ÇOK ÖZÜR DİLERİM. ÇOK GEÇ KALDIĞIMI BİLİYORUM. ARTIK DAHA ÇABUK YENİ BÖLÜM ÇIKARMAYA DİKKAT EDECEĞİM. SİZİ SEVİYORUM ❤️
Bize doğru yürüdüklerinde kızların içindeki heyecanı hissedebiliyordum. ( tabii bir de kendi heyecanımı asdfghjkl)
Matt : Burada olacağınızı bilmiyorduk.
Ben : Ama buradayız değil mi ?
Dediğim şeyden sonra Kath ve Jas masanın altından dizime bir tekme attılar. Matt'i neden terslediğimi bende anlayamamıştım.
Ben : Ooowww !!! Neden tekme attını-
Jas : Otursanıza. diyerek yanımızdaki sandalyeleri işaret etti.
Çocuklar teker teker oturmaya başladılar. Matt benim yanıma, Cameron Kath'in yanına ve Nash'te Jas'in yanına. Sohbeti başlatan Shawn oldu.
Shawn : Eee nasılsınız ?
Biz : İyi siz ?
Onlar : Bizde iyi. Bugün buz patenine gidicez. Diyoruz ki siz de gelmek istermisiniz ?
Ben, Kath ve Jas bakıştık. İkisinin de gözlerindeki isteği görebiliyordum. Hem benim de Matt'le yakınlaşmak için bir zamanım olurdu. Kabul ettik. Masadan ilk kalkan biz olduk. Kalkarken :
- Akşam görüşürüz. Saat kaç gibi gelirsiniz bizim eve ? diye sorduk.
Onlarda :
- 8 gibi geliriz. Görüşürüz. dediler ve ayrıldık.
Arabada kız sohbeti ediyorduk. Konumuz ne diye sorarsanız tabii ki o çocuklardı. Hayatımızda gördüğümüz en sevimli çocuklar olduğunu söyleyebilirdik. Yani ben hayatımda gördüğüm en tatlı çocuğun Matt olduğunu söyleyebilirdim.
Eve vardığımızda hemen odalarımıza çıktık ve giyinmeye başladık. Ben, üstünde 'Sweather Weather' yazan kazağımı giydim (çünkü soğuk olabilirdi sonuçta buz patenine gidiyorduk) ve altıma da kalın taytımı giydim. Eyelinerımı sürdüğümde diğer kızların da hazır olduklarını gördüm. Üçümüz birden aşağı inip salonda beklemeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love At First
FanfictionKylie ve iki arkadaşının Magcon erkekleriyle olan muhteşem maceraları....