Ξύπνησα πρώτη απο τον Τζεισον αλλα δεν θέλησα να φυγω απο την ζέστη του αγκαλιά...
Αχουυυ μωρεεε ειναι τοσοο κιουττ οταν κοιμάται.
Κοίταξα την ωρα στο κινητό μου...ειναι ακόμη 7...το πρωι...
ΠωωΠωωω δεν εχω όρεξη να παω σχολείο πραγματικά...αλλα πρέπει.
Αφησα παλι το κινητό μου..και προσπάθησα να ξυπνήσω τον Τζεισον..
"Τζεισονν...Ξύπνα...πρεπει να ετοιμαστούμε"
"ΜΜΜΜΜ"Λεει και αλλάζει πλευρά...
ΕΙΙΙΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΠΛΕΥΡΑ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΜΙΛΆΩ!!!"Μωροο μουυυ ..ΞΥΠΝΑ"
Λεω καθως τον φιλάω στο μάγουλο..
"ΜΜΜ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ....Ξύπνησα"
"Ωραία...πρέπει να ετοιμαστούμε"
"Ειναι ανάγκη;"
"Ναιιιι"Σηκωθηκαμε απο το κρεβάτι...(με μεγάλη δυσκολία) ...και έτρεξα για να παω πρώτη στο μπάνιο...και απο πισω μου ηταν Ο Τζεισον αλλα δεν πρόλαβε να μπει...
"ΕΙΙΙ ΙΡΙΝΑ...ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΣ...ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΚΑΛΗ ΜΟΥ"
"ΧΑΑΑ ΣΕ ΠΡΌΛΑΒΑ"Καθάρισα το πρόσωπο μου..και βουρτσισα τα δοντια μου.. βγηκα απο το μπανιο..και μπηκε Ο Τζεισον...
Αφου ηταν μεσα στο μπανιο Ο Τζεισον έβγαλα τα ρούχα μου και έμεινα με τα εσώρουχα
Ο Τζεισον ομως.. βγηκε απο το μπανιο..με ειδε για λιγο με γουρλωμένα ματια...αλλα γύρισε...την πλατη του ετσι ώστε να μην με βλέπει...Νταξει τρόμαξα στην αρχη που με ειδε με αποτέλεσμα να τσιριξω..ελαφρά....αλλα δεν υπαρχει λογος να τον ντρέπομαι.
"Ωωωω ωω συγγνώμη Ιρινα..δεν ειδα τιποτα μην ανησυχείς..."
"Τζεισον...Ελεος δεν με νοιαζει αν με βλέπεις ή οχι..δεν ντρέπομαι."
"Καλα..αφου το λες εσυ"Γύρισε παλι μπροστά και με κοίταγε απο πανω μεχρι κατω..
Καλα...ισως αυτο να ειναι καπως....εμμ..δεν ξερω αμήχανο;;
"Μην με κοιτας ομως τοσο επίμονα"
"Υποτίθεται οτι δεν ντρέπεσαι"
"Μα δεν ντρέπομαι"
"Καλα..ε; εγω λεω να μην παμε σχολείο..."Με πλησίασε και με φίλησε στο στομα αισθησιακά...αλλα τον σταμάτησα
"ΤΖΕΙΣΟΝ...."
"Κατάλαβα...δεν μπορω να σου αλλάξω την γνώμη...τοτε Γλυκια μου παω στο σπιτι μου να ετοιμαστώ...να σου πω..τα λεμε κατω"
"Εντάξει"Λεω και του δινω ενα πεταχτώ φιλί στο στομα..και φεύγει.
.....
YOU ARE READING
BAD GIRL
Teen FictionΗ Ιρίνα ειναι μια μαθήτρια της τρίτης λυκείου, ειναι δημοφιλής στο σχολείο της γιατι χαρακτηρίζετε ως το "κακό κορίτσι"το οποιο ειναι αγενης σε όλους κάνει οτι θέλει και όποτε το θέλει Μιας και ειναι πολυ όμορφη πολλοί θα έκαναν τα πάντα για να είνα...