O DeeThanovi se na wattpadu vynořilo v poslední době mnoho fanfikcí. Drtivá většina z nich jsou romantické, milostné, až erotické příběhy, mnohdy dokonce s homosexuální tématikou. Proti těmto typům fanfikcí však nemám křivého slova, ale na můj vkus jich je až příliš mnoho. Proto jsem se rozhodl napsat fanfikci, která zcela vybočí z řady.
Válka o DeeThana je brutální akční thriller s propracovaným příběhem a zajímavou zápletkou. Nenajde zde žádný intimní nebo sexuální obsah, i přesto však platí předchozí varování: kniha rozhodně není vhodná pro čtenáře mladší osmnácti let. Já samozřejmě vím, že kdo chce, si příběh stejně přečte, ale byli jste předem a několikrát varováni.
Dále bych chtěl upozornit, že dílo nemá v žádném případě jakkoliv ponížit, zesměšnit, nebo pomluvit DeeThana. Jak jsem již avizoval, DeeThana osobně neznám a nevím, jak by se zachoval v určitých situacích, tudíž to prosím berte tak, že postava Damiena Danteho, jenž v příběhu vystupuje je z velké části smyšlená a se skutečnou osobou nemá moc společného. To samé platí i o zbylých reálných postavách, které se v příběhu vyskytují, tak to mějte na paměti, když budete psát kritiku nebo recenzi.
Závěrem jen připomenu, že text byl několikrát přepisován a upravován, tím pádem by neměl obsahovat žádné gramatické, stylistické, slohové nebo příběhové chyby. Bohužel jsem si nenajal korektora, takže jsem veškeré opravy dělal sám a za případné chyby, které v textu naleznete ponesu plnou odpovědnost.
Nezapomeňte v komentářích nebo v soukromé zprávě zanechat svou pravdivou recenzi a nebojte se hodnotit i negativně, nejsem profesionál, mám se ještě hodně co učit a ocením upřímnou kritiku.
Předem děkuji každému za přečtení a přeji příjemný zážitek.
ČTEŠ
Válka o DeeThana
Fanfic***** Válka o DeeThana je brutální akční thriller s propracovaným příběhem a zajímavou zápletkou. Nenajde zde žádný intimní nebo sexuální obsah, přesto však platí, že kniha rozhodně není vhodná pro děti a mladistvé. ***** Předtím, než se pustí...