Cinema Night

901 72 11
                                    

Merhabaa !! Çok geç kaldığım için çok ama çok özür dilerim. Sizi bekletmek hiç istemezdim üzgünüm. Bu arada 1.2K'ye ulaşmışım !! Çok ama çok mutluyum. Hepinize çok teşekkür ediyorum. 💕 Veee yeni bölümle karşınızdayım...

Güneşin gözüme giren ışıltısıyla uyandım. Dün Matt'in beni sevdiğini söylediği ve ardından beni öptüğünü hatırlayınca karnımda kelebekler uçuşmaya başladı.

Yüzümü yıkamak için tuvalete girdiğimde şarjda olan telefonuma gelen mesajı gördüm :

From : Matt

- Günyadın. Bugün siz cadılar bir şeyler yapmak ister misiniz ?

Bize 'cadılar' lafını şaka olsun diye söylediğini bildiğimden yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu. Ona geri cevabım şöyle oldu :

To : Matt

- Neden olmasın. Saat 12.30 gibi gelin. Bye bye.

Yüzümü yıkadıktan ve üstüme rahat bir şeyler giydikten sonra kızlara haber vermek için hemen aşağıya indim. Kızları aşağıda göremeyince telaşlandım ve odalarına çıktım. Uyuduklarını gördüğümde acaba ben mi erken kalktım diye saatime baktım. Saat 09.00'du. Cidden şaşırmıştım çünkü genellikle saat 11.00 gibi kalkardım. Kızlara sürpriz yapmak için aşağıya inip kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Bir saat sonra kızların ayak seslerini duyduğumda 'Günaydıın !' diye bağırdım. Onları fazla korkutmuş olacağım ki ikiside çığlık attılar. Kahvaltımız bittikten sonra kızlara Matt'in ve diğer erkeklerin buluşmak istediklerini söyledim. Kızlar onayladıktan sonra merdivenlerden 'Yarım saatiniz var !!' diye bağırdım. Bugüne nedense çok enerjik başlamıştım.

Üstüme çiçekli, ayaklarıma kadar uzanan bir elbise ve onun üstüne de kot, kısa bir ceket giydim. Hazırlandığımda aşağı inip telefonuma bakmaya başladım. Kızlar da geldiklerinde Matt'e mesaj attım :

To : Matt

- Hazırıııız. Gelebilirsiniz !!

Mesajı attıktan yaklaşık 5 dakika sonra kapı çaldı ve onların geldiklerini gördük. Ayağıma rahat, beyaz Convers'lerimi giydikten sonra iki gruba ayrıldık. Bu seferki gruplar şöyleydi : Bir arabada Jack G. ve Jack J, ben, Taylor, Carter ve Matt, diğer arabada ise : Hayes, Cameron, Shawn, Jasmine, Katherine ve Aaron.

Matt artık aşkını ilan ettiği için beni yanında oturmamı istedi. Araba hareket ettiğinde Matt Carter ile konuşuyordu. Taylor diğer yanımda oturduğu için benle konuşmaya başladı :

- Eee Kylie Matt'le nasıl gidiyor ?

- Biz sevgili değiliz. O benden bende ondan hoşlanıyorum ama henüz öyle ciddi bir şey yok.

- Matt senin hakkında çok konuşuyor.

- Öyle mi ?

- Evet. Sana gerçekten çok önem veriyor seni küçük kuzu.

Güldüm. Taylor bana her zamanki gibi bir abi gibi davranıyordu. İşte onu bu yüzden seviyordum. Konuşmaktan nereye gittiğimizi sormayı unutmuştum ama yolu tanıdığımda sinemaya gideceğimizi anlamıştım.

Sinemaya vardığımızda hangi filme gideceğimizi kararlaştırdık. Daha doğrusu biz kızlar direk o filmin daha yeni çıktığını gördüğümüzde 'Buna gidiyoruz !!' diye bağırdık. Bu film 'The Fault In Our Stars'dı. Mısır almak için sıraya giren Shawn, Aaron ve Taylor'a bolca peçete almalarını söyledik çünkü ağlayacağımızı biliyorduk. Filme girdiğimizde her zamanki gibi Matt'in yanına oturdum. Diğer yanımda da Jasmine, onun yanında da Nash vardı. O ikisi hangi ara kaynaştı bilmiyordum.

Film başladığında herkes sustu. Elimde bir el hissettiğimde Matt'e baktım. Bir şey olmamış gibi filmi izlemeye devam ediyordu. Yanağına küçücük bir öpücük kondurup bende filmi full ilgiyle izlemeye devam ettim çünkü bu filmin gelmesini gerçekten dört gözle bekliyordum.

Filmden çıkışta biz kızlar gözyaşlarımızı silerken ve peçetelere sümkürürken Carter bizimle dalga geçti : 'Ağlak bebekler sizi.' Carter'ın koluna hafifçe bir yumruk geçirdim. Matt Carter'a : ' Olabilir. Ama Kylie benim ağlak bebeğim.' dedi. Herkeste sanki biz çıkıyormuşuz gibi bir his uyandırdı. Matt benim daha fazla utanmama izin vermeden herkese bizim çıkmadığımızı söyledi. İçimin rahatlamasına rağmen bir o kadarda henüz çıkmadığımız için üzüldüm. Ama bunu böyle eğlenceli bir günde yüzüme yansıtmak istemezdim.

Arabalara geri bindiğimizde erkekler bize ne yapmak istediğimizi sordular. Bizden bir cevap çıkmayınca Nash : 'Bize gelebilirsiniz. Sonuçta eviniz iki ev ötede.' dedi. Bizde kabul ettik. Yani daha gece yeni başlıyordu.

Love At FirstHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin