„CHRISTIANE COMO!!!" zakřičel "mužně" Radek zadek a rozeběhl se za křičícím CCm. Odvážná princezna, která kupodivu z tohoto blázince ještě neleží pod kytkama, které by jisto jistě byly plevelem zarostlé růže, protože ti zahradníci na hřbitovech jsou líný prasata, který neumí zvednout tu svoji ošoupanou zadnici a vytrhat ho, se vydala za stopou CCho a Radúzy medúzy.
Dole to vypadalo pořád stejně, takže jako po dlouhé noci v bordelu, kde se nějakej tlustej, bohatej děda rozhodl oslavit svoje narozeniny bez ohledu na to, že má doma manželku s několika dětmi. Holt změna je život.
Když došla malá princezna do již zmíněného obýváku aka za pár dní nejznámějšího bordelu v okolí jednoho kilometru, po těch dvou dementech nezbylo ani stopy. Gee poslušně říkal klukům, kam co mají dát, ale moc se toho nezměnilo, přece jenom komu by se chtělo uklízet, když po sobě můžete legálně stříkat šlehačku, Ashleyho lubrikační gel, nebo do kondomů nalévat zakysanou smetanu a věšet je na lustr místo balonků, že? Ani se nedivím, že se na to Gerard po chvíli vykáknul. Pokusil se to uklidit sám, ale to bylo zbytečné, protože Ashley, Andy a Jinxx.
„KDO POMŮŽE POKRÁMOVANÝ HLAVĚ UKLIDIT, DOSTANE CO BUDE CHTÍT!!" řekla princezna, ale pak si uvědomila, co za blbost řekla, protože zahlédla Ashův pedofilní výraz.
„A do prdele." zaklela.
„Jo, přesně tam."
„Kurwa Purdy běž někam!" zakřičel Gee.
„Třeba do prdele? " zašklebil se Ash.
„Ashley, uděluji ti domácí vězení za drzost a pedofilnost."
„Cože?! To nemůžeš udělat, jsem už dospělý!"
„To možná ano, ale stejně se chováš jako pětiletý dítě vychovávaný nějakým pedofilním dědou. Takže kluci?" podíval se na Andyho a Jinxxe. Ti se na něho ušklíbli a rozešli se k Ashovi.
„Kluci, přece nezradíte svého kámoše." zasmál se nervózně.
„Kdo říkal, že jsi náš kámoš?" řekl Andy.
„Co jsem vám provedl?!" začal couvat.
„Ublížil jsi mému Černému rytíři!" řekl naštvaně Andy.
„A tobě?!" podíval se Ash na Jinxxe.
„Nevím, ale Gee by mě zabil a to nechci."
„Jo, ještě by se z Ashe stal nekrofil. Nedělej, že nic nevíš, Purdy, viděla jsem, jak se na Jinxxe laškovně koukáš." zapojila se princezna.
„To není pravda!" bránil se.
„Ooh Ashi, ty draku (zabte mě) " Jinxx udělal divnej ksicht.Po dalším dlouhém Ashleyho naříkání ho kluci konečně dotáhli k němu do pokoje. Zamkli ho a klíč hodili ven do kanálu, takže má Ashley asi vážně smůlu. Ale víte co, neměl ubližovat Černýmu rytíři.
„No a teď by jste tu mohli uklidit." řekne Gee a zapálí si cigaretu.
„A ty bys nám mohl pomoct." Andy.
„Ale já tady neslavil předběžně Silvestra."
„Předběžně?! " vykulí Andy na Geeho oči, přičemž Gee jenom přikývne
„Takže to znamená, že se bude slavit znova?! Měl bych žrát ten kalendář častěji.."
„Kvůli tobě nehodlám kupovat deset kalendářů, zas tak bohatej nejsem."
„Budeš muset." řekne Andrew a strčí si další list papíru z měsíce ledna do pusy.
„Neee, ty kreténe! Budeš kupovat novej!"
„Já jsem tady od toho, abych kupoval šprcky, ne kalendáře."
„Ale těch máme teďka zásobu, stejně nevím, jak to chcete využít, když tu je jenom jedna holka, chudinka by byla vyčerpaná a pochubuju, že by Andy ošukal Jinxxe, kdyby to byl Ash tak to chápu, ale na to je Andy až moc velkej vůl, ten by se v těch dírách nevyznal." řekl Gee a cukaly mu koutky.
„Hele mě do toho netahejte." řekl Jinxx.
„Já za to nemůžu, ve škole jsem to nepochopil a ta kurwa mi to nechtěla vysvětlit." řekl uraženě Andy.
„Hele stejně jsme jich několik už vypotřebovali, však tady visí. " ukázal Andy na lustr a na takový to, na co se věší závěsy(ach ta skleróza).
„Bůh ví, co v nich je, ještě chytneme od někoho syfilis a to nechci, takže kde je CC? Ten vydrží všechno." zeptal se Gee.
„Honí se s Radkem." řekla Adel a Andy se začal smát. Jinxxovi taky cukaly koutky a Gee se plácl do čela.
„Vy jste volové." zakroutila nad nima princezna nevěřícně hlavou.
„Neurážej to nevinné zvíře." řekl Gee.Za pár hodin bolestivého uklízení= bolestivého proto, že Gee někdy až moc křičel, Černý rytíř se taky nějakým záhadným způsobem bouchnul, na Jinxxe spadly pánvičky a CCho Nutella(z čehož plyne, že to teprve bolet bude), Andy zabil nevinného pavouka, kterého si podle všeho Jake pěstoval, Gerard se přerazil o gauč a malém udusil mlíkem (doufejme, že to bylo mléko) a spousta dalších, se domem rozezněl zvonek.
„Já tam jdu!" vykřikl Andy a malém si zlomil nohu o Jinxxe, který něco hrabal pod gaučem.
„Gerarde, máš tady holku!" zakřičel ode dveří a v tu chvíli tam nastalo ticho....
ČTEŠ
Můj milostný život ♡ /w rock bands a Pan Divný
HumorV příběhu se objeví: MCR, BVB, AA, Pan divný (najdete na yt) a další 😁 prosím, příběh berte s rezervou. Ne všechno, co napíšu, budu myslet vážně. Všechno je jenom sranda, ok? V příběhu se vyskytujou nevhodná slova a možná i obsah 15+, ale jak vás...