1.0

333 16 6
                                    

Vi hade proppat i oss all fika som Marcus hade köpt och just nu satt vi båda mätta och belåtna och tittade på vattenfallet.
Låten Talking body av Tove Lo hade precis satts igång från Marcus mixade spellista.
(Sätt på den tack :D)

Trotts det fina framför mig så kunde jag inte hjälpa att snegla mot Marcus lite då och då.
Hans ljusblonda hår hängde fint över ansiktet och i hans fina bruna ögon kunde man se vattenfallet som han lugnt satt och njöt av,
det var så fridfullt här.

Marcus måste märkt att jag satt och stirrade på honom för han drog handen genom håret och vände blicken mot mig. Våra ögon möttes och jag vände snabbt bort blicken och blev generad.

"Ta en bild det varar längre" sa han och skrattade.

"Ha-ha-ha" sa jag ironiskt och kollade ner i min mobil.

Jag klickade mig in på snap och fick i samma sekund en snap. Den var från Marcus?
Jag vände mig frågandes mot honom men han bara la ifrån sig mobilen och la sig ner på filten. Han satte händerna bakom huvudet och kisade lite med ögonen då solen sken starkt, vilket fick honom att se ännu sötare ut än vad han redan var.

Jag klickade på snapen Marcus skickat och det var en selfie på honom med texten varsågod och screena, lovar att den varar längre än när du satt och stirrade.
Jag kände hur mina kinder blev till en rödare nyans och jag log lite samtidigt som jag tog en screenshot.

Marcus fick en notis så han sträckte sig mot mobilen och när han sätt att det stod att jag screenat så skrattade han och la sig ner igen.

Jag tog en bild på mig och skrev tack ska sätta den som bakgrundsbild och sen skickade jag den.

Marcus tog sin mobil och la sig på mage istället denna gång och jag la mig bredvid honom, han öppnade snapen och vände sitt ansikte mot mig så vi bara var några centimeter ifrån.

"Lovar du?" sa han.

"Nej" små skrattade jag.
"Jag har redan en assnygg bild som bakgrund" la jag till.

"På vem?" Frågade Marcus och jag vinklade mobilen mot honom.

"PÅ JUSTIN BIEBER?! HUR I HELVETE ÄR HAN SNYGGARE ÄN MIG?? NEJ NU GER DU HIT DIN MOBIL!" Skrek han och tog tag i min mobil, men jag höll om den hårt så Marcus rullade så han satt gränsle över mig.

"neeeejjjj" skrek jag samtidigt som Marcus började kittla mig.

"Ge mig din mobil då!!" Sa Marcus och fortsatte.

"A-Ald-aldri-aaahhhhhh!!" Skrek jag utan att lyckas säga klart det jag tänkte säga, jag sprattlade med benen och skratt bara vällde ur mig. Tårar hade börjat bildas i mina ögon och min mage var hårt spänt

"jag kan fortsätta hela dagen!" Sa Marcus samtidigt som jag gjorde allt i min makt för att försöka rulla på mage men Marcus var för stark.

Det var inte direkt så att han satt hårt på mig för då hade nog alla mina organ åkt ut ur min kropp, utan det var mer som att han bar hela vikten själv med benen men lite låg och vilade på mig.

"Mobil?" Frågade Marcus efter mina misslyckade försök.

"JA JA JA TA DEN JAG VILL INTE HA DEN MER!!" skrek jag och slängde iväg den.

-
Har inget vettigt att säga så lämna ba en röst o kommentar om ni älskar Marcus & Martinus 😃❤️

Luna // M.G (avslutad)Where stories live. Discover now