Crazy Girl

823 70 8
                                    

Selaam !! Sizi fazlasıyla beklettiğimi biliyorum çok çok ama çok özür dilerim. Bu arada 2.6K'ye ulaşmışım. Bunu için de size ayrı teşekkür ederim. Veee işte beklediğiniz yeni bölüm .....

Çocukların evine geldiğimizde saat 11.00'i buluyordu. İçeri girmemizle evin tam bir 'erkek evi' olduğunu anlamamız bir oldu. Yerlerde çoraplar, koltuk aralarından sarkan t-shirt'ler, mutfağa kaldırmak amaçlı televizyonun üstüne koyulan ama bir şekilde unutulan bardaklar ve daha bir sürü pislik vardı. Bunları görmezden gelip herkes yerleştikten sonra Katherine'in kıkırdayışlarını duydum ve ona baktım. Cameron'ın ona baktığını ve garip yüzler yaptığını gördüğümde Matt'e bakıp gözümle Cam ve Kath'i işaret ettim. Matt bana bakıp gülümsediğinde bir şey anladım. Matt'in gülümsemesine hiçbir şeyi değişmezdim.

Boş boş otururken Taylor yerinden kalkıp : 'Doğruluk mu Cesaret mi oynamaya ne dersiniz !?' diye bağırdı. Herkes bu fikri onayladıktan sonra Carter mutfaktan bir şişe alıp geldi ve : 'Şişenin ucu soru, diğer tarafı da cevap.' dedi. İlk olarak Hayes çevirdi. Soru bölümü Nash'e, cevap bölümü Jasmine'e geldiğinde içimden 'Zafer !!!' diye bağırmak istedim ama garip kaçacağını anlayıp vazgeçtim. Jas Nash'e bakarak 'Doğruluk' dedi. Nash beklenen soruyu sordu : 'Bu odadan kimle çıkmak isterdin ?' Bu soru bana sorulsaydı yüzümün kıpkırmızı olacağını biliyorum ama Jasmine benden daha cesur olduğu için hemen cevap verdi : ' Sen veya Jack Gilinsky'le.' Cevabının sadece Nash'i içereceğinden emindim ama o yine Kath ve beni şaşırtmayı başardı. Nash'in yüzünde oluşan gülümseme kısa bir süre sonra kayboldu. Kack Gilinsky'nin gülümsemesi ise hala yüzündeydi. Jasmine'in 'zor kızı' oynadığını anlamıştık. Oyunun devam etmesi için Jas şişeyi çevirdi. Soru bölümü Jack Johnson'a ve cevap bölümü Matt'e gelince heyecanla Jack'in sorusunu bekledim. Matt 'Cesaret' dedi. Jack sinsice düşünmeye başladı. Soruya beni katacağından emindim.

Jack'in herkes tarafından beklenen sorusu şu oldu : 'Üç dakika boyunca Kylie'yle öpüşün.' Matt ilk önce bana sonra da Jack'e baktı. Aklımdan artık yenmem gereken utangaçlık duygumu bir kenara bırakmam gerektiğini hatırladım. Bu sırada Matt, Jack'e öldürücü gözlerle bakıyordu. Matt tam pas diyecekken sözünü kesip : 'Matt, benim için sorun değil.' dedim. Herkes bana şaşkınlıkla baktı. İşte aşmam gereken şey tam olarak buydu.

Matt'in : 'Kylie zorunda değilsin biliyorsun değil mi ?' demesinin üzerine bende : 'Biliyorum ama istiyorum Matt.' dedim. Bu cevabımın üzerine Matt ve Katherine yer değiştirdi. Yavaşça bana doğru yaklaşıyordu. Ve sonunda dudaklarımız birleşti. Matt belimden tuttu ve beni kendine doğru çekti. Ellerimi yüzüne koydum ve yavaşça saçlarına doğru götürdüm. Saçları çok yumuşaktı. Bir anda bu muhteşem anı bölen Jack : 'Tamam. Üç dakika doldu.' dedi ve bunun üzerine Cameron : 'Ama devam etmek istiyoruz derseniz merdivenler orada.' dedi. Herkesten bir gülüş sesi geldi. Matt, Katherine'le tekrar yer değiştirdikten sonra Cam'in omzuna bir yumruk attı ve şişeyi çevirdi. Soru bölümü Taylor'a, cevap bölümü ise Cameron'a geldiğinde herkesin yüzünde bir gülümseme oluştu çünkü herkes Taylor'ın Cam'e sapıkca bir şey yaptırıcağını biliyordu. Cameron endişeli bir sesle : 'Cesaret.' dedi. Evet, geri dönüş yoktu.

Taylor Cam'den yan komşunun kapısını çıplak bir şekilde çalıp ilk açan kişiyi dudağından öpmesini söyledi. Katherine meraktan hemen atlayıp : 'Komşularınız kimler ?' diye sordu. Shawn gülmekten yerlere yatarken : 'Beş tane güzel, genç kız.' dedi. Shawn'ın cevabını duyduğumuzda Katherine'in elini sıktım. 'Güzel' lafının Katherine'i alıp götürdüğünden emindim. Ama sonuçta bu bir oyundu.

Cameron Taylor'a çıplak gitmemek için yalvardı ama Tay izin vermedi. Aaron : 'Biz bakmasak daha iyi olur.' dedi. Biz de Aaron'ı dinleyip kafamızı başka bir yere çevirdik. Cam : 'Tamamdır, bakabilirsiniz.' dediğinde herkes ayağa kalktı ve Cam'in vücuduna doladığı havluyu gördüler. Taylor tam itiraz edecekken Cam : 'Merak etme kızların önünde çıkaracağım.' dedi ve evin kapısını açtı. Matt'e baktığımda kamerasını çıkarmış, Cam'in bu utanç verici anını çekmekle meşguldü.

Cameron yavaşça yan komşunun kapısını çaldı. Kapıyı açan kız sarışın, kahverengi gözlü, Cam'in boyunda ve güzel fizikli bir kızdı. Cameron kızın vücudunu incelerken kız : 'Kime bakmıştın canım ?' diye sordu. Katherine arkamda olduğu için neyse ki 'canım' lafını duymamıştı. Cam, kızın etkisinden kalkıp, vücudunun alt bölümünü saran havluyu çıkardı ve aniden kızın dudaklarına yapıştı. Hiç beklenmedik bir şekilde kız Cam'e karşılık verip onu kendine doğru çekti ve kapıyı sertçe kapadı. Herkesin ağzının beş karış açık kaldığına yemin edebilirim. Bu sessizliği bozan tabii ki de Kath oldu : 'Kız tecavüzcü çıkmasın !!' Herkes Kath'in bu tepkisine güldü. Herkes kızın Cameron'a şu an ne yaptığını bilmek istiyordu.

-Cameron-

Kız beni evin içine doğru çektikten sonra beni en yakın koltuğa attı. Vücuduma sarılarak heryerimi öpmeye başladı. Kızı kuvvetlice itip : 'Ne yaptığını sanıyorsun sen !?' diye bağırdım. Kız üstümden kalkıp : 'Ama ilk sen beni öptün.' dedi salakça. Kıza onu oyun gereği yaptığımı açıkladıktan sonra hızlıca dışarı çıktım ve yerdeki havlumu alıp belime doladım. Çocuklar bana bakıp gülüyorlardı. Katherine yüzüme bakmıyordu bile. Bende içimden herşeyi mahveden bu kıza bela okuyordum.

Eve girdiğimizde odama çıkıp giyindim. Kendimi Katherine'e karşı kötü hissediyordum. Giyindikten sonra hemen aşağıya indim ama kızları göremedim. Evet, her şey mahvolmuştu.

-Katherine-

Cameron yukarıdayken Kylie ve Jas'in kolunu dürtüp eve gitmek istediğimi söyledim. Onlar da anlayışla karşıladılar ve çocuklara söylediler. Her biriyle sarıldıktan sonra evden ayrıldık. Kızlarla eve doğru yürürken Jas : 'Kath, Cam'i kıskandın öyle değil mi ?' diye sordu. Bende en iyi arkadaşlarıma yalan söylemek istemediğimden dolayı 'Evet' dedim.

-Kylie-

Eve geldiğimizde Kath ve Jas yukarı çıktılar. Saat 02.00 olmasına rağmen mutfak masasında gördüğüm kirli tabakları yıkamaya başladım. Anından kapı çaldı. Bu saatte kim olduğunu merak ederek kapıyı açtım ve gelenin Matt olduğunu gördüm. İçeriye davet ettim ama bana hemen bir şey söyleyip çıkacağını söyledi. Merakla ne söyleyeceğini beklerken Matt : 'Yarın bir şeyler yapmaya ne dersin ? Sadece ikimiz ?' diye sordu. Bu fırsatı kaçıracak değildim. Cevap olarak : 'Tabii neden olmasın.' dedim. Matt gülümseyerek : 'Tamam yarın sana mesaj atarım.' dedi ve ardından yanağıma küçücük, tatlı bir öpücük koydu.

••••••••••

Odama çıktığımda hala efsanevi öpücüğün etkisinde kalmıştım. Çok geç olduğu için pijamalarımı giyip, yatağıma yattım. Çok olmadan da kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım.

Love At FirstHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin