Hoofstuk 16

240 16 1
                                    

Tineke
"KIEKEBOE!!"riep Liz.
We tikte haar rug riepen onze naam en liepen zo hard we konde.
We zaten met zen alle opgepropt achter een bot hooi.  Er was eigenlijk niks grappig aan maar we lagen toch plat van het lachen. We hoorde Liz naar ons springen. Kan niet anders dan dat ze wist waar we zaten want we waren zo hard aan het lachen.
We waren even uitgelachen tot plots de chef kwal zeggen "mannekes het valt niet op dat jullie hier zitten als jullie zo hard gibberen". Het sarcasme droop er vanaf. "Sorry chef maar de dames hier."verwijdde Tom naar ons. Terug liepen we als zotten naar Liz nadat ze had geroepen.
Floor duwde mij omdat ze eerst wou zijn, maar ik duwde terug.  Net voor een moderpoel. Ze schoof uit recht met haar gezicht in de modder.
"Ieuw!!"riep ze.
Ik liet ze liggen en liep verder want ik wou niet verliezen natuurlijk.
"Gdv Floor daar gaan onze punten."zei Femke maar liep zelf ook verder want de chef stond er al naast.
Hij hielp haar recht.  "Floor gezien"zei Liz. "Jah das nie moeilijk."
"Bekijk het positief je hebt al een modderbad gehad vandaag."grapte Liz.  Floor was redelijk pissig ze kuiste haar gezicht af met papier dat we hadden meegenomen. En wij deden verder.  Daarna waren Patrick, Brigitte, Femke, Fleur en Obi uit.  Dat betekende dat ik de laatste vrouw was in het spel.

StalkerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu