„Já mám holku?" zeptal se nechápavě Gee.
„Já nejsem žádná holka, jo!?" řekl ten, který zvonil na zvonek.
„No jo, prcku, nečerti se." zvedl Andy pobaveně ruce na důkaz, že se vzdává.
„Franku!" objal Gee Franka.
„Fí-ha, je tu nějaký teplo, jdu strčit hlavu do mrazáku." řekl Jinxx a co řekl, to taky udělal. Gerard se na něj jenom naštvaně podíval a řekl :
„Jeremy Fergusone, to je od tebe velmi ošklivé, navíc si ještě nesesbíral svoje děti z pod gauče a už jdeš znásilňovat kuřata, jsi nekrofil a zoofil dohromady!"
„Jak by asi vypadala smíšenina Jinxxe a kuřete, kdyby měli děťo-kuřata?" zapřemýšlel se Andy.
„Radši přemýšlej nad tím, jak pojmenuješ svoje kombajnový děti, protože bych se nedivil, kdyby nějaký mělo po tobě prdel, docela bych ho litoval." ozvalo se z kuchyně.
„KDE JE MŮJ ROBERT?!" přiběhl k nim Jake.
„Ty máš Robertka?" začala se smát princezna.
„Jasně, půjčil jsem si ho od tebe! Ne ty vole, můj pavouk! Kde je Robert? Nemůžu ho najít!" chytal se Jake za hlavu.
„K-Klid, určitě ho najdeme!" řekl Gee trochu nervózně.
„No doufám, že jste ho nezabili, protože já ho měl fakt rád!" sedl si na gauč.
„A ahoj Franku, jsem si tě ani nevšiml, jak jsi malej."
„Oo, to mě zahřálo u srdíčka."
„Andy! Musíme emigrovat, Franka něco hřeje! Nedivil bych se, kdyby s ním byl i Gerard!" zakřičel Jinxx a s Andym utekli na zahradu. Super, takže se už čtyři pohřešujou.
„To jsou kreténi." řekl v klidu Gee.Mezitím, co Radek mučil CCho ve sklepě (teda, alespoň podle princezniných teorií), Andy a Jinxx se koupali v zmrzlém bazénu(to proto, že jim bylo vážně teplo) , Jake vztekle hledal svého miláška, Gee a Frank se někam vytratili a Ashley... To nikdo nechce vědět, co dělal, se malá princezna rozhodla vydat za svým kamarádem do Narnie.
„Nehledejte mě!" zakřičela na celý dům.
„To by nás ani nenapadlo!" ozvalo se z kuchyně.
„Děkuju!" zakřičela na Gerarda a vlezla do skříně.
„AAA!! Byl jsem přistižen!!" začal muž ve skříni okolo sebe mávat rukama.
„Co děláš, debile! To jsem já!"
„Oh, aha, promiň."
„A při čem přistižen? Mám sem vůbec lézt nebo.." když si princezna představila, co by tam mohl dělat.. Udělalo se jí trochu špatně, vzhledem k tomu, že tam má i svoje kabáty.
„Ježíš ne! Pojď jsem, musím ti to pošeptat, je to mega tajný." princezna si teda za ním vlezla a poslouchala.
„Nesmíš to ale nikomu říct!"
„Jo, tak dělej."
„S Tumnusem jsme vymysleli super tajnej plán. Ashley bude mít narozeniny, že?"
„No bude no, to tu bude zase bordel.. A to myslím doslova!" zasmála se princezna.
„No právě, a tak musíme udělat něco, aby na tyhle nerozeniny nikdy nezapomněl." pak ji pošeptal, co s Tumnusem vymysleli a Adel se na tváři vytvořil úsměv.
„A jak dlouho tu ještě hodláš být? To jako nejíš ani nepiješ, nebo co?"
„Však tu je Tumnus." řekl tónem, jakoby to byla samozřejmost.
„Joo, já zapomněla." v tu chvíli si princezna říkala, proč se s takovým mamrdem baví.„Vylezte, holubičky! S Frankem jsme něco vymysleli!" rozrazil Gerard dveře.
„Aaaaah! Světlo!"
„Olivere drž hubu! Proč tu vlastně jsi zavřenej?" zeptá se.
„Protože tu mám kamaráda!"
„Jo hele mě je to vlastně jedno, prostě vylezte." vytáhl Olivera za ruku, protože mu bylo jasné, že nepůjde.
„To je unesení!" křičel.
„Drž hubu, nebo tebe a toho tvýho kamaráda vykastruju a vaše koule použiju místo ozdob na vánoční stromeček!"
„Ale Vánoce už byly!"
„To je jedno, dám to do oleje a vydrží to celej život, to se vyplatí."
„Do oleje?"
„No však, dává se to do oleje, ne?"
„Ničí koule se nedávají do oleje!"
„Je ti příjemnější kyselina sírová?"
„Sýrová? Proč sýrová, proč ne třeba máslová?!"
„Protože kdybych je dal do másla, tak by Babiš usekl koule mě."
„Ok, kluci, máte si toho určitě hodně co říct, ale nechejte to na někdy jindy, jo?" rozsekla to princezna.
„A co jste vymysleli s Frankem?"
„Jestli to vymysměli oni dva, tak se nezúčastním." řekl Oli.
„No to máš smůlu, jedou všichni."
„Jedou?" zhrozila se princezna.
„Klid, s Frankem jsme vymysleli, že by jsme mohli jet na dovču!" usmál se Gee.
„Do Afghánistánu nejedu." řekl Oli.
„Ne, tam ne, tam jsem byl a je to tam moc nuda."
„Fakt?"
„No fakt! Ale myslel jsem, že by jsme mohli jet někam do přírody.„
„Jo, třeba najdeme Bambiho!" vypískl Oli jako malý dítě.
„No, Andy by byl ve svým přirozeným prostředí a mohl by okusovat listy, jak to pravý žirafy dělají. A kdyby nechtěl, mohl by bejt na poli." usmál se Gee.
„Vy se bavíte o mně? Vy mě pomlouváte!" přišel tam Andy a dělal, jak brečí.
„Není vám zima, kluci?" ptala se Adel.
„Už ne, Gerardův pohled mě zahřál." usmál se Andy od ucha k uchu a vypadal trochu jak Jeff.„Ahoooooooojjjjjjj liiidiiiiii!" objevil se tam CC.
„Sakra, takovej klid tady byl." zanaříkal Jake sedící na gauči. Okolo sebe měl kapesníky a ne, není to kvůli tomu, že by dělal klukům porno přímo v obýváku, bylo to proto, protože velmi truchlil nad ztrátou Roberta.
„Kde je Radek?" zeptala se princezna.
„Za chvíli přijde." princezna si oddechla.
„Možná." dodal potichu.
„Co?! Jak možná!"
„Vrrrrrrrrrrrrr." udělal Andy divný zvuk.
„Nevrč na mě, brzo začneš štěkat a já ty hovna, co ta tvoje kombajní prdel vyrobí, uklízet nebudu!"
„Hej klid, jo? Musíme vymyslet náš výlet!"
„Naposledy, když jsme byli na výletě, řídil Ashley a hádejte, kde ten výlet skončil?! V bordelu! Místo na zámku jsme skončili v bordelu! Už nikam nechci jet!" zhroutil se Andy vedle Jakea.
„Ale tentokrát nebude řídit Ash! Bude... Třeba já budu!" řekl Gee.
„Do gaybaru taky nechcu." řekl jak malý dítě.
„Hej, už je to trapný, jo? Všichni víme, že Frankie je na psy."
„Frankie?" rozesmál se Andy.
„Psi?!" vyštěkl Frank.
„Už se z vás vážně stávají psi."
„No tak co? Kde jsou všichni, ať jdou sem, nebudu to opakovat třikrát."
A tak tam přišli ještě rozdurděný Radek a Ashley.
„Jsem volný?" zaradoval se Ash.
„To tě uspokojování sebe samého přestalo bavit?" zeptá se Jinxx. Ashley neodpovídá.
„Ne tak docela.. Pojedem na výlet."
„Kam?"
„No to nevím, ale řídím já, protože minule to dopadlo very špatně." řekl Gee.
„Fajn, vidím, že souhlasíte.."
„Ale my nic neřekli!?" protestoval Andrew.
„Tvůj názor nikoho nezajímá, ty nejspíš strávíš celou zimu v bazéně, protože ti je z nás teplo. No takže, kde bych začal... Plán je takový... "
ČTEŠ
Můj milostný život ♡ /w rock bands a Pan Divný
HumorV příběhu se objeví: MCR, BVB, AA, Pan divný (najdete na yt) a další 😁 prosím, příběh berte s rezervou. Ne všechno, co napíšu, budu myslet vážně. Všechno je jenom sranda, ok? V příběhu se vyskytujou nevhodná slova a možná i obsah 15+, ale jak vás...