Kdyby mě slečna Šalenová nepřekecala, tak to už nepíšu. Díky Áďo.
Adel se rozhodla dojít k jezírku, které bylo nedaleko, a vykoupat se tam. Když si vlézala do vody, tak plně doufala, že si ji Jason nedá k večeři. Teda k snídani.
Čím víc o tom uvažovala, tím víc si myslela, že by to ani tak moc nevadilo, protože by nemusela být součástí těch satanistickejch rituálů, které se v táboře dějí.
"O můj Bože! Mořská panna!" slyšela princezna za sebou. Otočila se a uviděla Mikeyho s CC'm.
"To je anděl, kterého nám Bůh seslal z nebe, ty kreténe!"
"No ty vole, já tohle seru... Kde je Jason?"
"Omg to je Áďa hustý. Proč se koupeš v oblečení lol?"
"Od kdy takhle mluvíš, ty blbe," řekla Adel CC'mu.
"On spadl ze stromu, když se snažil strčit veverce klacek do prdele," řekl Mikey.
"Zavolala bych na vás ochránce zvířat, ale Gerardos mi zabavil telefon, protože tohle je přece vzdělávací výlet do přírody. A stejně tu není signál. Takže budu dělat, že jsem se právě nedozvěděla, co jste se snažili udělat, a budu doufat, že až příště CC spadne, tak dostane rozum."
"Podle mého osobního usouzení jsou tvá přání nesplnitelná, protože CC spadl už tolikrát a ještě rozum nedostal, takže si dovolím předpokládat, že ani nikdy rozum neměl a tudíž ho ani mít nemůže."
Princezna se otočila, aby spatřila Brendona, kterej tam zas kouřil něco nelegálního. V hloubi srdce doufala, že někde objevil rostlinky matroše, a že brzy ten Jason fakt přijde a strčí ji pastelku do krku.
"Ty vole kde jste se tu zjevili, se z vás stávají stalkeři nebo jste jen vlez doprdelky?"
"My tu byli první," řekl Josh, který stál za Brendonem, "museli jsme utéct od Tylera, aby se nedozvěděl krutou pravdu."
"Vždyť jsi ještě včera Tylera chránil vlastním tělem," řekla Adel.
"Ajo vlastně," uvědomil si Josh, "tak to je dost na hovno teď."
Všichni byli na chvíli ticho.
"Kdo chce chytat jednorožce, může se přidat!" řekl Mikey a spolu s CC'm se někam rozeběhl. Chris cestou zakopl o větev a hodil držku do mraveniště.
"No ty vole," řekl Josh a utíkal za nima.
Adel se chtěla začít smát, ale v tu chvíli ji někdo popadl, přehodil si ji přes záda a rozběhl se také.
"Jdeme všichni!" Zakřičel Brendon.
Princezna se ani už nesnažila bránit, protože usoudila, že by to bylo zcela zbytečné, a tak se jen snažila nepozvracet se na Brendonova záda. Ne, že by ji to vadilo.
Neměla možnost vidět, kam běží. Vše, co viděla, byla prdel pana Urie. Nebudeme si lhát, nebyla to vůbec špatná prdel.
Pohled třetí osoby
K malé dřevěné chaloupce se blížila skupinka pěti lidí, mezi nimiž byla půvabná mladá žena (xd), vyperoxidovanej schizofrenní mládenec, chlápek s bubínkem pověseným okolo krku a s paličkami v rukách, zhulený listový muž a nějakej debil s rozbitym nosem.
Chaloupka byla poměrně stará a zchátralá, ale nerozpadala se a za normálních podmínek by se dala použít i jako místo k přečkání noci. Okolo chaloupky rostla vysoká tráva, která však nedělala elitě žádný problém. Pohledný, blonďatý týpo se skrz ní snažil prosekat mačetou, která na první pohled patřila jeho bratrovi, protože byla postříkaná červenou barvou. Druhá možnost je ta, že to nebyla barva, ale krev. Buďme pozitivní a dovolme si věřit tomu, že ta první varianta je ta správná.
ČTEŠ
Můj milostný život ♡ /w rock bands a Pan Divný
HumorV příběhu se objeví: MCR, BVB, AA, Pan divný (najdete na yt) a další 😁 prosím, příběh berte s rezervou. Ne všechno, co napíšu, budu myslet vážně. Všechno je jenom sranda, ok? V příběhu se vyskytujou nevhodná slova a možná i obsah 15+, ale jak vás...