Hikayeyi haber vermeden kaldırdığım için üzgünüm T-T
Düzenleyerek tekrardan yayınlamaya kadar verdim, umarım düzenlenmiş versiyonunu daha çok seversiniz
Kurgu çok fazla değişmeyecek içiniz rahat olsun öpüyorum muah**
1| tuvalet kapısı.
Dersten tuvalet bahanesiyle zorla kaçmıştı. Şuan ise klozete oturmuş telefonundaki oyununun bir sonraki leveline geçmek için ciddi bir savaş veriyordu. Tam hayallerine kavuşup bir sonraki levele geçecekti ki telefonuna gelen bildirimle beraber titreşimde olan telefonu elinden kayıp yerle buluştu.
"Siktir ya tam da finale ulaşmışken bu olmamalıydı.."
Bildirimin reklam mesajı olduğunu öğrendiğinde içindeki olan saf sinir kat be kat artmıştı.
Üstün matematiğine dayanarak zilin kaçta çaldığını hesaplamaya çalıştı ancak başarılı olduğu söylenemezdi.
Oyunundan sıkılarak küçük tuvaletin içine göz gezdirdi. Normalde tuvalet kapılarına "ateşli geceler için şu numarayı arayın xxxxxxxxxxx" gibi şeyler yazardı değil mi?
Bu okul gerçekten anormallerin lisesiydi. Bu teoriyi destekleyen şey kapının arkasında "Homofobikleri instagram sayfama beklerim @/jeojang" yazmasıydı pek tabii.
Koreli olmadığı için 'homofobik' kelimesinin tam anlamını bilmiyordu. Ancak sevimli bir şey olduğunu düşünüyordu.
Ve Guanlin sevimli şeylerden kesinlikle çok hoşlanırdı.
Hemen stalk için açtığı fake hesaptan kapıda yazan kullanıcı adını takip etti. 'Woah ne kadar çok takipçisi var' diye düşündü.
winkhoon: selca çekme özürlüsüyüm ama sorry not sorry
576 beğeni, 56 yorum
a: azıcık ucundan şerefsize benzi10
c: tek gözünü kapatmış kesin illu
x: Bae Jinyoung oppayla birlikte selca istiyoruz değil mi WinkDeep şipırlar!!!
a: Benim oppam gay değil :( @x
c: Oppan gay ::) @a
@laipan: Bu kadar takipçiyi tuvalet kapılarının arkasına kullanıcı adını yazarak mı yaptın! Woah etkilendim!
d: Kardeş ne dion bi sıkıntı mı var? @laipan
Y/N: tuvalet kapısıyla bakışırken aklıma gelen bir kurgu o yüzden bu hikayede mantık beklemeyin tşkler pwkspwkoa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
toilet door + panwink
Historia CortaTuvalet kapısında yazan bir yazı kaderi ne kadar değiştirebilir? "Homofobikleri instagram sayfama beklerim @/jeojang" Yan çift: Ongniel [160917] Short story #174