Hodina pro Cassie ubíhala neuvěřitelně pomalu. Ze začátku si psala poznámky do notesu ohledně braného učiva, ale jak se ukázalo, její mozek ne a ne přemýšlet.
Co to je? Co to má být s těmi vzpomínkami? Tohle se Cassie nikdy v životě nestalo, tak proč zrovna teď, když má plné ruce práce začlenit se do kolektivu, učení a na vrch ji pořád otravuje ten nejpopulárnější kluk ze školy.
Cassie naklonila přes Ady, kde měla skvělý výhled na onoho záhadného Natea. Když po něm jenom po očku mrkla, ihned se na ní podíval. To má snad nějaké zvířecí smysly nebo co? Pomyslela si a zase zalítla pohledem k onomu hnědovlasému žákovi. Usmál se. On se usmál? Cassie jemně úsměv oplatila, ale v duchu by si nejmíň stokrát nafackovala. Proč na něj vůbec koukala?
Zvonek, nejen že ukončil hodinu, ale i Cassiino trápení. Rychle se vydala za Natem, potřebovala se s ním trošku pobavit a zjistit, co se to děje.
"Nazdar, Cass.." ozvalo se, když vykročila ze třídy a hned byla vtažena do vedlejší. Cam se na ni pobaveně tlemil. Jeho arogantní úšklebek v ní vyvolával značnou dávku frustrace.
"Co chceš, Came?" znuděně si povzdechla a upřela pohled na blonďáka.
"Takhle se zdraví kamarádi?"
"My.Nejsme.Kamarádi!" Tři slova, která by pochopil snad úplně každý, kromě osob s mentálním postižením a Cama.
"Dneska ti to sluší." Nedal se odbýt a pořád se sebevědomě tlemil.
"Sbohem." Houkla ještě, když podlezla Camovi pod rukou, která jí dělala bariéru a odkráčela. Cam se pořád usmívala a pak zakroutil hlavou.
"Jednou budeš moje, Sandrin."
Ahoj, je tady další kapitola, taková kratší... Teď mám opravdu málo času..
Noo.. co si o tom všem myslíte?
To s Nathanielem Greenwoodem je vážně zvláštní.. a Cam? Ten v tom snad jede s ním?
ČTEŠ
Strážci času
FantasyHlavní hrdince se od základu změní život, když se s rodiči přestěhuje do Londýna a nastupuje na novou střední školu. Zde nejen, že řeší obvyklé problémy nováčka, ale jednu velkou záhadu pro ni představuje i pohledný Nathaniel Greenwood. Setkání s tí...