14 pt.2 ↓ ağacın dibine işeyelim

605 105 30
                                    

Ellerini bacak arasına koyarak banka yayıldı Guanlin. Yanlış anlaşılmasın, çişini geri göndermek içinde o eller.

Heyecandan çişi geliyordu ve bu hayatındaki en büyük şansızlığı idi.

Ne kadar zaman geçti sayamadı. Bekledi sadece. Hem çişinin gitmesini, hem de Jihoon'un gelmesini.

Yanındaki hareketlilik onu korkutmamıştı, çünkü yüzünü görmese bile gelen o'ydu.

"Şimdi anlatacaklarımı iyi dinle ve sözümü kesme, İngilizce sunumuna çalıştığımdan daha çok çalıştım bu konuşmayı yapmak için. Düşük almam istemem sınavınızdan. "

Nefesi kesildi Guanlin'in. Beklemezdi ondan böyle bir atak. En fazla "şarjımın bitme sebebi olurmusun? " temalı cümleler beklerdi ondan.

"Bu park benim için özel. Dizlerimin ilk kez kanayışına şahit oldu bu ağaçlar. Salıncaktan ilk kez düşerek yere yapışmamı kahkahayla izledi buraya gelen kuşlar. İlk kez aşık oluşumu gördü gökyüzünün buraya bakan yıldızları."

Etraftaki tek ses Jihoon'a aitti. Rüzgâr bölmek istemiyordu bu anı, esmedi o gece. Üşütmedi birbiri için yanan kalpleri.

"Sen biraz gerizekalısın, anlamazsın bu dediklerimi. Daha sade anlatmaya çalışırsam eğer; seni ilk gördüğüm yer burasıydı, bu park bizi ilk defa yan yana gördü. Bunun son olmasına izin verme. "

Güneş, artık veda ediyordu 14 mart gününe.

"Hala toyuz. Gelişmedik, kendimizi tanımakta zorlanıyoruz biliyorum. Ama kendim hakkında bildiğim tek bir şey var ki o da seni sevdiğim. Umarım beni kendinden mahrum bırakmazsın. Ayrıca çişinin geldiğini biliyorum gel ağacın dibine işemeye gidelim. "

Y/N: ehe ben geldim

Kimse böyle bir bölüm beklemiyordu bence çünkü bende beklemiyordum yani epskğwksğwksğw

Umarım beğenirsiniz öpüyorum çokça

toilet door + panwinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin