~Κεφ.16~

226 15 0
                                    

Ουάου που είμαι;
Αα ναι σωστά...
Μόλις ξύπνησα και μου φαίνετε σαν ενα όνειρο ολο αυτό...
Παλι καλα που ειναι Σάββατο...
Σηκώθηκα απο το κρεβάτι , πηγα στο μπάνιο και μετά μου ετοίμασα πρωινό...κορνφλεξ με γαλα...

Αφου τελείωσα το πρωινό ...πηγα να φορέσω Αθλητικά ρούχα γιατί θα έτρεχα..
Φόρεσα ενα κολάν και μια κοντή αθλητική μπλούζα...έπιασα τα μαλλιά μου μια αλογοουρά...άρπαξα τα ακουστικά μου...και έφυγα...κλείδωσα την πορτα και έβαλα το κλειδί κατω απο το χαλάκι...Μόλις μπήκα στο ασανσέρ...η πορτα πήγε να κλείσει αλλα κάποιος την σταμάτησε και μπήκε μέσα...

...

ΓΙΑΤΙ..ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΟΥ ΚΌΣΜΟΥ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΊΝΟΥΝ;;;

Μέχρι να φτάσουμε θα μου φανεί αιώνας ειδικά με αυτόν εδω διπλά μου...και να επικρατεί η απόλυτη σιωπη

...

Ωωωω....τι ηταν αυτο;;;; ακούστηκε ενας θόρυβος και το ασανσέρ σταμάτησε να δουλεύει
Αααα.......ΜΗΗΗΗΝΝΝ ΜΟΥ ΤΟ ΚΆΝΕΤΕ ΑΥΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟ....θα πάθω καρδιακό....το νιώθω..

-Τι...τι συμβαίνει;;;
-Το ασανσέρ μάλλον σταμάτησε να δουλεύει...
-Οοο..οχιι..δεν μπορεί...κανεεε κατιιι..
Άρχισα να πατάω ολα τα κουμπιά..
-Εε..Ιρινα ηρέμησε..θα μας..βγάλουν..
-Μην..με ...αγγίζεις..και μην μου λες να ηρεμήσω....
Βαθιές αναπνοές....Ιρινα...θα τα καταφέρεις...μπορείς....ωωω τι βλακείες λεω; θα πεθάνω με αυτόν εδω μέσα...

-ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑ ΜΕ ΑΚΟΎΕΙ ΚΑΝΕΙΣΣΣΣ;;;;;ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑ....
ΒΓΆΛΤΕ ΜΕ ΑΠΟ ΔΩΩΩΩ.....ναι ναι φυσικα..θα καλέσω βοήθεια...

Πάτησα τον αριθμό της Μελανης...αλλα ειμαι τοσο ηλίθια ξέχασα οτι δεν εχω καρτα και θα πήγαινα να βάλω αν δεεενν ημουν κολλημένη εδω μεσαααα....ααα δεν μπορώ να αναπνεύσω..

-Τζεισονν..κανε κατι εισαι τοσο ψύχραιμος...παρε καποιον να μας βγάλει απο δω
-Συγγνώμη...θα πήγαινα στο περίπτερο και άφησα το κινητό μου να φορτίζεται...
-Θα πεθάνουμε;;; σωστα;;
-Ιρινα...Έχει ξανασυμβεί αυτό...θα μας βγάλουν...θα καταλάβουν οτι δεν δουλεύει και θα μας ελευθερώσουν...
-Και ποτε θα καταλάβουν οτι δεν δουλεύει;;; Ωω Τζεισον ακους τι λες;;...και γιατι δεν εχει κανα κουμπι βοηθείας εδω μεσα;;;
-Είχε...αλλα το βγάλανε γιατι δεν δούλευε...
-Ααα τέλεια...Τότε....κλείσε τα αυτακια σου γιατι θα φωνάζω όλη την ωρα..
-ΙΡΙΝΑ..οχι ...δεν κανει που μου έσπασες τα νευρα δεν θα μου "σπάσεις" και τα αυτιά μου...

....

-Δεεεννν αντέχω αλλοοοοο....
-Μόνο 2 λεπτά πέρασαν...
-ΣΚΑΣΕΕΕ ΤΖΕΙΣΟΝΝΝ...
-Καλα...νταξει δε  ξαναμιλαω...

BAD GIRL Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt