İşler iyice karışıyor. Herşey bu kadar üst üste gelebilir mi ?
Saat :07.00
İşimin 2. Günü ve bomba gibi olmam lazım. Siyah kadife uzun ve bacağından uzun bi yırtmacı olan elbisemi çektim üzerime, malum bugün alya ve eşi gelecekler. Dün akşam üstü kahvemi içerken Alya hanımı aradım. Yarın için eşiyle birlikte gelmesini istedim, çünkü aytaç'da ortaklardan biri. Dar olan elbisem vücut hatlarımı güzel göstermişti. Uzun kollu lakin göğüsü derin bi elbiseydi. Malum havalarda soğudu üstüme sahte kürkden saks mavisi olan kısa paltomu çekerek, bantlı siyah topuklularımla tamamladım. Takılarımı abartılmayacak şekilde seçtim. Saçlarım da uzamıştı. Dalga yaparak güzelce parfümümü sıktım. Asalet doluydum. Cüzdanımı aldım arabama bindim ve holding e geldim. Yavaş adımlarla odama çıkarken, kapıyı açtığımda ki manzara mide bulandırıcıydı. Alya aytaç'ın elini tutarak başını omzuna yaslamıştı. Garip olan şey de Aytaç salak gibi karşıya bakıyordu. Ona karşı hisleri olmuş mudur ?
Aytaç Şaşmaz ' dan.
Büyük gün geldi. Oturmuş Nur u bekliyorduk. Bi anda alya elimi tutup başını omzuma yasladı. Onunla evliliğimiz bi kağıt üstünde. Ama beni çok sevdiğini görünce onu kıramıyorum. Nur beni hiç sevmedi ! Bu yüzden ondan intikam alıyorum ya. Daha sonra kapı açıldı, kafam ona çevrildi. Nur gittikçe güzelleşmiş ve daha da olgunlaşmış. Fiziğine dokunmak, tenine tenim değmesin diye zor duruyordum adeta. Gözlerim ona bakarken " hoşgeldiniz" demesi ile gözlerimi ondan ayırdım.
NUR Baran'dan.
Aytaç öylece bana bakıyordu. Sert bir mizah ile hoşgeldiniz diyerek ellerini sıktım ve yerime oturdum. Peluşumu üstümden çıkararak koltuğumun arkasına astım. Nezaketen bişey içermisiniz ? Diye sordum. Vee büyük hamlemi kullandım.
" Aytaç sana sade türk kahvesi içersin değil mi ?" ayla aytaç a sertçe bakarken bende ufak bi gülümseme oluştu. Elimde değil, madem bi oyun oynuyoruz.
Ayla lafa atladı hemen.
" Biz bişey almayalım, siz gelmemizi isteyince aceleyle geldik."
" Hmm. Yoksa şuan güzel evinde sıcak çikolatanımı içerdin Aylacım."
Ayla iyice bozulmuştu. Hergün sıcak çikolata içtiği belliydi. Dünkü görüşmede dudağının kenarında çikolata vardı. Tamam tamam doğruyu söylüyorum. Güzel bi istihbarat ekibi oluşturdum. Onlar hakkında hergün ne yaptıklarını araştırdıtdım. Elimde ki kozlar büyük. Aytaç bu sefer lafa giriş yaptı.
" Nur hanım, artık konuya girsek. Özel hayatımız bize para kazandırmaz ! "
Bak seennn. Bizim katil hâlâ soğuk kanlı anlaşılan.
" Tabi şöyle başlayalım o zaman. Madem ortak olucaz beni etkileyin."
Anlamsızca birbirine baktıklardan sonra Alya..
" Nur biraz açık konuşur musun ? "
" Şöyle alya bana bi elbise tasarımınızla gelin ! Ve bu tasarım mükemmel olsun. Madem ortak olucaz çalışanların haklarını verelim değil mi ? "
Gerçi Aytaç ne anlar elbise tasarımından. Alya 'nın beyni çalışır umarım.
" Peki nur o zaman sende bizi şaşırt ve yarın elbiselerimizi vitrinlere koyalım. Madem bi anlaşma bu, kimin elbisesi daha çok satılırsa hisse nin %75' i onun olur. "
Aptal aklı sıra benimle oyun oynayacak.
" Kabul alyacım. O zaman yarın görüşmek üzere."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin ! (ızdırabın İncileri💎)
Mister / ThrillerBi anda tutsak olduğunuz yer, sizin çocukluk arkadaşınızın olduğunu öğrenseydiniz ? O çocukluk arkadaşınızın size aşık olduğunu. Onca eziyete rağmen, size yaptığı işgencelere rağmen ona aşık olduğunuzu farketseydiniz ? Evet karmaşık, ama bağımlılık...