Hooftstuk 26

228 10 0
                                    

Tineke

Ik wou haar nog eens proberen bellen maar de chef hield me tegen. "Ze zal sewes wel terug opduiken, we gaan eerst vergaderen hoe we het met Jan gaan aanpakken."begon hij.  Ik was het bijna helemaal vergeten dat we vandaag Jan gingen oppakken.  We zatten met Brigitte, Eric, Koen en de chef na te denken hoe we het zouden doen.  Terwijl probeerde Fleur Liz nog eens te bellen maar zonder resultaat.  We waren al 20min bezig met nadenken tot opeens men gsm toon afging.  Ik verontschuldigde me meteen en keek snel omdat het Liz wel eens kon zijn. Verbaast keek ik naar het rare bericht dat ik van Liz had gekregen.
Het monster is gevangen.
Het zal niet meer lang duren of je bent er helemaal van verlost.
J xx
Stond er ik begreep er niks van en liet het aan de rest zien, of zij er iets van begrepen.   Ik stuurt haar terug
Wat bedoel je daarmee ??  En kom eens snel naar het commissariaat Fleur staat hier te wachten op je.
Het bericht was nog maar net verstuurt of ik kreeg al een antwoord.
Liz zal niet meer kunnen komen... over een paar uurtjes ben je van haar af😏.
Liefst Jan xx
Dit kon niet, dit mocht niet.   Mama had me gevraagd om voor haar te zorgen en nu laat ik dir gebeuren.

Srry voor het lange wachten maar had het druk met school srry alvast xxxxxx

StalkerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu