Confidentul numărul unu al femeilor

19 0 0
                                    

Cine este confidentul numărul unu al femeilor? Cu siguranță cauți acum tot felul de răspunsuri care mai de care mai amuzante pentru mine: cea mai bună prietenă, telefonul, mama, soțul... Dar caută mai aproape, în fața oglinzii de toaletă în care petrece foarte mult timp... Da, în centru, lângă sticla de parfum. Ai ghicit! Rujul! Acum să-ți explic de ce, asta dacă nu ai înțeles din prima. Deși sunt sigur că da. Sunt omniprezent: de dimineața până noaptea târziu! Uneori și noaptea. Așa că nu spune că meseria mea este ușoară! Chiar e 24 din 24 de ore, 7 din 7! Ar fi totuși politicos să mă prezint: mă numesc Ruj și îmi pot schimba culoarea la fel de des precum domnișoarele și doamnele starea și ținuta! Locuiesc într-un spațiu destul de strâmt, dar văd câteodată cele mai frumoase locuri: restaurante de lux, destinații fabuloase, petreceri extravagante. E o concurență acerbă în breasla noastră: care e cel mai de calitate, care poartă emblema unei firme renumite, consistența, dacă suntem suficient de cremoase ori rezistente! Cele de firmă se uită pieziș la noi, celelalte. Eu nu sunt nici de firmă, nici cel mai ieftin! Mai degrabă, mediocru. La fel ca majoritatea celor care mă poartă! Sună misogin, nu? Eu cred că e mai degrabă realistic. Nu ne-am născut toți genii doar! Și dacă chiar ai fi un geniu presupun că nu m-ai mai folosi când știi că pot fi contaminat cu aluminiu, plumb, cadmiu şi crom! Nu am toate răspunsurile la întrebările mele și credeți-mă am o tonă! În plus, să vă spun un secret! Sunt urât de majoritatea bărbaților! Da, de aceia pentru care vă faceți frumoase și pe care îi sărutați cu patimă, făcând transfer și de metale grele! 

- Sunt dependente de noi! - îmi spune oja roșie de lângă mine. Fardul confirmă. 

- Și în plus, așa ne câștigăm existența! Nu fi cârcotaș! Că apoi te văd șomer și vii să ne plângi pe umăr! - de parcă ați avea unul! Și în fond, cine apucă pensia! Muncim până la epuizare! Și nu vreau să devin un plângăcios de prima mână, dar adevărul este că muncesc non stop, în condiții grele: "biroul" meu e strâmt. Oricât de mare ar fi geanta, tot stau înghesuit. Există o lege la femei, dacă geanta e mare încap mai multe lucruri, prin urmare nu înseamnă că obții un "birou" mai mai spațios! Un sfat: hoților furați din gențile femeilor pentru a face spațiu pentru noi, umilii slujitori! E mai aglomerat în geanta unei femei decât pe aeroportul Charles de Gaulle! Și în plus, nu am ferestre! E atât de întuneric. Din cauza asta am probleme cu vederea.  Și apoi mă scot din poșetă și mă expun în cea mai orbitoare lumină. În băile femeilor e cea mai multă risipă de lumină! Nu țin cont că poate îmi făceam siesta, că poate dormeam! Oricând trebuie să fiu pregătit! Ca un pompier! Îmi place să mă uit în oglindă! Cred că devin și eu un pic narcisist ca posesoarele mele! Mă uimesc cu abilitatea lor de a mă aplica pe buze: oriunde, cu oglindă sau fără, în mișcare sau neclinite în fața oglinzii! Devin salvatorul lor! Și asta ar fi al doilea răspuns la întrebare: femeile devin comunicative cu salvatorul lor! Sunt un super erou! 

- Ce m-aș fi făcut fără tine? - și mă aplică pe buze cu atenție și delicațe.

Dar femeile sunt oscilante. Acum îmi spun asta, ca apoi să mă șteargă brutal cu un servețel ori să mă abandoneze în locuri unde teoretic nu ar trebui să fiu: obrajii copiilor și buzele bărbaților! Urăsc lucrurile ieftine! Ca și femeile, care le folosesc cu exagerare! Te provoc să pupi o sticlă de plastic și să-ți imaginezi că e un cristal! Ți-a ieșit? 

Nu vă așteptați de la femei la iubire eternă! Nu există! Și nici nu apreciază munca depusă:

- Iar mi s-a luat rujul de pe buze! 

Deși nu e ușor deloc să stai întins toată ziua pe tot felul de forme de buze: unele atât de subțiri că trebuie să îmi încordez orice bucățică de mușchi, altele atât de cărnoase că mă întind la maximum, de mă mir că nu pleznesc! Sau cu greutate dublă, căci femeile adoră să aplice un strat, apoi alt strat... alt strat... 

Însă e interesant să le afli secretele cele mai intime! Să știi pe care bărbat l-a sărutat cu patos, pe care cu interes, să știi pe cine bârfesc și de cine sunt bârfite, să afli când și de ce au plâns la ultimul film, de ce au râs la gluma stupidă a managerului lor, de ce aleargă toată ziua după cumpărături și de ce ar mânca tone de ciocolată, deși cred că cel mai rar intru în contact cu mâncarea!  Dar pe departe cele mai interesante sunt monologurile din oglindă! E plăcut să le asculți vocile calde, pline de sensibilitate și insecurități! Uneori femeile sunt mai fragile decât noi, rujurile! Și mai obsesive și perfecționiste, deși avem și noi asta în sângele nostru chimic! Toate monologurile lor au nuclee care se repetă obsesiv! De exemplu:

- Ești frumoasă! Ești de fapt cea mai frumoasă! - ceva de genul: Oglindă, oglinjoară cine e cea mai frumoasă din țară? - Și puternică! Sunt super femeie!

Hai să clarificăm ceva: dacă îți repeți zilnic că ești frumoasă, asta nu înseamnă că tu chiar vei deveni ! Singurele variante sunt: să creezi iluzia unei frumuseți proiectate ori să mergi la estetician! Oricum sunteți! Indiferent de ceea ce credeți voi, sunteți! Păcat că doar bărbații văd asta, nu și voi! Dar am învățat că pe femei nu e bine să le contrazici, dacă nu vrei să faci cunoștință cu nervii lor de moment și să suferi apoi consecințele: aruncat la coșul de gunoi ori abandonat în spațiul claustrofobic dintr-un sertar sau poșetă. Te vor trata cu o indiferență ucigătoare! 

În plus... da, am ticul acesta! Am impresia când spun în plus că mi se mai adaugă ceva la gramaj și astfel și la viața mea efemeră! Nu vreau să sfârșesc într-o pubelă, după ce am atins cele mai delicate și mai scumpe materiale! Viața noastră, a rujurilor, se reduce la un ciclu foarte clar definit: banda fabricii, unde suntem creați, împachetați - un fel de grădiniță a rujurilor. Aici învățăm motivul creării noastre, să ne aplicăm ușor, să ne creștem rezistența, cum să devenim indispensabili etc. Ai văzut vreodată vreo femeie terifiată că nu îți găsește rujul în geantă ori că și l-a uitat acasă? Continuăm cu magazinele - un fel de școală, unde învățăm cum să ne prezentăm frumos, ca doamnele să ne cumpere! Viața de adult: se petrece în poșeta femeilor ori pe toaleta din fața oglinzii! Aici dăm dovada maturității noastre: trebuie să lucrăm în cele mai grele condiții, fără încetare, ori de câte ori femeile ne cer asta! Și crede-mă o fac de zeci de ori pe zi! Iar la final moartea brutală: ne șterg ca și cum nu am însemna nimic ori ne aruncă la gunoi când misiunea noastră s-a încheiat! M-am obișnuit cu efemeritatea mea! Neant, naștere, viață, moarte, neant! Poate am noroc și mă reincarnez în altceva! De exemplu, o pisică! Voi trăi mai mult! Deși nu cred că voi avea parte de mai multă iubire acaparatoare:

- Dacă nu îl am, voi fi foarte depresivă! 

- Rujul tău e fantastic! M-am îndrăgostit de el! 

- Și eu sunt înnebunită după el! - cum să nu devii un narcisist nesuferit, când auzi astfel de declarații?

O mare calitate a rujurilor e fidelitatea noastră! Acesta ar fi al treilea răspuns la întrebare. Deși în ultima perioadă, femeiele devin din ce în ce mai deschise și într-un fel frivole și ne împrumută și altora! Recunosc că mă simt un pic folosit, un fel de Gigolo al rujurilor! Cu cât ești mai atrăgător, mai cremos, cu o culoare intensă ori neobișnuită ai mai mult succes! 

Acum spune și tu, unde mai găsești astfel de calități: să fii tot timpul lângă ele, să le asculți și să devii salvatorul lor și mai mult, să fii fidel doar lor? 

Poate cineva să învețe de la noi! Zic și eu... 

Semnat un ruj rebel :) 

  by Georgiana Găbrian  

Când jucăriile ies din cutie...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum