Radek s údivem sledoval ta stvoření pohybující se před ním a Adel nevnímal.
"Hej, Radúzo medúzo!" zakřičela na něj princezna. Tentokrát se na ní otočil.
"Jo?" usmál se na ní.
"Co ti říkal Gee?"
"No jakto, že ho neznám, jako pak jsem si vzpomněl, ale přijde mi, že ego mu nechybí." v čem má mimochodem pravdu..
"A pak prej jestli ti zkřivim vlásek, tak mě zabije, a tvářil se vážně." domluvil "a, to jsou-" díval se na ty kryply, kteří tam mezitím začali 3.světovou válku, nebo to alespoň tak vypadalo.
"Jo, to jsou oni. Hej, Andy!" zavolala na něj princezna. Ten ale nereagoval.
"Ty vole Ráďo, vidíš taky toho Batmana?!" zakřičela a ukázala směrem ke kuchyni.
"CO?! KDE?!" zakřičel Andrew.
"COŽE?! CO KDYŽ TEN HAJZL SNÍ MOJI NUTELLU?!" pro změnu skočil CC Andymu na záda, div nespadl, a oba se rychle vydali do kuchyně. Radek Zadek se tomu začal smát, teda..Do té doby, než se CC hlavou flákl o horní část dveří..
"Jednorožci! Jednorožci jsou všudeeeeee" mlel samý blbiny.
"Neee teď bude ještě blbější, než byl před tím!" chytl se Ashley za hlavu.
"Ty jsi mi lhala!" Andy ze sebe shodil CCho, sedl si na židli a dělal uraženého.
"To je fakt ten Andy?" ptal se Radek.
"Jo, ten Andrew kterej mě tu denodenně šťouchá." Andy se na mě naštvaně podíval, pak vstal a šel ke dveřím.
"Jde koupit šprcky, aby mohl Adel zase šťouchat"z ničeho nic se objevil Ash u Radka, který se potichu zasmál. Avšak! Se někdo nahoře rozhodl, že Ashlemu zkazí den, a tak to slyšela jak Adel, tak Andy.
"Jak to kurva ví?" řekl možná až moc nahlas Andy, a tak se Adel rozhodovala, koho má zabít dřív.
"Kurva se neříká, kurva se platí a pak píchá." řekl Ash a při tom se podíval na Adel, čímž si zasloužil pomstu v podobě dlouhého mučení ve sklepě a pak nemilosrdnou smrt od Adel. Ash začal utíkat po schodech nahoru s princeznou vzávěsu.
Nikdo nic neříkal, všichni stáli a poslouchali, jestli náhodou někoho neuslyší. Když se tak dlouho nedělo,jako první se vzpamatoval Andy..
"Tak já už půjdu"
"Jo běž, třeba ještě seženeš nějaký s batmanem" dodal Jinxx.
"Bež do plynu, jahodový jsou lepší a s Batmanem se stejně nevyrábí."-Andy radši šel, chtěl se vyhnout diskuzi o kondomech. A tak čekali statečný Radek, který tam kupodivu vydržel zůstat, iteligentní Jake, který, jelikož ví, že není dobrý se do něčeho motat, celou dobu radši nemluvil. Pak odborník na kondomy Jinxx, CC, který znova líbá podlahu, chrápající Gee, kterého nic jen tak nevzbudí, nakupující Andy v Sexshopu(:D) a nakonec Adel a Ash, kteří beztak šukaj v koupelně..
ČTEŠ
Můj milostný život ♡ /w rock bands a Pan Divný
HumorV příběhu se objeví: MCR, BVB, AA, Pan divný (najdete na yt) a další 😁 prosím, příběh berte s rezervou. Ne všechno, co napíšu, budu myslet vážně. Všechno je jenom sranda, ok? V příběhu se vyskytujou nevhodná slova a možná i obsah 15+, ale jak vás...