13 pt.1 ↓ dejavu

624 97 15
                                    

"Hayır Guanlin tuvalete gidemezsin. "

Şaşkınlıkla gözlerini araladı genç. "Ama hocam daha ne istediğimi bile söylemedim. "

Bay Kwon gözlüklerini havalı sandığı bir şekilde düzelterek gence cevap verdi. "Yanıma tuvalet izni harici gelmişmiydin hiç Guanlin? "

Hiç düşünmeden cevabı hocaya yapıştırdı.

"Evet yıl sonlarında not dilenmek için geliyorum ya hocam! "

Bay Kwon gözlerini devirerek masasına yayıldı. "Dersimden kaldın Lai. "

Guanlin yüzündeki hayalkırıklığı ile sırasına geçmek için hareketlendi. Bir izin vermek ne kadar zor olabilirdi ki?

Guanlin, normalde tuvalette oyun oynamak için izin alırdı. Bu sefer durumlar farklıydı. Onun gerçekten çişi vardı!

Telefondan saate baktı. Daha onbeş dakika vardı zilin çalmasına.

"Hocam bakın salıyorum yani sorumluluk size ait. "

Gülüş sesleri sınıfta yankılandı. Gülenler arasında Bay Kwon da vardı.

"Hadi git kerata. Evdeki yeni yetme yüzünden çiş kokusu evi terk etmiyor, bari okulda peşimi bıraksın. "

Guanlin hızla sınıftan çıkıp tuvalete koştu.

Onun için en güzel ikinci şey işemekti. İlkini hepimiz biliyoruz; Jihoon.

Çıkaracak birşeyi kalmadığı farkettiğinde oturduğu klozetten kalkmadı. Zil çalana kadar burda dursa sorun olmazdı.

Son levelini tamamlayamadığı oyuna girdi. Garip bir şekilde tuvalette oyun oynadığında daha güzel sonuçlar elde ediyordu.

Karşısına çıkan ejderha benzeri yaratığıda öldürürse oyunu tamamlayacaktı.

Titreşimde olan telefonu elinden kayarak yerle buluştu.

"Hasiktir ya. "

Dejavu?

Telefonu alıp pantalonuna sildi. Temiz bir çocuk değildi. Bildirimin gelmesini sağlayan kişiye en samimi küfürlerini yolluyordu.

Ekran kilidini açıp bildirim çubuğunu indirdi. Şokla ağzını açtı. Jihoon ona mesaj atmıştı.

@jeojang

Buluşmamız lazım.

5K OLDUK TEŞEKKÜR EDERİM SOSMSPZKAPKSOAKA

GERÇEKTEN ÇOK MUTLUYUM NEOSMWOKJEKZMW


ŞUNA BAKIN MİNNACIK BİR AİLEYDİK ŞU AN KOCAMANIZ <31

Okuduğunuz için teşekkür ederim, umarım azıcık bile olsa yüzünüzü güldürebilmişimdir yazdıklarımla.


toilet door + panwinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin