《THIRTEEN》

137 16 0
                                    

De hirtelen történt valami..

Jungkook-ban hirtelen úrrá lett valami, ami arra késztette, hogy segítségért kiabáljon.
De senki nem figyelt rá.
Az emberek csak azt láttak, hogy ez a fiú saját akaratából leugrik egy 20 emeletes ház tetejéről.
A segélykiáltások már senkit sem érdekeltek.

Csak egy valakit.

És Ő tett is érte!

Nem érdekelte, hogy az emberek miféle lényként fognak rá tekinteni.
Csak egy dolog lebegett a szeme előtt; az pedig Jungkook volt.

Ökölbe szorította kezeit, s egy szempillantás alatt változott át.
Azt még ő maga sem tudja, hogy mivé de azt igen, hogy vannak szárnyai.

Felrepült az égbe és az éppen lezuhanó Kook-ot karjai közé fogta.

Sok szempár illette őket; főként Taehyung-ot. De egyikőjüket sem érdekelte.
Végre együtt lehettek.

A szőkeség, miután biztonságos helyre repítette magukat, letette a fekete szépséget a földre, szárnyait pedig eltüntette.

Jungkook-ban sok kérdés kavargot de egyiket sem merte feltenni, ezért inkább a szőkeség ajkaira tapadt.

Taehyung, kapva az alkalmon, lágyan kezdte mozogatni párnácskáit. Nyelve vad táncba hívta a másikét, amit az szívesen viszonzott. A feketeség belefúrta vékony kis ujjait Taehyung szőke tincseibe.
A szőkeség Kook derekára csúsztatta kezeit, s közelebb húzta magához, ezzel megszüntetve az összes, maradék helyet közöttük.

Levegő hiány fellépte miatt ajkaik elváltak egymástól de ők nem. Egymás homlokának támaszkodva Taehyung lágy csókokat hintett a fekete szépség párnácskáira.

- Hiányoztál..- suttogta Kook.

- Te is nekem..-mondta Tae.-Szeretlek- a fiú nyomott még pár puszit a másik ajkaira majd megfogta kezét, összekulcsolta ujjaikat, s haza indultak.

Sok megvető pillantást kaptak de kicsit sem érdekelte őket.
Csak az, hogy végre boldogok lehetnek együtt.









Csakhogy: ember tervez, az élet pedig végez..





Ayo, manonátorok!💕 Itt egy újjabb fancsali és unalmas rész!😂 Na de remélem azért tetszett nektek!!😍
U.I.: Mianhae, hogy ilyen rövid lett de így akartam befejezni^-^

By.:csoda_mano

You Belong With Me [TaeKook/V-Kook] {boy#boy}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang