Nagyon büszke vagyok Aspidra. Sikerült neki. Láttam, hogy Aspid körbenéz majd elmosolyog. Majd felnézett az égre. Letudtam olvasni a szájáról; Megcsináltam!
De észrevettem, hogy a kis elit csapata szerint ... főleg a szöszi. Egy csapat elindultak felé Aspid felé, egy szöszi vezetésével. Ez nem tetszik ...
Ajánlom, hogy fordulj vissza ribikém ...De csak tovább meneteltek. Mikor Aspidhoz értek körbevették őt.
-Miért nem állítja le senki őket?
~ Általában egy kommentátornak kell bemondania .... de gondolom ő észrevette a helyzetet, és mivel nem nagyon szívleli Aspidot, próbálja figyelmen kívül hagyni.
-Ch, gerinctelen féreg ... Utálom, hogy itt kell ülnöm és nem csinálhatok semmit.
~ Hidd el, Aspid megoldja! -igaza van. A legtöbb csak annyit tehetek, hogy bízok Aspidban.Hatan vették körbe, egy szőke lány, aki nagyon sok ellenszenvet táplált, aztán egy évnél idősebb srác, haja aranysárga és a bokájáig ért, bár hasonlít egy oroszlánra.Szemei hasonlóan aranysárgák voltak. Fején két szarv volt. Nem tűnt valami barátságosnak. Majd volt egy 20 éves tag. Talán ő valamilyen nemes lehet. Talán egy víztörzsből hisz vízből készült a ruhája egy része. Haja világoskék. Aztán még van 2 férfi. Az egyik egy igazi ősember, legalábbis arra hasonlít. Hosszú fekete haj és szakáll. A bal szeménél még egy sebhely is volt. Fegyvere egy lándzsa volt. A másik férfi sokkal kisebb, a fejét egy csuklya takarja, így nem láttam, de tudom, hogy erős. Aztán a legfurább lény. A srácon egy sarú volt, és arcát egy fura maszkkal fedte el, ez a maszk mintha valami pók szerűséget ábrázolt volna. A hátán csontok voltak. Igazán furcsa...
-Már 12-en vagyunk.-mondta Aspid.-Nem kell harcolnunk.
-Az lehet, de neked nincs helyed itt. Vedd észre magad! Nem számítasz, hisz még az emberek is a halálodat akarják.-csak kerüljön a kezem közé az a szőke...-Itt és most kicsinálunk! Mindeni jól jár!-tépte a száját a szőke.Aztán nekiugrottak, felváltva támadtak, hihetetlen gyorsasággal. Aspid próbálta tartani a tempót ami többé-kevésbé sikerült is. De látszott, hogy elfáradt. Nem fog meghalni! Ugye?
Egyre több ütés érte. Ám a legfájdalmasabb csak most jön. Ugyanis a szöszi oldalba rúgta. láttam, hogy Aspidnak nagy fájdalmai vannak. Megint vért köhögött. Majd négykézlábra rogyott. Még köhögött egy párat és a földbe markolt. Remegett, de végül felállt.
-Nézz már magadra szánalmas vagy!-köpte a szavakat a szöszi.-Add fel!
-Soha! Rohadtul nem érdekel a véleményed! És örülnék, ha befognád, mielőtt még olyat teszek, amit megbánok! Nem érdekel, hányszor rúgsz belém, nem ütök vissza, mert vége a meccsnek!-mondta és összefonta karjait.
-Tudtam, hogy nem vagy több egy hülye kis hercegnőnél!-behúzott egyet Aspidnak, majd még egyet és még egyet. Végül gyomron rúgta, amitől egy kicsit el is repült. De felállt.Ahogy néztem ezt a baromságot, kezeim ökölbe szorultak. Végül a könnyeim eleredtek, ilyenkor jó, hogy nincs itt, biztos kinevetne, hisz ő mindig feláll, nem érdekli, hogy hányszor lökik fel, ő akkor is feláll. Egyszerűen csodálom a lányt. Hirtelen egy mély hangot halottam , nem a kommentátor volt.
-Azonnal álljanak le!-egy ősz hajú férfi volt. A támadást megállították és ebben a pillanatban Aspid összeesett.-Már rég meg van a 12 versenyző, egy kommentátor feladata megállítani ilyenkor a kiválasztást!-nézett szúrósan a férfi a kommentátor.-Mivel jelen pillanatban csak 11 kiválasztott harcképes, eltolom a kiválasztás második részét egy hónappal. A lányt pedig lássák el az orvosok. Ennyi. A kiválasztás szünetel.-mondta a pasi és elment.
Két orvos egy hordággyal Aspidhoz sietett majd rátették és kivitték a harctérről.
-Az utolsó csepp energiáját is felhasználta....-gondolkodtam hangosan.
~Igen, de a sebei súlyosak, lehet kevés lesz egy hónap a gyógyulásra.
-És mi lesz ha nem tud addigra harcolni?
~Akkor ő lesz a 12. örző, ugyanis a második szakaszban döntik el a rangolást. A legjobb lesz az 1. örző.
-Azt nem bírná ki....hogy utolsó legyen.De hogy lehet ennyi szörnyeteg egy helyen? Úgy játszadoztak Aspiddal mintha egy szelet hús lenne. Remélem felépül és szét rúgja azoknak a beképzelt majmoknak a seggét!
YOU ARE READING
A Fal
FantasyKét világ, melyet csak egy több mint ötven méteres fal választ el egymástól. Adeia (Adejá) a mágia világa, és Amathis az emberek földje. Mindenki tud a másik világról, de senki se merészkedik a falon túlra. Aspid (Ászpid) egy igen jelentős szerepet...