>II< 5.

93 6 3
                                    

Když Naya odemykal dveře, zaslechl nad sebou kroky. Neměl ani čas přemýšlet nad tím, zda bude okopírovaný klíč od starého Tonyho pasovat, protože jej náhle sevřel strach, jestli ti lidé, co jdou seshora náhodou Damiena neznají a nebude jim divné, že do jeho bytu jde úplně cizí člověk. Naštěstí se Nayovi podařilo dveře rychle odemknout a hned je zase zabouchnout, a tak si byl jistý, že případní pozorovatelé jej mohli vidět jen jako matnou siluetu.

Mladík vyndal svou pistoli, sundal si kabát a klobouk, bez rozmyslů pověsil kabát na věšák a klobouk ledabyle pohodil na zem, pod kuchyňskou linku, vešel do streamerova pokoje a rozsvítil tam světlo. Úlevou si oddechl. Damien ještě nebyl doma.

Zato jeho pes ano.

Z pohovky v rohu místnosti líně vyskočilo velké lesklé stvoření a dopadlo na zem před Nayu. Dlouhosrstá kolie se posadila k nohám nově příchozí osoby a s trochou zvědavosti a podezíravosti vysokého muže s tyrkysově nabarvenými vlasy sledovala.

„Kurva," zaklel tiše Naya, to je tak, když člověk uspěchá některé věci, pomyslel si, to pak zapomene na to, že někdo má třeba i zasraného psa, „promiň Deedee," omluvil se psovi nahlas za svou myšlenku, aniž by tušil, proč to vlastně udělal.

„Tak co teď?" zeptal se Naya sám sebe a pohlédl na nádherné zvíře před sebou.

Deedeeho srst se překrásně leskla a jak tam, tak seděl a pózoval před Nayou, vypadal ještě krásněji než z fotek z Damiena instagramu.

Na Nayovu otázku pes pochopitelně nijak neodpověděl, jen dál seděl před návštěvníkem a zvědavě jej pozoroval.

„Jestli mě kousneš," začal Naya mluvit na Deedeeho a ten, jako by mu rozuměl, zvědavě natočil hlavu, „tak..." chtěl Naya něčím pohrozit, ale pak mu došlo, že vlastně nemá čím, jelikož věděl, že kdyby Deedeemu nemůže nic udělat, takže musí spoléhat, že na něj pes prostě nezaútočí.

A tak tam ti dva ještě několik sekund stáli před sebou a zvědavě a z části i s respektem si prohlíželi jeden druhého. Nakonec Deedee usoudil, že mladík s tyrkysovými vlasy přestal být zajímavý a vlezl si zpátky na postel, obejmul předními packy polštář a dál cizince pozoroval. Naya přemýšlel, že by v čase, co mu zbyl, než se Damien vrátí prohledal jeho byt a třeba se o svém oblíbeném hudebníkovi něco dozvěděl, ale ta myšlenka vzala za své v momentě, kdy uslyšel rachot klíčů v zámku.

„Kurva, kurva," zaklel Naya, bezradně se rozhlížel po místnosti, máchal svou pistolí okolo sebe a pak v rychlosti zaběhl zhasnout vypínač, posadil se na židli před pracovním stolem a pistol položil za sebe na stůl.

Deedee se za tu dobu ani nehnul ze svého místa na pohovce, jen vděčně mlaskl, když Naya zhasl to otravné světlo.

Z chodby se ozvaly kroky. Naya slyšel, jak si Damien zouvá boty a sundává kabát... do piče, já pověsil můj kabát na jeho věšák, napadlo jej v ten moment, ale když slyšel, že Damien v klidu pokračuje dál do svého bytu a ničeho zvláštního si nevšiml, zase se uklidnil. Čtyři další kroky a DeeThane už byl ve svém pokoji snaže se rukou nahmatat vypínač. Deedee mezitím slezl z postele a uvelebil se za ní na podlaze, jelikož věděl, že jeho pán nemá rád, když se mu válí v pelechu.

Konečně se ozvalo cvaknutí a v pokoji se rozsvítilo, ty tři vteřiny, než Damien nahmatal vypínač připadaly Nayovi jako věčnost. Vždyť je ve svém vlastním bytě, to přece neví, kde má kurva vypínač? Pomyslel si mladík a když si jej DeeThane všiml zdvořile se na mladého streamera usmál.

„Co tu do píče děláš?" vyprskl překvapeně Damien, až se z toho probral i Deedee a líně zvedl hlavu.

„Uklidni se," pronesl klidně Naya, i když ho napadlo, že to v takové situaci půjde jen těžko, „musíme si promluvit," řekl, sáhl za sebe na stůl, sebral svou pistoli a namířil ji hlavní na Damiena.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 29, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Válka o DeeThanaKde žijí příběhy. Začni objevovat