PP SAFIRA
Ik ging naar huis en zag in de gang geen schoenen van Aymen.
Pfff...
"Benti , waar is Aymen?" Vroeg mijn moeder.
"Hij is buiten." Zei ik.
Ik ging eten & daarna naar boven omdat ik mijn gebeden ging inhalen.PP AYMEN
"Kowed van mijn auto a kahba!!!!!" 'brulde' ik letterlijk tegen Samira.
Die kahba wou uiteten gaan met mij en daarna wou ze dat ik een gouden ketting ging kopen voor haar ? wtf denkt ze dat ik dom ben en dat ik niet door heb dat ze me probeert te gebruiken?
"Oke ik ga al a zemmel." zei ze.
Kifesh zemmel???
"KOWEDDDD EN IK WIL JE NOOIT ZIEN NAAST SAFIRAAAA!" zei ik en reed meteen verder.
Ik keek langs mijn zijspiegel en ze stak haar middenvinger uit.
Tfoeee sheytaan.PP FAROUK
Nadat ik klaar was met eten ging ik naar buiten en stapte mijn auto in.
Ik deed de autoraampje open en ik nam een sigaret en begon te roken.
Ik zette littekens van boef op en ging gwn weg.
Waar ? Weet ik nog niet.
Maar ik wou gewoon Salma uit mijn hoofd halen.PP SAFIRA
Ik was klaar met bidden en ik hoorde de voordeur opengaan.
Ik rende naar beneden en ik zag Aymen daar staan.
"Aymen? Waar was je ?" zei ik.
"Buiten hoezo?" zei Aymen.
"Kifesh hoezo ? " kwam mijn moeder erbij.
"Yemma laat gwnn." zei hij en kuste de voorhoofd van mijn moeder en ging naar de keuken.
Ik ging naar de woonkamer en ging zitten op de zetel.
1 min. later kwam hij naast me zitten en hy deed zijn PlayStation aan.
Ik keek hem aan.
"Wat is er?" Zei Aymen zonder me aan te kijken terwijl hij Playstation speelde.
"Gaat het?" Vroeg ik.
"Ja perfect Wllh." Zei hij.
Wtf?
"Vind je het niet erg wat er is gebeurd?" Zei ik.
"Nee het kan me niets schelen fuck haar gwn. Ga niet meer om met haar." Zei hij.
"Ik kan haar niet zomaar laten? Ik ken haar al 5 jaar ?" Zei ik boos.
"Kijk in mijn ogen. Denk je dat het me iets kan schelen ? Ook al Kende je haar 10 jaar mocht je niet meer met haar omgaan." Zei hij neutraal.
Kifeshhhh?
Ik ging naar mijn kamer & stuurde Salma.-Salma?
-Ja
-gaat het?
-wat denk je zelf?
-wil je bellen?
-nee Wllh laat , het is mijn fout ik wil niet dat je je tijd verspilt.
-Salma nee ik ga je bellen
-Nee Safira Dankuu Wllh ik hou van je maar nee laat gewoon❤
-Isg als er iets is stuur me❤❤❤
-Saafff❤❤❤PP ILYAS
Ik was net buiten en ik zag een zwarte Mercedes die me bekend voorkwam....
Farouk!!
Ik ging meteen lopen en toen hij me eindelijk zag stopte hij.
Ik stapte in en zei "Broer naar waar ging je ?".
"Wllhme ik weet."
"Hoe gaat het met S..." voordat ik mijn zin kon afmaken riep hij "Wllh fuck haar...ik voel niks meer voor dat goedkope hoertje."
Wowww laatste keer dat ik hem zo boos zag was wanneer hij lappen gaf aan een jongen die zijn moeder had uitgescholden.
Ik keek gwn recht voor me en hij reed verder.PP SALMA
Wollah ik kan gwn niet geloven dat ik zo dom was en gwn Aymen was vergeten...
Ik ben echt bang dat mijn broer erachter gaat komen..
Ik ben heel de dag aan het huilen en ben ziek.
Ik ging gwn op Netflix en keek een film...nou ja kijken? Niet echt want ik was tijdens heel de film aan het huilen....Volgende dag.
PP SAFIRA
Ik werd wakker door mijn wekker.
Wollah ik ben echt moe ik keek heel de tijd naar mijn serie op Netflix en ik kon gwn niet stoppen Wllh. Ik zeg altijd na deze aflevering ga ik stoppen en slapen maar dat deed ik niet.
Mhm ik deed mijn ochtend routine en ging beneden ontbijten.
5min later was Aymen ook beneden en nog eens 5 min later gingen we naar school met de auto.*aangekomen op school*
We gingen naar binnen en over 6 min ging het bellen.
Ik zag Salma niet.
Ik wou net naar mijn vriendinnen gaan maar Aymen hield me vast en zei "Blijf hier."
Als ik ging weigeren ging hij Sws boos worden dus ik bleef bij hem.
Ilyas was echt dicht bij mij maar ik kon moeilijk kijken naar hem want hij was bij een grote groep jongens en Mss zouden ze me dan zien kijken.
Het belde eindelijk en ik ging naar de les.
"Is Salma te Laat of afwezig?" Vroeg de docent.
Niemand gaf antwoord. "Afwezig dus." Zei ze en noteerde ze het in een boekje.
Mohiem op school was er niets belangrijks gebeurd...
*aangekomen thuis*
Ik ging meteen naar boven en haalde mijn gebeden in en stuurde daarna meteen een bericht naar Salma.
-Salma waar was je?
-Ik wou niet komen
-Salma laat gwn wat er is gebeurd en kom gwn naar school het is belangrijker
-laat Safira Wllh
-Nee je komt morgen naar school
-ik kom niet
-Salmaaa Ptn Wllh hoeveel keer moet ik het nog vragen ?
-verspil je tijd niet aan mij en laat het gwn
-sf
Wat heeft zij Wllh ?
Als ik haar was ging ik gwn alles skippen en gwn verder gaan met mijn leven.*4 maanden later* 28 juni
PP SAFIRA
Salma is weer op school.
Maar ze doet wel afstandelijk tegenover mij.
Aymen en Farouk doen alsof Salma niet bestaat.
En ik en Ilyas? Het gaat heel goed met ons Hmdllh.
Vandaag was mijn laatste examen en overmorgen ga ik weten of ik ben geslaagd of niet.
By the way ik ben 17 geworden 🤗
2 juli gaan we naar Marokko , Marrakech Wllh ik heb Marokko zo hard gemist 😍 & het beste is...
Ilyas komt ook naar Marrakech !!
Maar pas op 5 juli..*2 dagen later*
OMGGG WOLLAH IK KAN GEWOON NIET GELOVEN DAT HET VOLGEND JAAR MIJN LAATSE JAAR IS EN DAT IK EINDELIJK WEGGA VAN DEZE SCHOOL!!
JAAA IK BEN GESLAAGD!!!
Volgend jaar ga ik naar het 6de.
Het is vandaag 30 juni en overmorgen ga ik naar Marokko.
Wanneer het eindelijk 12:00 is mogen We naar huis.
Ik zie Aymen al buiten de school wachten leunend op zijn auto.
Ik kijk hem blij aan en ga naar hem toe.
Hij geeft me een knuffel en zegt "Ik ben trots op je zusje."
"Wacht..Hoe weet je dat ik ben geslaagd?" Vroeg ik verbaasd.
"Je glimlach van hier tot Tokyo zegt genoeg." Zegt hij lachend en gaat in de auto.
Ik stap ook in en we zijn onderweg naar huis.*thuis aangekomen*
We staan net voor de deur en Aymen pakt zijn sleutels.
Opeens Gaat de deur open.
Mijn moeder 😂❤
"Yemma hoe wist je dat we er waren?" Zei ik lachend.
"Ik keek heel de tijd door het raam." Zei ze lachend.
"En benti ben je geslaagd?" Vroeg mijn moeder.
"Jaaaa" zei ik en knuffelde haar.
"Ik ben trots op je benti." Zei ze terwijl ze me knuffelde.
We gingen naar de woonkamer en mijn vader stond meteen op en gaf me een knuffel.
We gingen naar de keuken om te ontbijten.
Nadat we klaar waren wou ik mijn moeder helpen met opruimen maar ze zei dat ze het zelf wou doen.
"Safira heb je zin om naar buiten te gaan met mij?" Vroeg Aymen.
"Euhh natuurlijk." Zei ik en we gingen naar de gang om onze schoenen aan te doen.
"Naar waar gaan we ?" Vroeg ik.
"Naar waar je wilt." Zei hij.
Omggg dat betekent McDonalds!!!
Ik zei dat ik naar de mcdo wou en hij knikte.
Toen we in de auto waren gingen we helemaal niet naar McDonalds.
Het was een andere weg...
Hij stopte voor een huis en keek er naar.
Opeens kwam Ilyas eruit...
Ik schaamde me en werd rood.
"Hahahaha Meskiena je bent rood." Zei Aymen.
Ilyas stapte van achter in.
"Ewaaa broerrr." Zei Aymen.
"Ewaa." Zei Ilyas.
Ik voelde gwn dat hij naar me keek.
Aymen zette Habiba van boef op en begon als een gek mee te rappen. 😂😂
Ik en Ilyas lachten hem uit.
Ik nam een snap van hem zonder dat hij het zag, ik ging het net plaasten tot dat Aymen riep "NEEE SAFIRAAAA"
"Wajowww handicap ik schrok." Zei ik en ik sloeg de video op en legde mijn gsm trg in mijn tas.
Na 20 min waren we er eindelijk , we gingen naar binnen en bestelden ons ijs...PP ILYAS
Bestaat er een betere jongen dan Aymen ?
Hij roept me letterlijk naar buiten zodat ik Safira meer kan zien enz...(Wat ik natuurlijk goed vind.)
Mohiem we gingen naar McDonalds en telkens wanneer Aymen op zijn gsm ging keek ik naar Safira.
Ze is een beeldschone dame en ik wil echt dat ze mijn vrouwtje word later. ❤
Btw het gaat niet zo goed met Farouk...hij is bijna elke dag in de lounge.
Ik zeg dat het niet juist is wat hij doet en dat hij moet stoppen maar dan word hij altijd agressief en doet foute dingen.
Dus laat ik het beter zo....PP SAFIRA
Ik voel gewoon Ilyas zijn ogen op mij branden maar ik durf niet terug te kijken....
Toen we klaar waren met eten gingen we naar buiten en we gingen nog wat leuke dingen doen tot het 17:00 was.
We gingen naar een Turkse snackresto (idk hoe het heet)
en bestelden daar eten en ook voor onze ouders en gingen daarna naar huis samen met Ilyas.......
(S/o na Chaimae en Fatima 😂❤️)
——————————————————————————
Dit was een XL DEEL !!
Stem ?
Love ❤
Als iets niet duidelijk is kunnen jullie het vragen in de reacties. Dan legk het uit.❤
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijke tijden ❤️
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Safira ze is 16 jaar. Interesse heeft ze niet echt voor jongens totdat ze Ilyas ontmoet tijdens hun schoolreis van 6 dagen. Haar leven verandert door hem maar gaat ze nu blij zijn met hem of toch niet... Wil...