*Wat voorafging*
"Hallo? Ik vroeg je iets?"
"J-Jaa ik ben S-Safira" zei ze stotterend.
"Ga zitten" zei ik en ze ging zitten.
Wollah ze is zo mooi , Ptn gwn onbeschrijflijk.
Wtf wat gebeurd er zelfs met me ?
Ik ben nooit verliefd geweest en dat ga ik ook nooit worden.
———————————————————————————————
PP SAFIRA
"Ben jij Ilyas?" Vroeg ik.
Hij draaide zich om en ik..ik wist gwn niet wat ik zag ik Verdonk gewoon in zijn mooie blauwe ogen....(Ilyas : 17 jaar , blauwe ogen , zwart haar en een gespierde lichaam)
"Ja jij bent Safira toch " vroeg ilyas
Omgg hij is zo knapp.
"Hallo ? Ik vroeg iets?" Zei Ilyas
"J-Ja ik ben S-Safira"zei ik stotterend.
Ik wist niet wat ik moest doen..
"Ga zitten" zei hij en ik ging zitten.
Ik keek hem niet aan en ik wachtte gwn totdat de leerkracht iets ging zeggen.
Eindelijk na 193793 jaar (2 min) zei de leerkracht met een megafoon (De bus was een dubbeldekker Drm sprak de leraar met een megafoon)
"Jullie moeten praten met de persoon naast je om elkaar beter te leren kennen, want jullie gaan morgen in groepjes van 4 zitten. Dus degene naast je en jijzelf zijn al 2 personen en de 2 personen aan de andere kant van de bus gaan ook met jullie dan zijn jullie met 4. Zijn er nog vragen?" Vroeg Mvr
"Nee" zei iedereen in een koor.
"Goed dan gaan we nu vertrekken." Zie de docent.
Ik keek naar links en zag safouane ik was blij dat ik goed bevriend ben met hem , hij is phel mijn 2de broer.
Wollahmeh Ik weet Wa ik moet zeggen tegen Ilyas... Hij zegt niks en hij is gwn op zijn gsm ....dus ik stuurde Salma snel en bericht.(Saf= Safira // Sal= Salma)
Saf : Salma, ik weet niet wat ik moet zeggen tegen ilyas help is
Sal: W8 gwn totdat hij praat safe ?
Saf : En als hij niks zegt ?
Sal : Kweni Wollah doe alsof je bezig bent met je gsm Ofzo
Saf : SAAF Thanks ❤️
Sal : Sniks & als er iets is gebeurd ofs stuur mij ❤️PP ILYAS
Toen ze ging zitten was het stil... na 2 min zei de docent dat we elkaar beter moesten leren kennen.
Ik deed alsof ik op mijn gsm was.
Safira ging ook op haar gsm en ik keek stiekem mee.
Ze heeft dus een vriendin Salma het is Wss haar beste vriendin.
Salma zei dat Safira moest wachten totdat ik ga beginnen met praten.
Dus ik besloot om het te doen. Want anders ging ik me heel de busrit lang vervelen.
...
"Duss Safira alles goed ?" Vroeg ik
"Ja , gaat wel & met jou?" Vroeg ze.
"Hzo het gaat wel & goed omdat ik naast je zit". Zei ik glimlachend.
Ze begon te blozen. Maar ik negeerde het anders ging ze nog meer blozen als ik zei dat ze aan het blozen was.
"Ik zat liever naast mijn vriendin." Zei Safira.
"Ben je niet blij met me?" Zei ik.
"Hoe bedoel je blij?" Vroeg ze.
Wtf normaal word elk meisje blij als ik met hen ben en zij is een apart geval Ofzo?
"Gwn" zei ik.
Ze negeerde me.Wollah apart geval zij. Maar wacht maar in Frankrijk ze moet heel de tijd bij mij blijven want ze zit in mijn groep , dan weet ik wat ik ga doen.
Mhmm ik skipte da. Ze pakte haar oortjes , luisterde muziek en ze ging op instagram. Na een tijdje deed ze haar gsm uit en deed ze haar ogen dicht...Ik denk dat ze gaat slapen...Mhm ik pakte mijn oortjes ook en luisterde Lacrim en keek door het raam. Even later voelde ik iets op mijn schouder ik keek en...Safira was op mijn schouder aan het leunen terwijl ze sliep. Wollah Ik vind haar zo mooi en ze is zo schattig ptn .Ik nam stiekem een snap van haar en sloeg het op in mijn herinneringen en luisterde verder mijn muziek. Wollah ik had echt geen slaap dus deed niks anders dan stil zitten zodat Safira niet wakker wordt en muziek luisteren.
*3 uur later* Het is 11/12u
We waren in Frankrijk maar nog niet in Parijs. Iedereen mocht uit de bus voor wat frisse lucht en om eventueel iets te eten/drinken. We kregen een half uur. Safira was nog aan het slapen dus ik besloot om in de bus te blijven voor 5min...Ik bleef kijken naar haar beeldschone gezicht...Ik zou echt met haar willen trouwen. Opeens begon ze wakker te worden. Toen ze haar ogen opende begon ze stressen.
"Waar is iedereen??Waarom ben ik hier alleen met jou? Waarom was je aan het leunen op me?" "Rustig Zina , we zijn al in een Frankrijk we hebben een half uur pauze , je was aan het slapen en als ik recht ging staan ging jij ook wakker worden , ik wou niet dat je wakker werd drm bleef ik hier en ik leunde niet op jou jij leunde op mij terwijl je sliep." zei ik en ze werd rustiger. "Owh euh sorry dat wist ik niet.."zei Safira. "Geeft niet habiba" zei ik en bleef kijken naar haar perfecte gezicht. Ze begon te blozen. "Niet blozen & kom we gaan naar buiten even frisse lucht halen." zei ik snel om de stilte te verbreken. "Ik bloos niet en is goed " zei ze. "Wollah je bloosde" zei ik snel toen we recht stonden en naar de bus deur gingen. Ze schudde lachend haar hoofd en zomaar deed ik mijn arm rond haar schouders. Ik zag dat ze naar me keek maar ik negeerde het. Ze probeerde mijn arm weg te doen maar ik hield het steviger vast zonder naar haar gezicht te kijken & uiteindelijk stopte ze. Toen we eindelijk uit de busdeur stapten keek iedereen naar ons. Ik negeerde het en ging naar een groep waar mijn vrienden waren en ik zag een meisje waarvan ik dacht dat het Salma was dus we gingen er naartoe. ( De achtergrond van Safira haar gsm was zij en Salma ) "Ewa" zei ik. "Ewa broer" zei Farouk (mijn beste vriend) ik groette ook mn andere vinden en op een gegeven moment zag ik Salma hand gebaren doen naar Safira. Ik snapte niet wat het betekende dus ik zei gewoon naar Safira ga naar Salma. Ze knikte en ging naar haar toe ik bleef kijken naar hen. Sws praten ze over mij haha. Mhm we kletsten wat bij met mijn broers. Farouk nam me ff apart.
"Broer , eerlijk jij bent verliefd op die meid." , "of ik verliefd ben ? wollah broer zij is een beeldschoon meisje , ze heeft zelfrespect , ze heeft wss nog nooit een vriend gehad den ik & wollah teh ik hou vn haar"
"Wat ga je nu doen? Ga je haar vragen of?" "Kweni , wollah ik denk het." "Mhm maakt niet uit denk gwn straks goed na & wollah speel niet met haar ofzo want zij is wel het zusje van Aymen." "Welke Aymen ? Die kleine of die lange beast?" , "Lange , ah izan anders zou ik je niet waarschuwen", "Saaf danku broer mhhmm we moeten gaan nu " , "Mohim als er iets is met haar stuur mij een bericht sfe" . Ik knikte en we gingen terug in de bus. Toen ik bij mijn zitplaats was zag ik Safira...ze keek boos?"Habiba , wat is er " vroeg ik. "Ilyas ten eerste ik bn je habiba niet en ten tweede praat niet meer met mij." "Kifesh ik mag niet meer met jou praten wat heb ik gedaan dan a kahba ?" zei ik roepend zonder dat ik het door had. Ze keek me geschrokken aan en....
—————————————————————————————————
Waarom is Safira boos op Ilyas ?
Gaan ze het nog met elkaar kunnen uitpraten in 2 uur? (want dan zijn ze aangekomen in hun bungalows) Of wil Safira echt niet meer praten met Ilyas ?
Vergeet zeker niet te stemmen er lezen meer mensen dan dat ze stemmen.
Laat je mening achter in de reacties. Love xx
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijke tijden ❤️
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Safira ze is 16 jaar. Interesse heeft ze niet echt voor jongens totdat ze Ilyas ontmoet tijdens hun schoolreis van 6 dagen. Haar leven verandert door hem maar gaat ze nu blij zijn met hem of toch niet... Wil...