Stefan
Αποχαιρέτησα την Lusia,νοιώθοντας ένα κενό στην καρδιά μου. Αυτή η γυναίκα ήταν το οξυγόνο μου δεν μπορούσα μακριά της.Δεν άντεχα άλλο αυτή την κατάσταση, έπρεπε να κάνω αυτό που θεωρούσα εγώ σωστό. Οι γονείς μου μου 'χουν μάθει να μην είμαι δειλός και να διεκδικώ πάντα αυτό που θέλω, και η Lusia είναι η μοναδική γυναίκα που θέλησα ποτέ στην ζωή μου.
Εφτασα στην πύλη του κάστρου των Gilmor και ζήτησα από τους φρουρούς να μεταφέρουν στον Edwart την επιθυμία μου να του μιλήσω.Με κοίταξαν διστακτικά γεμάτοι απορία.Είδα έναν απ' αυτούς να φεύγει και να επιστρέφει λίγη ώρα αργότερα λέγοντας μου να τον ακολουθήσω.Προχωρήσαμε σ' ενα μακρόστενο διάδρομο και μπήκαμε στην κεντρική αίθουσα του κάστρου.Το βλέμμα μου έπεσε αμέσως πάνω στην Lusia,σήκωσε τα μάτια της και με κοιτούσε τρομοκρατημένη. Λίγο πιο πέρα ο Edwart στεκόταν όρθιος και με κοιτούσε με υπεροπτικό ύφος.
"Αφέντη Edwart,ευχαριστώ που με δεχτηκατε" του είπα με ευγένεια.
"Αφέντη Stefan,ομολογώ πως η περιέργεια με ώθησε να σας δεχτώ" μου είπε κοιτώντας με υποτιμητικά.
"Θα ικανοποίησω την περιέργεια σας.Ηρθα να συζητήσω μαζί σας ένα θέμα που είναι σημαντικό και για τους δυο οίκους" του είπα ηρεμωντας την αναπνοή μου που έβγαινε ακανόνιστα.
"Είμαι τρομερά περίεργος να μαθω τι θέμα είναι αυτό" μου είπε κοιτάζοντας με ειρωνεία.
Δεν θα με πτοουσε η εχθρική στάση του,ήμουν αποφασισμένος να του μιλήσω με οτι συνέπειες κι αν επακολουθούσαν.
"Σκέφτηκα μια λύση που θα έχει ως αποτέλεσμα οι οίκοι μας να συνυπάρχουν αρμονικά... Ζήτω την αδερφή σας την Lusia,να γίνει γυναίκα μου" τα τελευταία λόγια βγήκαν απ' το στόμα μου αργά και αποφασιστικά.
Είδα το πρόσωπο του να έχει γίνει κατακόκκινο από θυμό. Ετοιμάστηκα για τον επερχόμενο καυγά."Ούτε νεκρός δεν πρόκειται να σου δώσω την αδερφή μου για γυναίκα σου" μου απάντησε βλοσυρα.
Τα λόγια του με γέμισαν οργή, δεν θα δεχομουν με τίποτα την άρνηση του.Τα μάτια μου αστραπιαία συναντήθηκαν με τα δακρυσμένα μάτια της Lusia,κάνοντας την να χαμηλώσει το κεφάλι.Το βλέμμα μου γύρισε στον Edwart πιο οργισμένο απο πριν.
"Η Lusia θα γίνει γυναίκα μου,είτε το θες,είτε όχι."
Με κοίταξε με μάτια που πετούσαν φωτιές.
"Πως τολμάς να έρχεσαι στο κάστρο μου και ν' απαιτείς να σου δώσω την αδερφή μου.Εχεις πολύ μεγάλο θράσος τελικά"μου φώναξε με τις λέξεις να βγαίνουν αργά και με ένταση απ' το στόμα του.
" Την αδερφή σου την αγαπάω και μ' αγαπάει,θα γίνω άντρας της ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα "του είπα στον ίδιο τόνο.
Γύρισε και κοίταξε την Lusia,δεν μπορούσε να πιστέψει αυτό που μόλις του είχα πεί.
" Είναι αλήθεια; "την ρώτησε κοφτά.
Αυτή τον κοίταξε με θάρρος στα μάτια.
" Ναι,αδερφέ μου,σου λέει την αλήθεια...αυτόν διαλεγω για σύζυγο μου"του είπε σταθερά με τόλμη.
Της έριξε ένα άγριο βλέμμα και γύρισε προς εμένα.
"Αυτό δεν θα γίνει ποτέ... μ' ακούτε... ποτέ!Η συζήτηση τελειώνει εδώ" ούρλιαζε έξαλλος από θυμό.
"Ηρθα εδώ με φιλική διάθεση... αλλά αφού θες πόλεμο, πόλεμο θα έχεις" του είπα όσο πιο ήρεμα μπορούσα,αν και μέσα μου έβραζα από οργή.
Πλησίασα την Lusia και τύλιξα τα χέρια μου γύρω της.
"ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ!" του είπα αποφασιστικά.
Την έπιασα από το χέρι και την τράβηξα απαλά για να έρθει μαζί μου.
Ο Edwart με βλέμμα δολοφονικό,στάθηκε μπροστά μου.
"Εσύ φύγε απ' το σπίτι μου άθλιε...η αδερφή μου θα μείνει εδώ" μου είπε οργισμένα και έπιασε το άλλο χέρι της Lusia τραβώντας την προς το μέρος του.Ημουν πραγματικά εξοργισμένος με την συμπεριφορά του.Του έπιασα το χέρι με δύναμη,με σκοπό να το απομάκρυνω από πάνω της.Τα αίματα είχαν ανάψει για τα καλά!
Τότε άκουσα την φωνή της Lusia να με εκλιπαρεί να φύγω. Η καρδιά μου έγινε χίλια κομμάτια!
Ομως οι επόμενες λέξεις της μ' έκαναν ν' αναγεννηθω.
"Δεν σε αρνούμαι,αγάπη μου,απλώς δεν αντεχω να σε δω να μαλώνεις με τον αδερφό μου.Φύγε τώρα, αλλά πολύ σύντομα θα είμαστε για πάντα μαζί." μου είπε αναστατωμένη.
Την πλησίασα και τύλιξα τα χέρια μου πανω στα μάγουλα της,έσκυψα λίγο το κεφάλι και τα μάτια μου κοιτούσαν ευθεία μες στα δικά της."Θα κάνω αυτό που μου ζητάς κι ας με πονάει!" της είπα συντετριμμένος.
Πλησίασα την πόρτα και γύρισα προς τον Edwart κοιτάζοντας τον υπερήφανα.
"Η καρδιά της μου ανήκει οτι κι αν κανείς" του είπα με πάθος και βγήκα από την αίθουσα με αγέρωχο βήμα και την καρδιά μου πληγωμένη!
YOU ARE READING
A dance of destiny #TBA2018# BestieAwards2018
Short StoryΟ Stefan είναι ο νεότερος άρχοντας του οίκου των Separd. H Lusia είναι μία από τους τελευταίους απογόνους του οίκου των Gilmor.Δύο οίκοι εχθρικοί λόγω εδαφικών διεκδικήσεων. Μπορούν δύο ορκισμένοι εχθροί να γίνουν φλογεροί εραστές; Το εξώφυλλο είναι...