Kim jennie
Jennie berhenti. Semua benda perempuan terbabit mula membuat bising. Yelah,namja hensem jumpa Jennie bukan perkara pelik. Lelaki tadi mendekati. Jennie menoleh. Terlampau dekat.
Congratulation.
Lelaki tadi membuka spek hitamnya. Dia kemudian memberi bunga kepada Jennie. Bunga bertukar tangan. Jennie kaku.
Annyeong. Kris Wu imnida.
Lelaki tadi mendekatkan muka kepada Jennie. Dia berbisik.
Kris: pengganti Jackson.😉
Jennie terundur ke belakang. Kris dengan berani terus pegang tangan Jennie. Dia menarik Jennie masuk ke dalam kereta. Perempuan2 kat luar semua dah memekak.
Jennie hanya membisu. Dia tertanya tanya. Kenapa Jackson tinggalkan dia macam tu je?? Semalam dia okey.
Kris memandu dengan perlahan masuk ke shopping complex. Jennie hanya mendiamkan diri seribu bahasa. Mereka makan di baskin robin. Kris dah duduk dekat meja tapi Jennie masih berdiri kaku.
Kris: wae?? Kau tak selesa ke makan dengan namja hensem macam aku ni?? Ke kau sakit??
Jennie diam. Kris bangun. Dia menanggalkan kotnya dan bagi pada Jennie. Dia menarik kerusi untuk Jennie dan jennie duduk. Kot diletakkan di atas kaki Jennie.
Kris: kau nak manja jugakkan.
Jennie hanya mebdiamkan diri.
Kris: bosanlah Jennie. Kau memang nak membisu ke?? Ke ada apa apa kau nak cakap??
Jennie memandang Kris
Jennie: ma..macam mana a..aku na..nak tahu kau bu..bukan pembu..bunuh?? Terketar2 Jennie bertanya. Kris ketawa.
Kris: aduh. Kau ni yeopo. Jennie,tengok rantai ni. Tunjuk dekat leher. Lagi satu,kalau aku nak bunuh kau,dari tadi dah ada peluang. Muka hensem macam aku takkan nak jadi pembunuh.
Jennie: hmm..lega aku. Kalau macam tu, Jackson mana??
Kris mendekatkan muka dia dengan Jennie:
Kris: kau tak tahu??serious tak tahu?? Jackson kahwinlah.
Jennie: WHAT!! Jennie menjerit. Kris tersenyum.
Jennie: Jinja?? Haish!!
Kris: aik,kecewa nampak??
Jennie: a..aniya!! Aku just terkejut. Mesti dengan perempuan yang dia jumpa hari tu..
Kris: siapa?? Nayeon??
Jennie: manalah aku tahu. Dia bukan nak cakap dengan aku. Aku tak penting bagi dia.
Kris: hmm..sounds like someone have been jealous.
Jennie: dahlah. Daripada aku layan kau,baik aku makan.
Kris tersenyum.
. ____________________________________________________________________.
Dah lebih empat hari Jackson berada di california untuk tugas khas. Dia bersama kumpulan gama sedang bersiap siap untuk menjalankan tugas.
Jin: haish,kenapalah diorang lebih pilih the red daripada army??
Haneul: Army tak boleh bunuh orang awam sesuka hati.
Jackson: kita kumpulan senyap. So, orang memang nak kita.
Jessica: dah ready semua??
Semua pandang Jessica.Jungkook masuk dari belakang. Jin erus tutup mata dia.
YOU ARE READING
Bodyguard for Vampire😅
Fiksi PenggemarJennie seorang yeoja yang biasa biasa. Dipanggil vampire kerana mukanya yang teramat pucat,lesu. Jackson pula seorang namja yang ditugaskan sebagai bodyguard Jennie. Bodyguard kali ini nampaknya dapat menundukkanKim Jennie atau Vampire. Siapakah seb...