sakit

210 13 0
                                    

Well well well..nampaknya mangsa sudah masuk ke sarang.

Duta Korea telah berada di hujung bangunan di tingkat atas. Dia meninjau sama ada orang berhud sudah masuk ke kereta atau belum.

Hey orang tua. Aku arahkan kau untuk pandang akulah!! Baik kau buat sebelum aku tembak kau.

Dia tersenyum serta menoleh menghadap kumpulan penjahat yang hanya ada 6 orang.

Jackson tersengih: anyyeong.👋

Ottokei??what is this.?? I can't believe this.

Jackson mencampakkan kot Duta Korea ke tepi. Dia memakai baju warna hitam lambang The Reds.

How can it be?? Ah tak guna!!

Lelaki terbabit mengarahkan 5 gengnya menghalakan senapang.

Jack: haha..nampaknya. korang gagal lagi kali ini. Nasib baiklah aku ni bijak orangnya.

Jangan banyak cakap la celaka!!

Mereka berenam dah bersiap untuk menarik pincu.

Jack:woah. Takutnya. Apakah aku akan mati?? Hmm.. nampaknya macam tu?? Takutnya. Shy shy shy..

Tak guna. Dia memperbodohkan kita. Tembak dia.

Belum sempat mereka menembak,Jin,Jungkook dan Jessica menyerang mereka. Tiada senapang yang digunakan. Sementara mereka sedang sibuk berlawan,satu das tembakan di lepaskan. Semua terkedu.

Diam!!

Ahli Gama terus berkumpul belakang Jackson. Kumpulan penjahat tadi terhenjut henjut lari keluar.

Jackson: Bo Gum??

Bo Gum: Do miss me a lot??

Bogum menghalakan picu pistol ke arah kepala Heechul.

Gama team: Heechul!!

Bogum memandang Jackson

Bogum: kau hutang aku Jackson. Dan kau kena bayar.

Jack: aku takde berhutang dengan pengkhianat macam kau.

Bogum: kurang hajar!!

Bogum terus berlari laju ke arah Jackson sambil membawa pisau lipat. Jackson mengumpan Bogum ke kawasan yang agak terlindung.

Jack: nampaknya,orang lemah macam kau ni,memang tak berguna.

Bogum: kau yang rampas segala galanya dari aku tak guna.

Jackson cuba mengacah acah Bogum dengan pisau supaya dia marah.

Perlawan semakin sengit. Masing masing ada luka akibat torehan pisau. Jackson yang tak dapat bertahan.

Apabila Bogum sedang leka, Jackson memijak air dan terus menumbuk Bogum berkali kali sampai dia rebah. Bogum tak mengalah. Dia menyimpan pisau curi dan terus membawa keluar dari kasut. Dia terus menusuk pinggang Jackson. Jackson menjerit.

Bogum: nampak seperti kau tak berpeluang.

Jackson mencabut pisau tersebut. Dia mengumpulkan tenaga yang berbekal. Dengan sekuat tenaga dia menyepak kaki bogum sampai jatuh dan memukul kaki Bogum dengan sekuat hati. Bogum sempat mengambil batu besar dan menghentak kaki Jackson.

Jackson: ah!! Tak guna. Jackson terus mengeluarkan pistolnya dan menghala ke arah Bogum.

Bogum tergelak.

Bogum: tembaklah!! Tembak kat jantung aku. Buatlah.

Jackson menebak lantai sebelah kiri Bogum. Dia kemudian bangun.

Bodyguard for Vampire😅Where stories live. Discover now