PP SAMIRA
Ewaaa ben Samira.
Ja ik wil nu Ilyas of Aymen.
Ik wil liever Aymen want hij heeft een Mercedes en geld Ilyas is nog maar 17.
Ik zag gisteren die hoer Safira haar snap ze was met Ilyas en Aymen in de auto.
Ik nam een screen zodat ik het aan haar vader kon laten zien als ze iets verkeerd deed tegen mij.
Mohiem ik moet nu naar school , aan de ene kant is het echt saai en aan de andere kant is het leuk omdat er jongens zijn.
Ik deed mijn pyama uit en deed een Zwarte hoodie waardoor mijn buik een beetje zichtbaar werd , Zwarte legging en mijn zwarte Nike AirMax aan.
Ik pakte mijn Michael kors tas die ik had gekregen van mijn ex en ging naar school.PP AYMEN
Ik werd wakker en het was 07:50 ik maakte Ff snel een groep op whatsapp met Safira , Salma en Ilyas en zei dat ik hun ging ophalen.
Het bericht was bedoeld naar Salma en Ilyas maar ik wou dat Safira ook in de groep was.
Ik deed mijn zwarte trui van pp en mijn zwarte broek van Tommy hilfigher aan.
Ik klopte op de deur van Safira , ze opende de deur en zei dat ze al klaar was.
We gingen naar beneden ontbeten snel en gingen daarna naar de auto.
Ik haalde Ilyas en Salma op.
Toen we allemaal naar binnen gingen waren bijna alle ogen op ons gericht.
"Iyeaahhhh Aymenn je fikst zo snel." Zei iem
Ik negeerde die persoon gwn en deed mijn arm over Salma.
Het belde dus we namen afscheid en gingen naar onze les.PP ILYAS
Ik werd wakker & ik ging meteen op mijn gsm en zag dat ik een bericht van Aymen had.
Er stond dat hij me ging ophalen samen met Safira.
Safira , Safira...Ik kan haar niet uit m'n gedachten halen...❤
Ik hoorde getoeter dus ik ging naar beneden.
Ik keek in de auto en zag Safira..
Wat een beeldschoon meisje...ik hoop echt dat zij mijn vrouwtje word later ❤
Ik stapte in vanvoor , we haalden Salma op en ik zag dat Aymen echt verliefd naar haar keek.
Hahahaha Ik heb echt geluk dat Aymen de broer is van Safira.
Hij ging gwn meteen akkoord toen ik vertelde dat ik gevoelens had voor Safira.
Mhm toen we op school waren keek bijna iedereen naar ons.
Vooral de jongens.
Aymen deed zijn arm over Salma , ik wou hetzelfde doen bij Safira maar dat mocht Wss niet van Aymen dus ik deed het niet.
Nu ik het over Salma heb?
Was Farouk niet Verliefd op Salma??
Meskien Wollah , hij had het heel de tijd over Salma.
Ewaja Mss was Salma zijn mektab niet?
Het belde dus ik nam afscheid van hun en ging naar mijn les.
Ik ging naar ons lokaal en ik zocht Farouk.
Hij zat helemaal vanachter en keek boos.
Meskien Wollah.
Ik ging naar hem en deed alsof ik het niet doorhad.
"Fakkkaaaa broeerrr." Zei ik.
Hij Antwoorde niet en keek gwn vooruit.
Hij begon nog bozer te kijken.
"Farouk?" Zei ik.
"WAT?!" Zei hij roepend.
"Rustig? Wat is je probleem?" Zei ik.
"Mijn probleem? Mijn Probleem is dat een meisje waarvan ik hou , vorige week nog zei dat ze van me houd ? Maar nu is ze met een andere jongen? Is ze een slet Ofzo?" Zei Farouk.
Hij had wel een punt , ze maakt Farouk verliefd op hem door om te gaan met hem als meer dan vrienden en daarna laat ze hem gwn.
Ik ging gewoon naast hem zitten en de les begon.
Wollahme Farouk lette op.
Ik kon ook niet opletten door hem dus ik nam mijn gsm en stuurde Safira , legde alles uit en ik zei dat ze het niet mocht zeggen tegen Salma.PP FAROUK
Ik kon gewoon mijn ogen niet geloven?
Ik zag Salma met Aymen?
Ze zei dat ze van me hield ? Hoe kon ze liegen Wollah?
Ik ga nooit meer met haar praten , whale kahba.
Ik wil gewoon zo hard roepen tegen nu.
Ik ben zo boos.
Ilyas vroeg wat er was en ik gooide mijn woede op hem door te roepen tegen hem.
Tfoe ik kon niet eens opletten , nog we waren bij wiskunde.
40 min later belde het en we gingen naar onze volgende les.
Toen het toen ook belde ging ik naar buiten.
Ik zag Salma buiten met Safira staan.
Zou ik gaan of niet?
Ik ga.
Ik was juist op weg naar Salma totdat...
Ik terug werd naar achter getrokken door...
Ilyas.
"Broer ? Je gaat niet naar Salma." Zei Ilyas.
Op dat moment keek Salma en Safira tegelijk naar ons , alsof ze ons konden horen.
Ik had oogcontact met Salma , ik keek zo vies naar haar Wollah.
Ze keek bang en draaide zich om.
"Ewaaa Ilyas , alles goed?"
Ik draaide me om en zag Aymen daar staan.
"Jaa met jou broer?" Zei hij.
"Het gaat goed & wie ben jij?" Zei Aymen.
"Dat is mijn beste vriend Farouk." Zei Ilyas snel.
"Ahh saaf." Zei hij en ging daarna weg.
Terwijl Keek Salma naar ons.
Aymen had Het door en ging met een glimlach naar Salma.
Ik zag ze opeens allemaal naar mij kijken.
Aymen kwam boos naar me toe.
"Kifesh je kijkt zo naar mijn Salma?" Zei Aymen.
"Hahhaha Jouw Salma he? Zei vorige week dat ze van mij hield. We hebben geknuffeld en opeens zie ik haar met jou?" Zei ik.
"Wollah stop met liegen , ik wil je al slaan Wollah." Zei Hij.
"Hahahah. Kijk dan op mijn gsm." Zei ik en opende Snapchat,mijn herinneringen en liet een foto zien waar we onze handen vasthielden.
Hij keek verbaasd en zei "Sorry broer Wllh." Zei hij en ging naar Salma en hij begon te roepen tegen haar.
Ik vond het niet erg meer voor haar Wollah.
Ilyas ging lopend naar daar om ze uit elkaar te halen.
Het belde en ik ging naar de plaats waar onze klas staat.
Voor die plaats , staat Salma haar klas altijd.
Dus even later stond Salma daar.
Ze was aan het huilen.
Medelijden? Hahhahah Wollah meh.
Ze keek me aan maar ik draaide me om en ik ging weg naar onze lokaal.PP AYMEN
Hoe durft die hoer?
Zomaar met een jongen te gaan omdat we ruzie hebben en daarna durft ze nog terug naar mij te komen.
Tfoeee kahba.
Niemand is meer loyaal deze tijd.
Ik was zo boos ik had geen zin meer Wollah. In niks! Ik ging gewoon naar buiten.
Ik zag Samira achter me lopen.
"Wat moet je nou?" Zei ik.
"Ik vond het erg wat er met jou gebeurd was Wollah...daarom kwam ik." Zei ze.
Tazzz Wss liegt die hoer.
"Wllh niet liegen en kowed van mij." Zei ik en net voor ik me kon omdraaien hield hij mijn wang vast met zijn hand en zei "Aymen ik lieg niet Wollah." Zei ze en gaf me een kus.
Ze kwam met mee in de auto en we gingen naar de lounge.PP SAMIRA
Natuurlijk gebruik ik Aymen maar hij gaat het Sws niet doorhebben.PP SAFIRA
OMG Wollah meh ik dacht aan Farouk.
Ik was vergeten dat Farouk van Salma hield.
Meskien Farouk Wollah 🙁.
Aymen was echt boos op Salma Wollah maar niet normaal boos Ik heb hem nog nooit zo gezien...
Het belde en hij ging gewoon naar buiten (buiten school) ipv naar zijn les.
Mohiem ik ging naar mijn les samen met Salma die bleef huilen.
Ik kreeg een bericht van Ilyas.
-huilt ze nog?
-Jep
-hmmm
-spijtig dat ik niet aan Farouk dacht
-Wollah ik Was hem ook helemaal vergeten
-Ik vraag me af waar Aymen is , Inshallah doet hij niks ergs omdat hj boos is.
-maak je geen zorgen Habiba ❤ en Inshallah
-❤
Salma mocht naar buiten gaan en een leerling mocht met Haar mee dat was ik natuurlijk.
"Salma?" Zei ik.
"Ja?.." zei ze terwijl ze aan het snikken was.
"Toen je met Aymen ging praten dacht je nog aan Farouk?" Vroeg ik.
"Nee Safira Wollah *snik* ik was hem helemaal vergeten ik dacht toen alleen gwn aan Aymen en mij Wollah..." zei ze.
"Hmm saaf." Zei ik en gaf haar een knuffel.————————————————————-
Stem? Volgend deeltje komt op 19 december want ik heb al 2 dagen examens en schrijf nog steeds Wllh.
Dus volgende deel komt zwz op 19 december.
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijke tijden ❤️
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Safira ze is 16 jaar. Interesse heeft ze niet echt voor jongens totdat ze Ilyas ontmoet tijdens hun schoolreis van 6 dagen. Haar leven verandert door hem maar gaat ze nu blij zijn met hem of toch niet... Wil...