Liz
We hadden BBQ gemaakt en hadden afgewassen. Ik was eigenlijk wel blij dat de rest er ook was want ik was da klef gedoe wel beu. We gingen onze bikini aantrekken want er is een zwembad en jacuzzi. Tineke en ik hadden dezelfde bikini aan alleen in een andere kleur. Op dat vlak schillen we dus niet zo hard.
We gingen terug naar beneden ik onze badjas. Eigenlijk was het wel koud in de gang dus liepen we er snel door. Als we beneden kwamen stonden Brigitte en Femke er ook al.
"Als de mannen nog is durven zeggen dat wij altijd laat zijn."grapte Brigitte.
Na een tijdje kwamen de mannen ook. Toen de chef naar beneden kwam draaide Tineke en ik ons pardoes om. Hij had blijkbaar zijn kleinste speedo aangetrokken en zen badjas wagenwijd open staan. Iedereen was er. We wouden net naar het gebouw ernaast vertrekken tot ik plots uit men ooghoek dat Azis zen arm rond Tineke sloeg. "Seg waneer gaan wij nu eigenlijk is op date Tineke?"vroeg hij. Ze keek hem raar aan en probeerde zijn arm van haar af te krijgen. "Azis nooit. Ik keur haar liefjes vanaf nu en jij bent afgekeurd dus ga nu maar weg."begon ik tegen hem. Ik zag dat Koen zich nog net inhield om iets te zeggen want hij zag groen van jaloezie. "Oke mannekes genoeg we gaan zwemmen."kwam de chef tussenSrry dat ik nog zo weinig post maar Kheb het echt druk met school.
En volgen jullie mijn nieuw fanacc al op insta :tinekexliz
Jitskexx
JE LEEST
Stalker
FanfictionIk ben Liz Schilebeeckx. Mijn ouders stierven in een auto-ongeval. Nu woon ik bij mijn zus Tineke.