Herkese merhabaa !! Yeni bir bölümle karşınızdayım. Ne kadar kısa yazsamda hikayemin çok da kötü olmadığını düşünüyorum. Hem artık daha uzun yazmaya çalışacağım. Tüm okuyuculara teşekkür ederim. Lütfen oylamayı unutmayın !! 💞
Kapı çalındığında hepimiz heyecanla birbirimize dönüp 'Makyajım iyi mi ? Güzel gözüküyor muyum ? Bu kıyafetle bir sürtük gibi gözükmem değil mi ?' gibi sorular soruyorduk. Kapıyı açan her zamanki gibi Jas oldu. Erkekler bizi süzdükten sonra evden çıktık. İki arabaya ayrıldık. Bir arabada ben, Kath, Jas, Cameron, Nash ve Matt, diğer arabada ise Taylor, Jack & Jack, Shawn, Aaron ve Carter vardı.
Arabalara yerleştikten beş dakika sonra telefonum titredi. Mesaj Jas, Kath ve benim bulunduğum bir Whatsapp grubundan geliyordu. Grubumuzun adı 'Seksi Üçlü' ydü. Kim koydu diye soracaksanız tabii ki de sapık Kath. Neyse, Kath'in gönderdiği mesajda 'Sanki bizi süzüyorlar !' yazıyordu. Jas'in buna karşı gönderdiği mesajdada 'Bende fark ettim !!' yazıyordu. Ben bir şey yazmayınca ikiside bana mal mal baktı. Bakışlarının üzerine bende 'Aynen katılıyorum.' yazdım.
Buz pateni pistine vardığımızda herkes ayaklarına uygun patenlerini alıp giymeye başladılar. Herkes ayağına geçirip zar zor yürüse de piste gelmeyi başardı. Daha önce buz patenine geldiğim için hiç endişem yoktu. Zamanımız başlayınca herkes kaymaya başladı. Güzel güzel, artist artist hareketler yapa yapa kayıyordum ki popo üstü yere düştüğümde de bir dakika önceki havayı bir an kendimde hissedemedim. Birinin beni kaldırmasını bekledim ki o an en yakınımdaki Matt'ti. Utanarak Matt'i çağırdım ve beni yerden kaldırıp kaldıramayacağını sordum. Beni sırıtarak yerden kaldırdı ve ona teşekkür ettim. Evet rezil olmuştum. HEMDE HOŞLANDIĞIM ÇOCUĞUN YANINDA ! Herkesin kayması bittikten sonra aynı arabalarla evlerimize geri döndük. Hepsine teşekkür edip tek rezil olmayacağım yere, evime girdim. Odama çıkıp Pink yazılı kısa şortumu ve ince atletimi giydim ve vücudumu sıcak yatağımın kollarına attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love At First
FanfictionKylie ve iki arkadaşının Magcon erkekleriyle olan muhteşem maceraları....