~Κεφ.27~

199 13 0
                                    

Ετοιμάζομαι για το δείπνο στο σπίτι του Τζεισον...
Φόρεσα ενα μαύρο φόρεμα με μανίκια...βαφτηκα ελάχιστα..και Τελος εβαλα πολυ...πολυ...λιγο αρωμα καλε..μια σταγόνα έβαλα.(😅)

Τέλος πάντων ειμαι πολυ χαρούμενη...δεν το πιστεύω οτι μου συμβαίνει αυτο..με αυτον που μου άρεσε απο την αρχή...

Παω τωρα για να μη  λεει πως άργησα.
Κλείδωσα την πορτα του σπιτιού μου και χτύπησα το κουδούνι της πόρτας του Τζεισον.

"Ωω Ιρινα..."
"Τζεισον...γιατι με κοιτας απο πάνω μέχρι κατω..με ενα χαμόγελο ως τα αυτιά;"
"Επειδή εισαι πανέμορφη"
"Και εσυ δεν πας πίσω"
"Πέρνα μεσα"

Μολις μπηκα στο σπιτι του πραγματικά η ατμόσφαιρα ηταν τοσο ρομαντική...υπήρχαν κεριά στο τραπέζι..χαμηλός φωτισμός..λουλούδια...

"Ουαου..."
"Σαρεσει;"
"Αν μ'αρέσει λεει"
"Λοιπον...κάθισε"
Κάθησα στο τραπέζι..και απέναντι μου Ο Τζεισον
Μου σέρβιρε λιγο κόκκινο κρασι..και ξεκινήσαμε να τρωμε..τα κεφτεδάκια και τη σαλατα που έφτιαξε...
ΜΜΜΜ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΝΌΣΤΙΜΑ ..

"Ε τι λες;  ειναι ωραιο το φαγητό;"
"Μονο ωραιο;;.Είναι πεντανόστιμο..σιγουρα τα έφτιαξες εσυ;"
"Αχαχα ναι...συνταγή της γιαγιάς μου.."

.....

Τελείωσαμε το φαγητο και μιλάμε για...εμας ετσι ωστε να γνωρίσουμε περισσότερο ο ενας τον αλλο...
Μεχρι που το κινητό μου χτύπησε
Ειναι Ο Τομ...
Ωωωχχχ ναιιι το ξέχασα τελείως...είχαμε κανονίσει να βγούμε

"Ναι;"
"Ιρινα που είσαι; σε περίμενα τόσες ώρες"
"Εμ..δεν μπορούσα να έρθω"
"Έπρεπε τοτε να με ειχες καλέσει για να μην σε περιμένω αδικα"
"Συγγνώμη"
"Συγγνώμη;...Καθόμουνα σαν τον μαλακά και σε περίμενα ανυπόμονος  να έρθεις και με στήνεις; Τι εγινε;Γιατι για να το κανεις αυτο σίγουρα κατι σημαντικό θα έτυχε σωστά;"
"Ακου..απλα...έγινε κατι πολυ ξαφνικα...και ειχα ξεχάσει πως θα βγαίναμε...σου ειπα..συγγνώμη"
"Καλα ...απλώς  μην δίνεις ελπίδες σε κάποιον..και στο τελος να της πέρνεις πίσω"

Και με αυτο το έκλεισε...
Γμτωωω νιώθω ηλίθια...ένοχη...και οτι χειρότερο υπάρχει στον κόσμο

"Ιρινα;Ποιος ηταν;"
"Ο Τομ...θυμάσαι που σου ειπα πως θα βγαίναμε;"
"Ναι..νομιζα οτι το ειχες ακυρώσει"
"Οχι...απλα το ξέχασα..απο την χαρα μου..μαλλον"
"Κάτι πρέπει να κάνεις γιαυτο τοτε;"
"Τι;"
"Μην του ξαναμιλήσεις"
"Τζεισον..."
"Τι;; μου λες τωρα οτι για να σε συγχωρέσει θα βγεις μαζι του;"
"Δεν ειπα κάτι τέτοιο"
"Εε τι θα κάνεις τοτε;"
"Καλη ερώτηση...αλλα δεν εχω ιδεα για την απάντηση"
"Ασε τον εκει.."
"Μα εχω τύψεις...φαίνεται καλο παιδί"
"Και Η Τερεζα ηταν καλη κοπέλα"
"Ααα ετσι θα το παμε τωρα;;;"
"Τιι;;; Μου λες οτι ηταν καλο παιδι ενω τοσες λιγες μερες τον ξερεις;;...Την Τερεζα την Ξερω εδω και μήνες και στην αρχη δεν ηταν ετσι..ηταν μια καλη..ευγενική κοπελα.."
"Εε τοτε γιατι δεν πας σε εκείνη"
"Τι ερώτηση ειναι αυτη"

Σηκώθηκα ορθια απο τον θυμο μου και πηγα να φυγω αλλα με άρπαξε απο το μπράτσο και με γύρισε προς αυτον...Είμαστε πολυ..πολυ κοντα σε απόσταση αναπνοής

"Ιρινα..δεν θέλω την Τερέζα..."
"Τζεισον...οκ..σε πιστεύω..δεν τιν θες..αλλα πες μου κάτι...αν η Τερεζα δεν άλλαζε ποτε και ηταν αυτη η καλη κοπελα που λες οτι ειναι θα έμενες μαζι της σωστα;"
"Ναι..."

(ΘΑ τον ΣφαΞωωω)

"Ωραια..ετσι και εγω που πιστεύω πως Ο Τομ ειναι καλο παιδι πρεπει με καποιον τροπο να του ζητήσω συγγνώμη...και να με συγχωρέσει"
"Και τι σκέφτεσαι να κάνεις;"
"Αυτο που ειπες πριν..να βρεθώ μαζι του"
"Νταξει τοτε..ΚΑΝΤΟ άντε..πήγαινε τρεξε απο πισω του.."

Λεει και μου αφηνει το μπράτσο

"Μα δεν πρόκειται να γινει κατι..Τζεισον....αυτο ειναι σωστά; πιστεύεις οτι θα γινει κατι με εμένα και τον Τομ;...Αυτο πιστεύεις για μενα δηλαδή;"
"...Ειναι που ...εσενα σε εμπιστεύομαι..τον Αλλο δεν τον εμπιστεύομαι"
"Ολα...αυτα που ειπε η Τερεζα για μενα...λες οτι δεν τα πίστεψες αλλα κατά βάθος...τα πιστεύεις"
"Οχι...Φυσικά και οχι..τι λες..; "
"Τζεισον..Είμαστε τελείως...διαφορετικοί...Δεν ξερω καν γιατι εκανα ονειρα μαζι σου"
"Ε..εκανες όνειρα μαζι μου;"
"Ναι...και στο ορκίζομαι..Πότε δεν ήμουν ετσι...Ποτε δεν εχω νιώσει ετσι για κανέναν...άλλαξα Τζεισον...ή μαλλον εσυ με άλλαξες..και το μισω αυτο"
"Τι εννοείς;"
"Καλυτερα να ήμουν η παλια Ιρινα..που δεν την ένοιαζε για κανέναν και για τίποτα...Ισως να μην ένιωθα και ασχημα που έστησα τον Τομ.."
"Εχεις δικιο...συγγνώμη...κανε αυτο που πιστεύεις οτι ειναι το σωστό..και αν θες να ξέρεις.. μαρεσει που άλλαξες"
"Μα δεν ειμαι εγω Τζεισον..Δεν είμαι αυτη.."
"Περίμενε..που το πας;"
"Απλως..θα ναι καλύτερα να μείνουμε για λιγο χώρια"

Και με αυτο που λεω.. φεύγω...
Ενω Ο Τζεισον απλα με αφησε να φυγω..χωρις να πει τίποτα για να με σταματήσει.
Το φανταστικά...
Και αυτος το ίδιο πιστεύει..
οτι πρέπει να μείνουμε χώρια.
______________________________________
Γειιαα σααςςς😗 αα καλα αυτο το κεφάλαιο ηταν mix(σουβλάκι) με χαρα και δράμα μαζι...αχαχ..λοιπόν λοιπον...τους βασανιζω πολυ ε;
ΔΕΝ ΠΕΙΡΆΖΕΙ ΜΩΡΕ😂
Χμμ Ο Τζεισον και Η Ιρινα χωρια...εε τι λετε; θα τα καταφέρουν να μείνουν χωρια;...τι θα γινει τελικα στην συνέχεια; Μήπως κατι αναπάντεχο; κατι που δεν περίμενε κανείς;
Ποιος ξερει;;;
Αα ναι εγω😂..
Ελπίζω να σας αρεσε το κεφάλαιο😘
Τα λεμε στο επόμενο😗💋

♡Αν θέλετε φυσικα...τσεκάρετε και την δευτερη Ιστορία που γράφω💋

BAD GIRL Where stories live. Discover now