Wat voorafging
....en opeens verloor ik mijn evenwicht en hoorde ik Ilyas zijn stem "Safira!!" Roepen. Iem hield me vast zodat ik niet kon vallen ik wist niet wie het was en voor ik het wist gingen mijn ogen langzaam dicht....PP ILYAS
"Safira , Safira ? Geef Antw?" Zei ik.
Haar ogen waren open maar ze gaf geen Antw..
Uiteindelijk sloten haar ogen...
Salma belde meteen de ambulance.
"Wat kijken jullie ??!! Ga iets doen dan ?" Zei ik boos.
"Ga allemaal naar de docenten en zeg dat we naar de ziekenhuis van ***** gaan en Salma komt mee." Zei ik.
Even later kwam de ambulance & we stapten in.
"Is het erg?" Vroeg ik.
"Nee , maar is ze niet op de grond gevallen want ze bloed niet ofso?" Zei de vrouw.
"Nee , want ik haar net gevangen." Zei ik.
"Dat heb je goed gedaan want als ze ging vallen kon ze haar schedel beschadigden en een inwendige bloeding krijgen." Zei ze.
"Wollah Ilyas als jij er niet was , was ik mijn beste vriendin kwijt." Zei Salma.
"Geeft niet , ze betekent ook veel,voor mij." Zei ik.
Ze glimlachte en keek naar Safira.
Toen we er eenmaal waren mochten we nog niet naar binnen..15min. Later kwam de leerkracht enz en 20min later mochten we eindelijk naar Binnen gaan.
"Jullie mogen per 3 naar binnen gaan." Zei de dokter.
Ik wou als laatst gaan dus ik wachtte af.
Na 10 min wachten kon ik eindelijk gaan.
"Safira?" Zei ik vanaf de deur.
"Ilyas?" Zei ze.
Ik kwam naar binnen.
"Ilyas Wollah het spijt me dat ik zo tegen je....." ik onderbrak haar "Habiba het geeft niet." Zei ik en een traan verliet haar oog.
Ik knuffelde haar stevig.
"Ilyas , Dankje dat je me hielp dernet Salma vertelde alles... ik wist niet dat jij het was.." zei ze terwijl we nog steeds in die knuffel positie waren. (Als jullie begrijpen wat in bedoel)
Ze liet me rustig los...
Ik keek haar verliefd aan en zij ook.
"Ik hou van je Safira." Zei ik.
"Ik ook van jou Ilyas maar het gaat gwn niet meer." Zei ze.
"Maar waarom Safira waarom?" Zei ik.
Opeens kwam de dokter binnen.
"Je moet deze ontslagpapieren invullen dan mag je Straks weg." Zei ze.
"Ik wacht buiten." Zei ik en ze knikte.
Pff Wllh ze wilt nog steeds niet zeggen waarom...10 min later mocht ze het ziekenhuis verlaten.
Btw de bus was helemaal naar het ziekenhuis gekomen.
Ik liep naast Safira naar de bus en Salma was aan de andere kant van Safira.
Ik maakte een teken naar Salma dat ik naast Safira ging zitten.
Ze knikte en ging weg.
"Je gaat naast mij zitten & de dokter zei dat je wat moest eten dus ik zal straks eten voor je halen." Zei ik snel.
Ze knikte en ging met mij in de bus.
Ze zat aan de kant van het raam en keek naar buiten.
Ik zag dat ze huilde en dat ze haar gezicht zowat draaide zodat ik het niet ging snappen.
"Safira?" Zei ik.
"Ja?" Zei ze terwijl ze haar handen op haar ogen wreef Wss zodat ik haar tranen niet meer kon zien , maar ik zag het toch.
"Waarom huil je?" Vroeg ik.
"Ik h-huil niet...ik" zei ze tot ik haar onderbrak.
"Safira , probeer gewoon niet te liegen want je kunt het gewoon niet. Vertel me gewoon wat er is ? Heb ik iets ergs gevraagd Ofzo?" Zei ik.
"Ilyas...ik wil niet meer met je omgaan omdat mijn broer...."
Ze vertelde alles van A tot Z.
Een paar tranen verlieten haar ogen.
Ik knuffelde haar omdat ik wist dat ze het nodig had.
"Ilyas sorry Wllh ik was gewoon alles vergeten tot hij mij belde..." zei ze.
"Het geeft niet Habiba" zei ik.
We lieten elkaar los en ze leunde op mijn schouder terwijl ik haar hand vasthield.
We waren bij de bungalows en ik maakte haar wakker.
"Safira we zijn er." Zei ik en gaf een kus op haar voorhoofd.
Ze werd wakker met een glimlach.
We stapten uit de bus en gingen allebei naar onze eigen bungalows.PP SAFIRA
Ik ging naar mijn bungalow met Ilyas in mijn gedachten we kregen 1u de tijd om ons bezig te houden daarna moesten we weer naar buiten.
Ik zei dat ik 40 min. Wou slapen en daarna dat Salma mij wakker moest maken want ik was echt moe en had slaap.
Ik viel in slaap...PP SALMA
Ewaa , ik ben Salma ik hoef mij niet voor te stellen want jullie kennen mij al..
Wollah Safira en Ilyas zijn zo schattig samen 😍
Maar spijtig van haar broer Wllh (ze had me alles in het ziekenhuis verteld ) maar buiten haar broer het is ook haram.
En Ewaja Allah swt boven iedereen.
Zelf ben ik verliefd op Farouk Wollah hy is echt lief 😍
Wss is hij ook op mij want Safira zei het naar mij en je ziet het ook.
Mhm Safira sliep en ik moest haar straks wakker maken , ik was zelf niet moe dus besloot ik Netflix te kijken op mijn gsm. Ik nam mijn oortjes en ik pakte wat snoep enz dat ik had gekocht en keek naar mijn serie.PP FAROUK
Ewaa , ik ben Farouk ik ben 17 jaar en ik ben de beste vriend van Ilyas.
Hij is verliefd op Safira , ze passen echt bij elkaar.
Ik ben verliefd op Salma 😍😍 ze lacht altijd om mijn grappen , ze is schattig als ze lacht , ik hou echt veel van haar en Inshallah word ze mijn vrouw later Wollah ❤
Ik weet niet of zij van mij houd maar dat komt nog Inshallah.
Mhmm ik zag dat er iets was met Ilyas dus ik vroeg het aan hem.
Hij vertelde alles van A tot Z.
Ik zei tegen hem "Broer, word niet bang dat je haar gaat verliezen. Als ze jou mektab is gaan jullie Sws trg bij elkaar komen."
"Wollah Farouk je hebt gelijk man." Zei hij en gaf me een mannelijke knuffel.PP SAFIRA
Ik werd wakker gemaakt door Salma die heel de tijd aan mijn neus tikte.
"Wat doe je?" Vroeg ik lachend.
"Ik moest jou toch wakker maken ? Dat deed ik dus ook." Zei ze trots.
Ik schudde lachend mijn hoofd en ging naar de badkamer.
Ik kleedde me om en trok dit aan.Ik deed geen make up aan en spoot gwn wat parfum op.
10 min later stonden we buiten.
Ik zag Ilyas mijn kant opkomen dus ik deed dat ook.
"Ben je gaan rusten?" Zei Ilyas.
"Ja." Zei ik.
Wollah hij is gwn knap btw hy had gwn een trainingspak van Marokko aan en hij had zijn haar in model gedaan.
Ik bleef hem te lang aanstaren.
Hij keek me glimlachend aan en knipoogde naar me.
Btw het is vandaag vrijdag de voorlaatste dag en vandaag mochten we doen wat we willen maar we gingen naar een andere stad en moesten daar blijven & daarna gingen we ook naar een andere stad.
We moesten in de bus gaan dus dat deden we ook.Btw we waren weer met dat groepje Salma , Amine , Farouk , Nada....
Toen we er eenmaal waren kocht ik meteen wat lekkers om mijn maagje te vullen (want anders ging ik weer flauwvallen 😂 )
Voor ik het wist betaalde Ilyas voor me.
"Dankje." Zei ik snel en begon te eten van mijn snoep , phel dikzak.
Ik had door dat Ilyas me uitlachte terwijl ik at en vroeg "Wil je ook wat?"
"Hahaha nee danku eet jij maar." Zei hij.
Ik schaamde me en stopte met eten.
We gingen langs een straat waar er Marrokkaanse/Turkse snackbars waren.
Ik zag dat er een paar jongens naar mij keken maar ik gaf hun geen aandacht.
Ilyas zag het en trok me dichter bij hem.
Ik keek hem glimlachend aan en hy knipoogde weer.
Hy is zo schattig als hij knipoogt , ik bleef gewoon kijken naar hem...Even later waren we bij een chique restaurant we gingen er met z'n allen eten iedereen zat tegenover zijn 'crush' zeg maar.
Btw heb ik jullie al verteld dat er iets tussen Safouane en Saloua?
Mhm we bestelden dus en we kletsten wat bij , dode hoek begonnen we over trouwen?
"En met wie wil jij trouwen Ilyas?" Vroeg Safouane.
"Met...Sa" voordat hij zijn zin kon afmaken gaf ik een schop op zijn been zodat niemand het kon zien
———————————————————————————
Morgen nieuw deeltje Wss na 5 stemmen ❤
Love xxx
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijke tijden ❤️
Любовные романыDit verhaal gaat over een meisje genaamd Safira ze is 16 jaar. Interesse heeft ze niet echt voor jongens totdat ze Ilyas ontmoet tijdens hun schoolreis van 6 dagen. Haar leven verandert door hem maar gaat ze nu blij zijn met hem of toch niet... Wil...