Hooftstuk 19

223 13 0
                                    

Fleur

Niemand wist wat er aan de hand was toen Liz en Tineke tegen elkaar stonden te brullen.  Opeens sloeg Tineke Liz.  Koen nam Tineke mee naar de keuken en ik nam Liz mee naar men slaapkamer.
"Hey wat was dat allemaal." probeerde ik op een zachte manier aan te brengen.  Haar gezicht ging van woede naar verdriet.  "Ze denkt gewoon dat ze de hele wereld aan kan en dat er niks aan de hand is."zei ze snikkend.   "Schat ik ben er voor je he."zei ik troostend en gaf haar een knuffel.  "Thanks baby"  "maar nu kop op het komt wel goed"

Koen

Ik nam Tineke mee naar de keuken en gaf haar een glas water.  "Vertel is wat er is."probeerde ik.  "Og gewoon ne puber die van een mug een olifant maakt."antwoorde ze.
"Tineke, ik ken je al langer dan vandaag.  Jij ben te goed met je zus om ze zomaar in haar gezicht te slaan."
"Ik weet het, er is meer maar ik ga het oplossen."zei ze al snikkend.
"Wat moet je oplossen?"
"Lang verhaal."
"Ik heb tijd."
Ze keek me aan dat ze daarmee bedoelde dat ze het niet wou uitleggen.
Plots kwam de chef binnen gestormt.
"Mevrouw Schilebeeckx is dat jouw manier om met kinderen om te gaan!!??"brulde hij naar haar.

Vinden jullie het nog altijd goed of hebbe jullie tips ofzo
En willen jullie efe user60010508 volgen dat is men bestie, ze is een verhaal aan het schrijven.

StalkerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu