Hooftstuk 3

318 18 3
                                    

Liz

Vandaag ging ik met Fleur em onze Squad naar de scouts-fuif. Het was al even geleden dat ik nog naar een fuif geweest was maar ik had er zin in want ik had geen zin om thuis te blijven als Tineke bezoek had.
Al die verhalen horen over inbraken enzo.
Het was altijd zo saai en dan moest ik nog eens helpen met drinken brengen enzo.

Koen was er als eerste met Barry,Patrick en de chef, toen Minoes onze kat Barry zag maakt ze zich zo snel mogelijk uit de voeten.
Daarna kwam Floor met Brigitte en Femke.
En daarna kwamen Tom, Obi, Eric en Robin.
Zoals verwacht was Azis te laat.
Eindelijk konden we aan tafel, ik ging bijna dood van de honger.
Zoals verwacht ging het over bandieten en zo.
Het was 8u en pakten men fiets op naar Fleur te gaan om ons klaar te maken.

Tineke

Ik stond op want ik moest nog een hoop opruimen van gisteren. Ik ontbeet eerst en ging de post halen er zat weer een brief van Jan mijn ex tussen maar ik deed hem niet open en gooide hem meteen weg.
Toen ik aan het opruimen was kreeg ik telefoon van een anoniem-nummer.
"Tineke?"
"Jah dat ben ik met wie spreek ik?"
"Heb je zin om iets te gaan drinken straks?"
Ik herkende zen stem het was die van Jan.
"Nee, dat wil ik niet."
Ik legde meteen af.
Hij denkt toch niet dat ik met hem iets zou gaan drinken wat denkt hij wel.

Het is nog niet goed ik weet het. Tips zijn altijd welkom❤️

StalkerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu