17↓sevenleri buluşturma operasyonu

513 91 29
                                    

@ongwoo:

Guanlin

Canım kankam

Nasılsın

Sınavların nasıl geçti

Sınırı geçebildin mi

Ha abisinin kuzusu

@laipan:

Sen ne diyersin aq

Abisinin kuzusu nE

@ongwoo:

Hal hatır soruyordum amk

Neyse

Bugün saat beşte

Daniel aşkımı okulun arkasındaki parka götür

Okey

@laipan:

Şimdi belli oldu

Orospu

Gerçekten hal hatır sormak için ne zaman mesaj atacaksın ha

@ongwoo

Sorry not sorry

@laipan:

Of peki ya

Ama bir şartım var

;)

@ongwoo:

Korkmalı mıyım

@laipan:

Hayır canım

Sadece

Sana verdiğin kitabı

Jihoon'un yatağının üstüne

Koyacaksın

@ongwoo:

Kabul:d

🕸🕸

#daniel

Guanlin'in ısrarları üzere izlediğim dizimi yarım bırakarak pasaklı halimle dışarı çıkmıştım. Genelde depresyondayken dizi izlerdim ve evet şuan zaten öyleyim.

Seongwoo mesajlarıma cevap vermemişti. Başta umursamasam da iki gündür cevap vermemesi beni işkillendirmişti.

Hayatımda iyi giden tek şey Guanlin'in mutlu olmasıydı. Ha birde evimizde internetin iyi çekiyor olması, başka yok.

Guanlin'e milyon kere nereye gittiğimizi sordum ama en sonda 'amına koyayım bi sus.' demesi üzerine tabiri caizse sesimi kesmiştim. Sırık gibi boy var susmayım da napayım yani.

"Geç şu dürümcüye otur ben geleceğim birazdan. "

Dürüm deyince akan sular duruyor bende, bu yüzden dediğini ikiletmeden girmiştim.

Uzun bekleyişim Seongwoo'nun karşımdaki sandalyeye oturması ile son bulmuştu. Şuan diyebileceğim tek şey 'fuck' idi çünkü kelimenin tam anlamıyla salağa benziyordum.

"Abi bize ordan iki acılı dürüm. " diye böğürmüştü. Hayır ilk önce yüzüme bak, 'nasılsın' falan de değil mi, insan aykırı yaratık.

"Çok gerginim bir dakika izin ver lütfen. "

Derin bir nefes alarak konuşmaya başlamıştı.

"Ben öyle Jihoon gibi süslü şeyler konuşamam. Sana diyebileceğim tek şey; sen çiğköftesin bende lavaşım, yani bu kadar. Bu yüzden lafı uzatmadan soruyorum. Benimle sevişir misin? Ama evlendikten sonra yapacaksın bunu, ay yani evlenelim sonra sevişelim. Ne dersin? "

***

MEDYAYI DİNLEDİNİZ Mİ DAY6 MÜKEMMEL BİR CB YAPTI

JUST SHOOT ME


toilet door + panwinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin