II.

76 7 4
                                    

Rozhodli se, že půjdou k Adel domů. Ale jenom před něj, jelikož si byla Adel dost vědoma toho, co by se odehrálo uvnitř. A tak šla jenom dovnitř všem oznámit, co se bude dít.

Jen vešla do dveří, hned se na ní vrhla nějaká přerostlá chlupatá obluda. Ale podle nejretardovanějšího smíchu, který stihla kdy zaslechnout poznala, že to nebude Yetti, ale náš Chris. A taky to, že to nebudou chlupy, ale vlasy, takže byla nanejvýš ráda.
"Můro, slez ze mě ty hajzle jeden!" smála se a snažila se nespadnout pod jeho váhou.
"A proooč?" směje se.

"Co tu děláte za kravál? Někteří se tu snaží spát." přišel tam napůl rozespalý, nemocný pan Way.
"G-Geeee" vykoktala v záchvatu smíchu, "m-můžu jít ven?" udělá na něj psí oči, stále se CCm na zádech.
"S kým, jak, proč, kdy?" chrlil na ni otázky.
"No s kamarádem a.." nedořekla.
"S kamarádem?" zvýšil hlas a zněl trochu ironicky.
"Pane bože Gerarde, nedělej mi otce." trochu se zasmála a CCho shodila na zem, přičemž to příjemně zadunělo. Příjemnější zvuk dosud neslyšela.
"Ó, má lásko." CC začal líbat zem.
"Alespoň nemusíme vytírat." mihnul se tam Ash, ale do chvíle zase zmizel.
"Tak?" podívala se princezna na Gerarda, sledoval kluky a cukaly mu koutky.
"Co?" podíval se na mě. "Jo, tohle." hned mu úsměv zmizel.
Princezna se usmívala v domění, že to zabere. Ale jako vždycky..se to zase posralo..

"Hej Adel, tak kde vězíš." přišel tam Radek.
Gee se na něho podíval a vykulil oči.
"S TÍMHLE CHCEŠ JÍT VEN?! JSI SE ZBLÁZNILA!" křičel.
"Jé, vás jsem už někde viděl." prohlížel si Radek Geeho.
"S tímhle tady bydlíš?" oplatila jsem to Geeovi a ukázala na CCho líbající zem.
"Bež." vzdal to Gee. Radek si podezíravě prohlížel CCho.
"T-to je.." nedořekl.
"Pojď, než zase začne mít kecy." chtěla jít co nejdál od domu.

Společně šli až do lesa, kde jako malá princezna chodila. Vlastně by bylo vhodnější říct, když byla dítě, protože je malá i teď. Vždycky si chodila hrát mezi stromy, buď honit veverky nebo jen tak skotačit. A právě tam si sedli a jen tak se na sebe dívali. Nutno dodat, že seděli naproti sobě. Pomalu se k sobě začali přibližovat , nepřestávali si koukat do očí. Pak se Radek zastavil a dodal: "Jenom přátelé." To Adel trochu zamrzelo, přece jenom doufala v něco víc. Cítila se trapně. Zvedla se a šla cestou domů.

Šla dost pomalu, ale stejně pořád cítila v zádech něčí pohled. Otočila se, no, můžete hádat, kdo tam stál.
"Princezno promiň, neznáme se ani jeden den." zasmál se. Adel si uvědomila, že na tom něco bude a tak se začala taky smát. Ale stejně musela domů, nechce, aby po ní Gee vyhlásil celosvětové pátrání.
"Tak já už půjdu." usmála se a jen sledovala Radka, jak k ní jde a následně ji objímá. Vůbec to nečekala, ale objetí mu oplatila. Pak se odtáhli a oba se rozešli vlastním směrem.

Jen co Adel vstoupila do dveří, hned zase ležela na zemi. V normálním vchodu do domu ji zabránil neidentifikovatelný objekt nacházející se na zemi. Brzy zjistila, že ten objekt je vlastně CC, a že kousek opodál stojí smějící se Andrew s mobilem v ruce...

Můj milostný život ♡ /w rock bands a Pan Divný Kde žijí příběhy. Začni objevovat