινα τι εγινε παιδι μου;"
"Τιποτα μπαμπα"
"Ωω αστα αυτα σε μενα κατι εχεις πες μου..μιλα μου"
"Αλήθεια μπαμπα ειμαι μια χαρα ναι;"
"Μμ μηπως στεναχωρήθηκες που δεν ηρθε Ο Τζεισον;"
"Πφφφ τιιι;;; οχι..φυσικα"
"Σου αρεσει ε;"
"Οχι καθολου"Η μαμα μου με κοίταξε με εντονο βλεμμα σαν να μου λεει "μην λες ψέμματα πες την αλήθεια οτι σου αρέσει"
"Καλα ίσως να μου αρεσει λιγο"
"Χμμ κατι είχα καταλάβει"
"Ναι...και μαλλον ο λογος που δεν ηρθε ειναι γιατι τσακωθηκαμε...ασε μπαμπα ισως σου εξηγήσει μετα η μαμα γιατι δεν μπορω να τα λεω συνέχεια αυτα"
"Ιρινα...εισαι 18 χρονών ενταξει;;το να τσακωνεσαι για άσκοπα θέματα με αυτον που σου αρεσει..ή καλυτερα με αυτον που εισαι ερωτευμένη χανεις την ευκαιρία στο να εισαι μαζι του..και να ζήσετε μαζι εμπειρίες..στιγμές..ερωτα.. η ζωη ξερεις ειναι μικρη "ΟΥΑΟΥΥ..δεν το πιστεύω οτι μου λεει κατι τέτοιο ο μπαμπας μου...
"Εισαι σίγουρα ο μπαμπας μου;"
"Ναι..και γιατι κάθεσαι ακόμα και με κοιτας;;..πήγαινε και μην τον αφήσεις να μιλήσει άρπαξε τον απο τον λαιμο και φιλα τον"
"Ναι...οκ αυτο θα κανω..Ευχαριστώ.."Λεω χαρούμενη και παω να φυγω ομως ο μπαμπας μου με σταματα
"Ιρινα;;"
"Ναι;"
"Θα μείνετε μονο στο φιλί σωστα;"
"Ναι..σίγουρα μπαιι"
...
Οχι δεν έπρεπε να ερθω..τι βλακεις κανω;;;; Τρελάθηκα τελείως..Φευγω..οχι περιμενε χτύπησα Ίδη την πορτα του..θα ανοίξει τωρα...
ΩΩΩΩΠΑ ΩΠΑ.......
"ΤΕΡΕΖΑ"
"Ιρινα τι έκπληξη..."
"ΟΧΙ Τερεζα εσυ μου εκανες την έκπληξη"
______________________________________
Χευυ 😁τι κάνετε; εγω ειμαι χαλια...Άνοιξαν τα σχολεια και μας γέμισαν ήδη με διαγωνίσματα και πολλα μαθήματα παλι😭(και μετα οι καθηγητές λενε οτι πρεπει να εχουμε και ελεύθερο χρόνο😡)
Συγγνώμη πραγματικά που θα αργω να ανεβάζω κεφάλαια..ειμαι σίγουρη πως καταλαβαίνετε😗😗
Λοιπον..τι λετε να εκανε η Τερεζα σπίτι του Τζεισον;;; χμμ ΜΥΣΤΗΡΙΟ
Ελπιζω να σας αρεσε το κεφάλαιο😘
Τα λεμε στο επομενο💋💋💋
YOU ARE READING
BAD GIRL
Teen FictionΗ Ιρίνα ειναι μια μαθήτρια της τρίτης λυκείου, ειναι δημοφιλής στο σχολείο της γιατι χαρακτηρίζετε ως το "κακό κορίτσι"το οποιο ειναι αγενης σε όλους κάνει οτι θέλει και όποτε το θέλει Μιας και ειναι πολυ όμορφη πολλοί θα έκαναν τα πάντα για να είνα...