Liz
De wekker ging. Half slapende duwde ik hem af sliep verder. Opeens stond Tineke naast mij en zei:'meisje ik denk dat het nu wel tijd is om op te staan. Het is je eerste schooldag je mag niet te laat komen hoor.'
Nu wist ik het weer, het was 1september. Met veel moeite kwam ik uit men bed en maakt me klaar. Tineke was ondertussen aan het ontbijten. Toen ik beneden kwam deed ze snel iets in de prullenbak. Ik trok me er niks van aan en at wat.
Ik vertrok samen met Tineke naar het politiebureau zoals elke morgen. Ik ging nog even mee naar binnen.
Daar kwam Barry al kwispelend op mij afgelopen.
Ik knuffelde hem nog even.
Net op het moment dat ik hem losliet kwam Fleur met haar mama Brigitte aan. Ik was blij om haar te zien, zij is mijn beste vriendin ik ken haar al van toen ik baby was.
Ze had me ook gesteund toen mama en papa gestorven waren.
Die hulp moest ik niet van Tineke verwachten, zij had het toen ook moeilijk en haar vriend deed toen heel vervelend dus maakte ze het uit. Sindsdien is ze veranderd. Want vroeger waren we beste vriendinnen en nu hadden we allen maar ruzie. 'Tin, ik ben weg e',Riep ik nog en vertrok met Fleur naar school.
Op school kreeg ik men nieuwe klas te zien. Ik zit nu in het derde en kreeg een nieuwe klas, gelukkig zit ik nog met Fleur in de klas want die andere leken me echt sukkels.Men eerste schooldag was eindelijk gedaan en we mochten naar huis. Ik reed met Fleur naar het commissariaat. Tineke vroeg meteen hoe het was geweest en ik vertelde haar alles.
Ik reed alleen naar huis. Thuis nam ik gsm en zetten men box op de muziek galmde door het huis.Tineke
De dag zat echt tegen vandaag, er gebeurde echt niets. Buiten een inbraak.
Ik reed na mijn shift naar huis, ik had het gevoel dat ik achtervolgd werd.
Ik kwam thuis en zetten men fiets weg, ik hoorde de muziek al tot buiten.
Maar toen ik binnen kwam werd dat snel afgezet.
JE LEEST
Stalker
FanfictionIk ben Liz Schilebeeckx. Mijn ouders stierven in een auto-ongeval. Nu woon ik bij mijn zus Tineke.