Selaaam 💞💞 Biliyorum biraz geç kalmış olabilirim ama bakın ite buradayııım 😄 Bu bölümü elimden gelince uzun yazmaya çalıştım. Umarım seversiniz. Sizi seviyorum, iyi okumalar 💕
Merdivenleri hızlı hızlı indikten ve hepsine 'Hoşgeldin' dedikten sonra Taylor'ın yanına oturdum. Shawn'ın 'Ne yapalım ?' sorusuna en iyi cevap Taylor'dan çıktı. Bu cevap 'Twister oynayalım'dı.
Herkesin salondaki boş alana geçmesini bekledikten sonra Kath oyun örtüsünü yere serdi. Çarkı eline aldı ve oynamaya başladık. İlk Shawn'da sıraydı. Kath'in :'Sol el maviye ve sağ ayak sarıya' komutu Shawn'ı zorlamış olacak ki çocukcağız pes edip yere çakıldı.
Sıra bana gelince tekrar rezil olmaktan korkmadım değil ama artık kendimi daha rahat hissediyordum. Çünkü neredeyse bu çocuklarla tam 1 hafta geçirmiştim. Ve bu 1 haftadada hepsiyle çok iyi anlaşmıştım.
Katherine'den gelen komutu başarı ile tamamlamıştım ve sıra Matt'teydi. 'Sol el yeşile ve sağ ayak maviye'. Katherine'e hileci demek istemem ama sanırım bunu Matt ve benim yakınlaşmam için yapmıştı ki o an cidden çok yakındık. Vücudunun vücuduma, elini belimde hissettiğimde çocuklardan bir 'Owwww' sesi geldi. Pes etmek istemiyordum ama kaslarım duygularımı dinlemedi. Yere çakıldığımda herkesin gözleri bana ve Matt'e dikiliydi.
Utangaç bir kız olduğumu belli ederek hızla yukarı çıktım. Odama girdim ve kapıyı ardımdan kapattım. Neden bunu yapıyordu ? Ona karşı neler hissettiğimi anladığına rağmen onunla çıkamamamı neden gözüme gözüme vuruyordu ? Ağlamak istemiyordum ama gözüm dolmuştu. 5 saniye sonra kapım çalındı. 'Gir !!' diye bağırdım ve bir yandan da gözümün dolu olduğunu nasıl belli etmeyebilirim diye düşünüyordum. Gelen Matt'ti. Yanıma oturdu ve bana baktı. O an herşeyi unutmuştum çünkü bende ona bakıyordum. Gözlerimdeki yazıyı okumasını istiyordum : 'Sana deliler gibi aşığım Matthew Espinosa'.
Bana bakmayı kestiğinde 'Bak Kylie seni herkesin önünde küçük düşürmek istememiştim. Utangaç bir kız olduğunu biliyordum. Çok özür dilerim. Ben... ben.... seni....' Matt'in sözünü kesen şapşalın kim olduğuna bakmak için kafamı kapıya doğru çevirdim ve Jasmine'in geldiğini gördüm. Zamanlaması herzamanki gibi süper olan Jas konuşmamızı böldüğünü anlayıp, özür diledikten sonra bana 'Kylie iyi misin ? Hadi aşağı gelin herkes sizi bekliyor' dedi. Üçümüz de aşağı indik ve bu gergin ortamı ısıtmak amacıyla Cameron 'Film zamanıııı !!' diye bağırdı.
Nash'in 'Bana güvenin size muhteşem bir film seçtim' demesi üzerine Paranormal Activity 2'yi seyretmemiz benim gibi bir korkağa yapılacak en acımasız şeylerden biriydi. 2 kişilik koltuğa biz kızlar, korktuğumuz için 3 kişi sığmıştık.En korkunç sahnenin gelmesi ve telefonumun titremesi bir anda beni korkuttu.
From : Matt
-Eksik kalan konuşmamızı yarın aşağıdaki parkta yapmaya ne dersin ?
-Olur derim.
Film bittikten sonra çocuklar evlerine gittiler. Biz de dağınıklığı toplayıp, yatmaya gittik. Yorgun olduğum için duşumu yarın sabah almaya karar verdim. Pijamalarımı giyip hayatta en çok sevdiğim şeylerden birine, yatağıma yattım. Aklımdan Matt'i çıkaramazken uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love At First
FanfictionKylie ve iki arkadaşının Magcon erkekleriyle olan muhteşem maceraları....