Τζεισον Pov
Εδω και 5 λεπτα φωνάζω στην Ιρινα να ανοίξει την πορτα αλλα δεν ανοίγει..
Στο τελος δεν θα εχω φωνή..
"ΙΡΙΙΙΝΑΑΑ...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΟΊΓΕΙΣ...ΩΩ ΕΛΑ ΤΩΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΉΣΩ"
....
"Καλα...μην ανοίξεις...εγω....δεν φεύγω απο εδω"Πέρασαν ακόμη 5 λεπτα και δεν άνοιξε..κάθησα κάτω..θα ειμαι εδω εξω απο την πορτα της μεχρι να ανοίξει
...
Πωω άρχισα να κρυώνω εδώ...
Σηκώθηκα παλι πανω και φώναξα"Ιρινα ...άνοιξε τωρα!!!....καλα...σου ειπα δεν φευγω μεχρι να ανοίξεις...αλλα επειδή βλέπω δεν ανοίγεις..θα παω να παρω ενα μπουφάν γιατι θα κανει κρυο εδω όλη νύχτα....εξω απο την πορτα σου....ενταξει;...εντάξει..παω.."
Πηγα να φορέσω ενα μπουφάν...άρπαξα επίσης ενα μαξιλάρι και μια κουβέρτα σε περίπτωση που δεν ανοίξει....
Αναγκάστηκα θα κοιμηθώ εκει εξω.
Μου φαίνετε περίεργο...που δεν ανοίγει μεχρι τωρα...συνήθως θα άνοιγε..
Μηπως;;....
Αχαχχα μππααα οχι μα τι σκέφτομαι και γω;;;
Μα...δεν άνοιξε μεχρι τωρα...
Οχι..οχι αποκαλείτε...
Και αν έπαθε κατι..και αν αυτοκτόνησε;;;
ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ ΤΖΕΙΣΟΝ;;..τι βλακείες λες;;Με αυτες τις σκέψεις αφήνω κατω το μαξιλάρι και την κουβέρτα και τρέχω στο σπιτι της με ταχύτητα φωτός.
"ΙΡΙΝΑΑ..ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑΑΑ;;;; ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΆΝΟΙΞΕ..Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ."
...
"ΙΡΙΝΑ ΑΠΆΝΤΗΣΕ ΜΟΥ...ΘΑ ΣΠΆΣΩ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ...ΤΕΛΟΣ"Δεν εχω αλλη επιλογή....αν η Ιρινα επαθε κατι...δεν θα μου το συγχωρέσω ποτέ
Πηγα πισω να παρω φόρα...καιιι χτύπησα την πόρτα με τον ώμο μου ομως δεν δούλεψε...αντίθετα...πονούσα σχεδόν σε ολο μου το μπράτσο...
Αλλα δεν θα τα παρατήσω...Πηγα πιο πίσω να παρω περισσότερη φορα...και εκει που παω να "σπασω" αυτη την καταραμένη πορτα...
Η Ιρινα ανοίγει με αποτέλεσμα απο την φόρα που πηρα να πέσω απο πάνω της.."ΡΕ Τζεισον ελεος πια...τι πηγες να κανεις...ααουυ"
"Συγγνώμη...γιατι δεν άνοιγες μου λες;"
"Γιατι δεν ηθελα να σου ανοίξω...Και φυγε επιτέλους απο πανω μου"
"Μπα...οχι σκέφτομαι να μείνω εδω μεχρι να μου πεις τι συμβαίνει "
"Να μείνεις εδω;; απο πανω μου;; ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;;;;"
"Ναι...εσυ πως τα πας;;"
"Τζεισον μιλάω σοβαρα...θα περνάνε απο εδω και θα μας βλέπουν ετσι"
"Δεν με νοιάζει..οπως δεν με ένοιαζε αν με ακουγαν που σου φώναζα "
"Πφφ..οκ ακου..θα κάνουμε μια συμφωνία....θα σηκωθείς απο πανω μου..και θα σου πω τι συμβαίνει"
"Καλο μου ακούγετε.."
"Λοιπον;;; θα σηκωθείς ή οχι"
"Ναι σίγουρα..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD GIRL
Genç KurguΗ Ιρίνα ειναι μια μαθήτρια της τρίτης λυκείου, ειναι δημοφιλής στο σχολείο της γιατι χαρακτηρίζετε ως το "κακό κορίτσι"το οποιο ειναι αγενης σε όλους κάνει οτι θέλει και όποτε το θέλει Μιας και ειναι πολυ όμορφη πολλοί θα έκαναν τα πάντα για να είνα...