Tineke
"Dat is er!" Ze gaf me een brief.
"En de hele kamer licht overhoop!"zei ze. Ik las de brief.
"Beste monster,
Je laatste uur heeft geslagen.
Je hebt mij en mijn ware uit elkaar getrokken. Dus jij zal boeten. Dan zal ik je zus troosten en voor mij winnen. Ze tegen je zus dat ze maandag avond naar het linde-bos mag komen.Liefst J (toekomstige vriend Tineke;-))
"Hou ver gaat dit gaan? Tot ik naast mama en papa lig en jij in een donkere kamer vast zit?"riep ze.
"Kan ik daar aan doen??!!"brulde ik terug. Iedereen stond ons verbaast aan te kijken. "Nee, maar het is niet omdat je HOOFTinspecteur bent dat je heel de wereld aan kan."riep ze dat raakte mij. "Of jij altijd alles zeg?"riep ik. "Nee maar ik zorg er niet voor dat ik gestalkt word en elke dag dreigbrieven krijg en nu men zus bedrijgt word. Soms wil ik dat mama hier nog was en je efe door elkaar te schudden en te zeggen dat je niet goed bezich bent."zei ze, ze wist dat ze mij daar mee kwetsten want ik had echt een goede band met mama. Het werd me even te veel ik kookte van de woede. Ik sloeg haar in haar gezicht. "Laat mama hierbuiten!"brulde ik. Ze keek me vuil aan. "Tineke rustig" Koen pakte me vast en trok me mee. Fleur nam Liz mee naar boven.
JE LEEST
Stalker
FanfictionIk ben Liz Schilebeeckx. Mijn ouders stierven in een auto-ongeval. Nu woon ik bij mijn zus Tineke.