Deel 10

270 19 7
                                    

Wat voorafging

"Stap maar in" zei de docent maar nog steeds geen Safira te bekennen......

------------------------------------------------------------------------------------------------------

PP ILYAS

Ik ging juist naar haar bungalow tot ze er zelf uit kwam.
Ze liep naar de bus terwijl ze op de grond keek...alsof ze haar gezicht niet wou laten zien...?
Ik pakte haar kin vast en keek in haar gezicht.
Ze had tranen in haar ogen.
"Habiba , wat is er ?"
"Niks Ilyas kom we gaan naar de bus."
Ik nam haar pols vast zodat ze niet verder ging.
"Ilyas laat me er is niks" zei Safira en trekte haar arm terug en ging in de  bus.
Wat is er met haar?
Ik ging in de bus en toen ik bij mijn zitplaats was zag ik haar niet ?
Maar ze was wel in de bus gegaan?
Anouar kwam naar me.
"Ilyas , ik kom hier zitten."
"Safira , zit hier."
"Dat kan niet , want ze zit naast Salma."
"Waarom?"
"Ik weet niet , ze kwam gewoon en vroeg of ze naast Salma mocht zitten. Ik zei gwn ja en toen kwam ik naar hier."
"Saaff" zei ik.
Waarom is ze opeens boos op me ?
Ik ging meteen op snap en stuurde haar.

-Safira

Na 2 min ging ik weer op snap en er stond '2 minuten geleden geopend'.

Dus ik stuurde -Safira wollah niet negeren , wrm doe je zo ?

Ze opende 30 sec later en zei

-Ilyas laat mij gewoon aub.

-Zeg dan waarom?

-Nee laat

-Kijk geef gwn de reden waarom je zo doet , dan ga ik zeggen saaf je hebt gelijk en dan zal ik afstand nemen oke?

-Pff ik wil gewoon niet meer met je praten , ik ben maar 16 jaar en ik ben verliefd op jou. Wat we allemaal deden was verkeerd , begrijp je me ?

-Waarom zei je niks toen ik zo deed bij je ?

-Ik dacht niet goed na.

-Dus? Ga je me nu zomaar laten ?

-Ilyas , het is ook niet makkelijk voor mij..denk je dat ik nooit van je hield? Het doet mij ook pijn maar begrijp gwn wat we doen is verkeerd

Het meisje waarmee ik een toekomst wou maken is nu gwn weg?
Die 3 dagen dat ik haar kende waren de beste dagen van mijn leven en nu is ze gewoon weg?
-Safira , we doen niks verkeerds ik wou dat je later mijn vrouw ging worden dus er is niks verkeerds aan de hand?
-Nee Ilyas & stuur me niet meer aub
Kifesh ik ga dit niet zomaar laten ? Maar voorlopig wel.

PP SAFIRA
Na mijn laatste zin begonnen mijn tranen op te komen...😔
Wollah ik hou zoveel van hem & maar na die gesprek met mijn broer wist ik dat alles wat ik deed verkeerd en haram was.
Besef ik had gwn gekust met hem...
Ik snikte stilletjes...
Toen ik me niet meer kon inhouden snikte ik 1 keer luid en keek Salma direct naar mij.
"Huil je ?"
"*snik* nee" zei ik.
Ze greep mijn gezicht vast zodat ze mijn gezicht kon zien en nadat ze mijn tranen zag zei ze : "Omgg Habiba wat is er ????!"
"Niet roepenn* fluisterde ik luid (als jullie snappen wat ik bedoel)
Ik vertelde alles en Salma ze zei dat ik niet moest huilen etc...
Ik hou van haar Wllh ❤
Mohim we waren eindelijk bij de plaats waar we een musical gingen kijken van 2u btw dit was wat ik aanhad.

Ik hou van haar Wllh ❤Mohim we waren eindelijk bij de plaats waar we een musical gingen kijken van 2u btw dit was wat ik aanhad

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We stonden in de rij en ik had heel de tijd oogcontact met Ilyas.
Pff wollah ik vind het zo erg maar Ewaja Ik Bn nog maar 16
Toen we eindelijk binnen waren keken we de supersaaie musical die over de geschiedenis ging van Frankrijk.
Het was zo saai dat iedereen op hun gsm ging 😂
Meskien die acteurs en actrices.
Mhmm het was eindelijk gedaan en we gingen buiten eten.

We besloten om weer naar de pizza hut te gaan.
Amine , Farouk , soufiane...en ohja ook Ilyas wou mee.
Ik wou niet dat ze kwamen maar dat zei ik niet.
Mohiem we bestelden en iedereen was aan het lachen behalve ik en Ilyas.
"Ilyas en Safira Wrm zijn jullie de enigen die niet lachen?" Zei Amine.
Voordat Ilyas kon praten zei ik "Ten eerste moet ik lachen Ofzo ? Ten tweede wat je allemaal zegt is niet eens grappig En als laatst iedereen lacht hier fake maar jij hebt dat niet door."
Omgg Omgg zeg aub dat ik dit in mijn eigen zei...
Iedereen keek me geshockeerd aan.
"Wollah ik ga hier niet op antwoorden" zei Amine.
"Ik vond het wel grappig" zei Malika.
"..Amine sorry ik bedoelde het niet zo..." zei ik schor.
Ik ging meteen naar het toilet.
Ik keek in de spiegel...wat gebeurd er met me Wollah?
Ik waste mijn gezicht 2x en ging daarna terug onze plaats.
Ik at 2 stukken pizza's maar daarna had ik echt maar echt geen zin Wollah...ik voelde me echt duizelig.
Het ging precies moeilijk door mijn keel & ik stopte met eten.
Ik nam mijn gsm en ging op snap terwijl ik Ilyas zijn ogen op mij voelde branden.
"Waarom eet je niet?" Vroeg Ilyas.
"Ik heb geen zin." Zei ik , zonder in zijn gezicht te kijken.
Hij gaf geen Antw maar keek me nog steeds aan.
Toen eindelijk iedereen klaar was gingen we naar buiten.
Het was echt warm maar de zon scheen niet eens.
We moesten naar de bus gaan.
Ik voelde me echt zo duizelig...ik begon zwarte vlekken te zien voor mijn ogen...opeens verloor ik mijn evenwicht en hoorde ik Ilyas zijn stem "Safira!!" Roepen. Iem hield me vast zodat ik niet kon vallen ik wist niet wie het was en voor ik het wist gingen mijn ogen langzaam dicht....
——————————————————————————————
Wat is er gebeurd met Safira ??
Bij 5 stemmen nieuwe deeltje 

Na moeilijke tijden komen makkelijke tijden ❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu