~druhý den ráno~
Adel byla úspěšně zamčená v pokoji s Radkem, zakládat rodinu s opitým Andym se ji moc nelíbilo. Když se vzbudila, samozřejmě v Radkově objetí (heh),ven se ji nechtělo . Bylo ji příjemně. Přála si, aby tahle chvíle nikdy neskončila... Po chvíli ale stejně vstala, protože ji ta nuda začala srát. Samozřejmě stihla shodit Radúzu medúzu z postele. To ji ale bylo jedno, protože právě sprintovala na záchod. Když úspěšně vykonala svoji potřebu, šla dolů, kde podle jejích výpočtů bouchla bomba. No, abych vám to upřesnila...
CC ležel na zemi a v puse měl kondom, což je docela normální, protože CC..
Jake byl nejspíš v posteli, protože ten je tam ze všech asi nejnormálnější.
Jinxx... To je komedie sama o sobě. Ležel na stole jak dlouhý tak široký a na ksichtě měl šlehačku.
A dostáváme se k tomu nejhoršímu...
Andy a Ashley...
Andy seděl na gauči BEZ TRIČKA(takže měla princezna super výhled) a v ruce držel Jacka Daniel'se. No a Ashley? Ashley mu vážení ležel v klíně polonahej a v ruce měl nějakej porno časopis či co. Jistě se s Andym večer nenudili.
Kromě kondomů se všude po podlaze váleli kapesníky(radši nezkoumejme, od čeho byly), láhve od chlastu, CCho vlasy(z čehož usoudíme, že si hrál na kadeřnice a kluci můžou být rádi, že se jeho hry nezúčastnili), tuby od šlehačky(za které může Jinxx), potom všude samozřejmě šlehačka (doufejme), nějaké stužky (doplňky CC'ho kadeřnictví), konflety, oblečení, kousky kalendáře (Andy měl hlad), a taky princezniny fotky, na kterých byly nakreslené srdíčka a radši ani nechtějte vědět, jaké další perverznosti, beztak od Purdyho tam byly. Pak tam dále ležely metry(eeeeh no comment), plyšový medvídek bez hlavy(nejspíš pořádali i gladiátorské zápasy), lubrikační gel nastříkaný na stěně , rozbitý květináč na zemi, Geeho oblíbené boty postříkané od kečupu (třetí světová začíná), líčidla na zemi(to by znamenalo, proč Ashley vypadá jak kurva), popraskané balónky, vánoční světýlka omotaná okolo Andyho (už jenom trocha trávy a můžete použít jako dvoumetrový vánoční stromeček), CC'ho paličky zamotané v Jinxxových vlasech (takže vypadal jak taková nějaká ta číňanka (if you know what I mean)), a spoustu dalšího, ale to bych tu musela bejt dlouho, abych vám to vyjmejovala všechno.Stála tam a s vykulenýma očima sledovala hobití princezna tu katastrofu před sebou. Vlastně dvě katastrofy, pokud počítáme Andyho. No.. A pak tam přišel Gee. Chvíli stál vedle mě a s otevřenou pusou sledoval to před sebou.
„Co to kurwa.." pak zaregistroval svoje boty.
„NO TO SI KURWA DĚLÁTE SRANDU ZE MĚ! " kluci se probrali.
„Kurwa se neříká, kurwa se platí a pak píchá. " řekl Ash a víc se uvelebil v Andyho klíně. Andy se díval okolo sebe a nic neříkal. Jinxx vypadá, jako by byl mrtvej, takže bude klid. A CC utekl. Nejspíš se lekl Gerardova pohledu.
Pak tam přišel Jake, ten vypadal z kluků nejlíp. Asi se podíval na mobil a zjistil, že Silvestr včera nebyl. Ten je až dneska. A to znamená jediné...
„Co jste proboha slavili?!" Gee držel v ruce boty, ale spíš se díval na tu spoušť.
„Však byl Silvestr, ne?" k naší smůle vstal Jinxx z mrtvých.
„Ne." snažil se bejt Gee v klidu. Možná na první pohled je histerka a všechno mu vadí, ale někdy je i hodnej. Ale jenom někdy. Když má kafe. A cigarety.
„Já říkal, že se Andymu nedá věřit! " zasmál se Ash a snažil se dostat z Andyho klína. Místo toho zase spadl. Do Andyho rozkroku. Andy bolestně zaúpěl (co to dělám se svým životem) a snažil se Ashe odstrčit, takže spadl na zem.
„Biersacku!"
„Purdy!"
„Proč mi to děláš?"
„Já ti to nedělám!" držel se za rozkrok a princezna se chtěla smát a brečet zároveň.
„Proč jsi mě shodil?! Tohle znamená válku, Beersucku!"
„Ne! Ty jsi udělal bebí mýmu Černýmu rytíři!"
„A ty jsi způsobil zemětřesení v mý mozkovně!"
„Co kecáš, vždyť žádnou nemáš!"
„Náhodou já jsem vysoce inteligentní člověk!"
„No ty zrovna, vždyť jsi vystříkal včera nějakou hmotu na zeď! "
„Náhodou jsem byl ještě střízlivej a udělal to jako součást výzdoby!" Andy ještě pořad seděl a skučel na gauči bolestí.
„Pofoukáš mi bebínko?" podíval se na Ashe psíma očima.
„Cože?! " vytřeštil na něj oči a rychle se postavil(Ash)
„Na to máš tady Áďu, ne mě!" otočil se a ukázal na mě.
„Purdy tobě nestačilo, jak jsi mě nasral včera?! " zakřičela princezna.
„Náhodou to byla docela sranda, jen kdyby místo toho pána a paní v tom filmu jsme byli my dva.." zasnil se.
„Purdy klidni hormon a radši to tu ukliďte!" podíval se Gee na Ashe a věřte mi, kdyby se dalo vraždit pohledem, dávno by jsme doma oslavovali Den osvobození č. 2.
Kluci radši přestali, neboť si byli jistí, že Gee dokáže cokoliv a vážně by se to mohlo stát. No, uklízeli. Spíš si s tím hráli a navíc měli kocovinu. Což se divím, že byl Ash docela v pohodě, když spadnul. Ale víte co, je to Ash. Ten by přežil i dobu ledovou, jen by jste mu museli dát nějakou ženskou s sebou.
Takže... Andy a Ash se vraždili pohledem, Jinxx se snažil najít paralen, CC byl stále nezvěstný, Jake pomáhal klukům, Gee šel do koupelny, a náš malej hobítek šel k sobě do pokoje. Měli jste vidět její pohled, když vešla do pokoje a uviděla tam CC'ho a Radka, kterému stříhal vlasy. Měl je kratší, než měl před tím, CC mu udělal copánky a zapletl mu i nějaké stužky.
„AAA Byl jsem přichycen při činu! " zakřičel CC a utekl pryč. To už se Adel začala smát a probudila Radka.
„C-Co?" díval se okolo sebe. Když uviděl chomáčky svých vlasů okolo, měl zděšený výraz. Pak když zjistil, co má na hlavě...
„K-Kdo? " díval se na ni.
„CC."
A tak začal hon na CCho...
ČTEŠ
Můj milostný život ♡ /w rock bands a Pan Divný
HumorV příběhu se objeví: MCR, BVB, AA, Pan divný (najdete na yt) a další 😁 prosím, příběh berte s rezervou. Ne všechno, co napíšu, budu myslet vážně. Všechno je jenom sranda, ok? V příběhu se vyskytujou nevhodná slova a možná i obsah 15+, ale jak vás...