Imam smrtni slučaj!

840 7 0
                                    

Krene mi prilaziti a ja ne znam šta da radim.Joj,ubiće me.Eto ti kad ideš po tuđim kućama.

Ma neće. Ne bi spavao sa tobom u istom krevetu da je hteo da te ubije,nego bi odmah završio posao.

Evo ga.Podigne ruku,ali umesto da je stavi na moj vrat,kako sam očekivala,stavi je na moj obraz,tako nežno,kao da će me slomoti. Pogledam ga začuđeno.

Krenem nešto reći,ali u tom trenutku uđe njegova mama u sobu a on skloni ruku i pogleda je.

Xxx:"Mislila sam da želite da doručkujete."

Ja:"Izvinite,ja strašno žurim. Ovaj... Imam smrtni slučaj!"

Xxx:"A ko je umro?"

Xx:"Mama!"

Xxx:"Samo pitam. A ti bi trebao da budeš uz nju kada se nešto ovako desi."

Ja:"Nije potrebno. Moj pas je uginuo,pa žurim da se pozdravim s njim."Kažem i istrčim napolje."Ćao!!!"Viknem jako da bi me čuli.

Krenem kući. Uff,11h je. Ubiće me ovi.

Stignem. Ulazim u kuću.
Krenem što brže prema svojoj sobi,ali me zaustavi piskutavi glas iza mene.

Marija:"Gde si bila? Nisi bila na klupi ujutru."

Ja:"Kod drugarice."

Marija:"Lažeš,kurvo mala! Ti nemaš prijatelje. Znam ja. Bila si kod nekog dečka i celu noc ga zadovoljavala,a onda dobila novac. Je li tako,kurvo mala?!?!"

Ja:"Nisam ja nikakva kurva. Još uvek sam nevina. Nemoj mene učiti kako da živim,zatrudnela si sa 14 godina i jedva podbacila."
Udahnem i krenem nastaviti,ali me spreči ruka na mom obrazu.
Sad se već nalazim na podu držeći se za obraz koji toliko pecka.
Ošamarila me je! Ošamarila!

Ustanem sa poda i odem u svoju sobu. Nema prava da se ovako ponaša.
                   
                    ~Sutra~
Budim se. U sobu ulazi Marija.

Marija:"Ustaj! Moraš u školu!"

Zar sam ceo dan prespavala?

Ja:"OK."

Spremim se i odem u školu.

Xx:"Vidi,eno je mamina i tatina marioneta. Čekaj! Ona nema roditelje!" Krene se smejati.

Xx2:"Tako je. Usvojena je." Ovaj se još više smeje.

Xxx:"Jao pa vidi joj kosu! Nije se kupala mesec dana! Sigurno ima vaške. Ne prilazite joj!" Kaze jedna kučka.

Xx:"Prenosi kugu. Zašto uopšte dolazi u školu? Samo ce nas zaraziti. Trebali bi je ubiti!"

Xx:"Ili spaliti kao vesticu!"

Xx3:"A da iskulirate malo?"

Okrenem se i vidim onog dečka od juče.

Xx3:"Ostavite devojku na miru!"

Xx2:"Šta,da joj ti nisi dečko?"

Xx3:"Možda,a ti si ljubomoran?

Xx:"Zar zbog nje da bude ljubomoran?"

Xx3:"A šta joj fali? Barem  nije kurva kao tvoja devojka."

Uhvati me za ruku i odvede.

Ja:"Hvala...." uff,ne znam mu ime.

Xx:"Ime mi je Marko."

Ja:"Tijana,drago mi je."

Zvrrrr,zvrrrrr........ Zvoni.

Marko:"Moram da idem. Vidimo se posle."

Ja:"Ćao!"

Ode.

Ja:"Joj,pa i ja moram da idem!!!"
Otrčim u učionicu.

             ~Posle časova~

Odem kući.                                       
Stignem.

Ja:"Stigla sam!"
Nema odgovora. Pa dobro.

Odem kroz hodnik i vidim kako su vrata sobe staraca malo otškrinuta i provirim.
Kad tamo......

O moj bože!Ovo je nešto najgore što sam videla.
Goli su. Marija sedi raširenih nogu dok joj on liže........

Otrcim u sobu i pravim se da se nista nije desilo.

I? Šta mislite,jesu li je primetili?

Sry što sam ovako slikovito opisala onu scenu,ali biće toga još,pa da vas naviknem na to.
Ja ne bi bila ja da nema utrka u krevetu.😏

Myb sam trebala da napišem da je ovo 18+,ali znam da to niko ne gleda tkd nije potrebno.😄

Pratite me i na mom instagram profilu @stories_by_crazy_girl_official i čitajte priču »Sudbina nas je spojila te noći« i,ako niste,pročitajte i prvu priču »Nešto veće od sna«😆😆😆

Vote⭐ i komentar💭 pliz✌

Love you❤❤❤

Drugačiji životTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang